Logo

Vesti

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Vesti

Postod d.p » Pet Jun 07, 2019 9:04 pm

ЈГСП „Нoви Сад“, на основу спроведеног отвореног поступка јавне набавке, данас је потписало уговор за куповину 13 соло аутобуса са компанијом „Стар импорт д.о.о“.
Ова компанија је генерални дистрибутер Мерцедес-Бенц возила за Србију. Средства за куповину нових аутобуса су обезбеђена уз помоћ Града Новог Сада, саопштили су из ГСП-а.
У складу са условима набавке, нови аутобуси ће бити нископодни, са уграђеним клима-уређајима, механичким рампама, wi-fi рутером и видео надзором.
Рок испоруке нових Мерцедес аутобуса је 175 дана од дана потписивања уговора.
izvor:gspns.co.rs
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 900
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod d.p » Sre Jun 19, 2019 5:57 pm

GSP priznaje da opada kvalitet prevoza zbog starih buseva, odlaska vozača i mehaničara
JGSP „Novi Sad“ je prošle godine prevezao 81 milion putnika, što je manje od zacrtanih planova. Autobusi su prešli nešto više od 15 miliona kilometara, što je manje od planirane kilometraže za prošlu godinu.
U izveštaju o poslovanju GSP za prošlu godinu, koji će se naći pred odbornicima Skupštine grada narednog utorka, nadležni u preduzeću kažu da su poslovali u gubitku i to od 202 miliona dinara. Ukupan ostvareni prihod je za celu prošlu godinu bio 2,9 milijardi dinara i niži je od onoga što je preduzeće planiralo za 11 odsto. Ukupni rashodi su bili 3,1 miljardu dinara i pet odsto su niži od planiranih rashoda. Preduzeće duguje dobavljačima, uglavnom za gorivo, te ne uspeva ni da zadrži likvidnost.
GSP je raspolagao u toku godine sa 267 autobusa. Od toga je 191 solo autobus, 71 zglobni i pet malih autobusa. Gradski prevoznik je prošle godine rashodovao samo pet starih autobusa, a iako ima još mnogo vozila za rashod, ona su i dalje saobraćala ulicama Novog Sada jer 2018. godine nije kupljen nijedan novi autobus.
Planirano je da na ulicama grada svakog radnog dana prevoz obavlja najviše 218 autobusa. Kako preduzeće nije imalo dovoljno ispravnih autobusa, niti dovoljno vozača, svakog dana je prevoz obavljalo u proseku 204 vozila. Ipak, oni su potrošili više goriva od predviđene količine, a manje prirodnog gasa.
Iz GSP-a priznaju i da se u poslednje vreme smanjuje kvalitet usluge prevoza jer vozači masovno odlaze. Preduzeće je prošle godine napustila 91 osoba zaposlena na neodređeno i 108 ljudi zaposlenih na određeno.
Cilj preduzeća je da se postigne takav nivo kvaliteta po kojem bi preduzeće bilo prepoznatljivo i uzor za sva preduzeća iste delatnosti, u zemlji i šire. Navedeno u 2018. godini nije bilo moguće realizovati pošto je bilo problema sa vozilima i nedostatkom vozača, jer je velik broj vozača, a i deo mehaničara, napustilo Preduzeće i otišlo da radi u inostranstvo. Takođe, povećao se i broj vozača koji su koristili bolovanje. Zbog odlaska vozača i mehaničara, moralo se tražiti odobrenje nadležnih organa za prijem vozača i mehaničara - navode u GSP i dodaju da je plata ista godinama unazad zbog zabrane povećanja zarada, ali je u 2018. godini zaposlenima isplaćeno malo više usled prekovremenog rada.
Treba napomenuti da je cena pojedinačne karte početkom 2018. godine porasla za 10 dinara - sa 55 na 65 dinara, a GSP se žali na linijske taksiste koji im „kradu“ putnike. GSP kaže da je problem što ne mogu samostalno da utiču na određivanje cene karte prevoza koja je, kako kažu, neekonomična. Skreću pažnju i da je veliki broj korisnika povlašćenih kategorija prevoza (oni su i najveća kategorija korisnika usluga GSP), te da je i velik broj izdatih đačkih, studentskih i radničkih karata. Konkretno, ima blizu 38.000 korisnika povlašćenih karata, oko 15.000 korisnika đačkih i studentskih karata sa popustom većim od 60 odsto i oko 19.000 korisnika radničkih karata.
Iako se preduzeće žali na neekonomičnu cenu karte za prevoz i veliki broj povlašćenih karata, GSP je najveći poslovni prihod ostvarilo upravo u prodaji karata - čak procenat veći od planiranog prihoda. U GSP dodaju da se uzima manje mesečnih markica, kao i da su neki ugovoreni prevozi otkazani - konkretno, nekoliko polazaka otkazala je firma „Lear“ za svoje zaposlene
zvor: 021
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 900
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pon Jun 24, 2019 8:16 am

Jos 700 miliona dinara za nove autobuse
https://www.dnevnik.rs/novi-sad/jos-700 ... wqzVD7JhGY
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 900
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Prethodni

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost