sremacns je napisao:i slično šta ako
Lepo su radile. Od 7 Aprila 1999. godine saobraćaj je bio podeljen na "Sremski" i Bački", deo Autobusa sa pratećom tehnikom je prebačen na Sremsku stranu u preduzeće Navip u Petrovaradinu(u krugu ovog preduzeća je napravljena Auto-baza za JGSP Novi Sad). U krugu Vojne bolnice i do početka srušenog Varadinskog mosta je bila okretnica i početno stajalište za Autobuse koji su saobraćali na sremskoj strani.Vozači su bili većinom sa sremske strane a nekada su i vozači koji su živeli na Novosadskoj strani, bili slani na Sremsku stranu kao ispomoć. 31 Autobus je bio na Sremskoj strani. 22. Septembra je pontonski most pušten u Saobraćaj i Autobusi su se vratili u garažu JGSP-a.avramovicsasa je napisao:Da li se neko seća,kako su radile linije u periodu od rušenja mostova do postavljanja Pontonskog Mosta ?
Ne. Na Sremskoj strani su vozači bili angažovani i preko deset sati dnevno. Samo su vrteli gore-dole.avramovicsasa je napisao: Da li je red vožnje linija bio prilagođen polascima Skele ?
Ne smem sa sigurnošću da tvrdim ali mislim da se ispočetka naplaćivala a posle mislim da se nije naplaćivala skela ili obrnuto, sada ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Dvaput sam je prešao zbog ispomoći na Sremskoj strani, nisam je platio, ali stvarno ne mogu da se setim da li se naplaćivala ili nije.avramovicsasa je napisao: Da li se naplaćivao prevoz Skelom ?
Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju