Logo

MAZ 203 BIK CNG na probi: slike i komentari

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod civijas » Uto Maj 19, 2009 8:45 am

MARKO 89 je napisao:Svaka vam cast za slike,bas ste brzi... :D 8)

Nije sto je nas,nego je stvarno prelep :!: :D

Pazi,i displej su mu odradili sa novosadskim linijama,cool 8)

Jedva cekam da ga vrate na moju 15-icu... :wink:


I za promenu natpis linije je cirilicom.... :D :D :D
civijas
Član
 
Postovi: 660
Pridružio se: Pon Dec 22, 2008 3:46 am
Lokacija: Šabac - Novi Sad

Sponzor

 

Postod ferdinand » Uto Maj 19, 2009 11:56 am

civijas je napisao:
MARKO 89 je napisao:Svaka vam cast za slike,bas ste brzi... :D 8)

Nije sto je nas,nego je stvarno prelep :!: :D

Pazi,i displej su mu odradili sa novosadskim linijama,cool 8)

Jedva cekam da ga vrate na moju 15-icu... :wink:


I za promenu natpis linije je cirilicom.... :D :D :D


mhm .. i to je od sustinskog znacaja i za ovu temu i za gradski prevoz, pogotovo u novom sadu, gde ima mali milion nacionalnosti :roll:
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod MARKO 89 » Uto Maj 19, 2009 2:18 pm

Meni je drago sto je displej odradjen cirilicom,jer ipak to je nase pismo.Nemam nista protiv latinice,ali cirilica mi je draza :wink:
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1182
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod markotar » Uto Maj 19, 2009 8:20 pm

Verotronix je napisao:Ljudi sto se pisama tice i cirilica i latinica su zvanicna pisma srpskog jezika i ja ne vidim tu neki razlog za polemiku.
Naravno da je latinica prakticnija i naravno da ne znaju svi posetioci ovog foruma cirilicu i zato je bolje pisati onako kako te svi razumeju :idea:
Mislim dajte molim vas ,pa koji ce se stranac uopste snaci sa cirilicnim natpisima ulica a tek displejima na gradskim autobusima ukoliko bar uz onu ulicnu tablu nema i latinicno pismo.


Pa tu je broj linije, to je sve što strancu ili nekome ko ne zna ćirilicu treba da se sasvim pristojno snađe, ako zna arapske brojeve, naravno! :-) Drugo, ako neko ne zna Srpski (ili neki od srodnih jezika) neće mu biti od velike koristi što je neki natpis na latinici. U Vijetnamu sve piše latinicom pa sam ja imao velikih problema da se snađem, Isto je bilo u Francuskoj, pošto osim par reči ne znam ni da beknem taj jezik, a još manje da ga čitam (tamo ne znaju za Vuka) :-( Drugo, ne vidim da je Grcima na pamet palo da na displejima javnih buseva u Atini i Solunu, tablama sa nazivima ulica i sl. imaju ispisano latinicom, sve stoji lepo grčkim alfabetom, a o poređenju broja stranaca u njihovoj i našoj zemlji izlišno je i komentarisati. :-) O Japancima neću ni da govorim! :-)

Niko ne spori da su oba pisma bogatstvo našeg jezika i da bi oba trebala da se koriste ravnopravno ali ja sam se, iako ama baš ništa protiv latinice nemam (upravo kucam njom) iskreno veoma uželeo ćirilice!! Na sve strane samo latinica, latinica, latinica! Dosadno! Mislim da se tu malo preteruje, zarad nekih tobože stranaca (opet se setite primera Grčke), kojih pride kod nas ni nema toliko, i nekog umišljenog kosmopolitizma odručemo se postepeno jednog jako lepog pisma, tako da mi je baš drago što se neko konačno setio da napravi ćirilični displej i iskreno se nadam da će ih biti više, bar upola onoliko koliko i latiničnih. A to bi, između ostalog, moglo da pomogne malo i onima koji je ne znaju da je nauče - nije teško, a dodatno znanje ne može nikako da škodi! :-) Uostalom ako je neko nacionalna manjina u nekoj zemlji osnovni je red da se bar upozna sa osnovima kulture većinskog naroda, naravno ne odručući se svoje. :-)

Naravno da ne idemo dalje u OT, vratimo se priči o ovom lepom busu koji je sigurno glavna tema. :-)
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod amm8990 » Uto Maj 19, 2009 9:24 pm

cone je napisao:
Verotronix je napisao:Image

Vid, vid, posebna dugmad za otvaranje i zatvaranje vrata! :shock:


Da, kao i na starijem bratu MAZ-u 103
Image
Inače kao što sam pisao vozilu se ne mogu otvoriti vrata dok je u pokretu, tek kad se zaustavi. Ne znam da li je na novom isto, ali na ovim ćudrićevim u Beogradu sam siguran. Inače, kad zatvori vrata i krene i posle nekog vremena kod svih vrata se čuje karkterističan zvuk. Inače, ovi ćurdićevi imaju i taster za zvučni alarm ali to niko ne koristi pre nego što zatvara vrata
Korisnikov avatar
amm8990
Član
 
Postovi: 576
Pridružio se: Ned Okt 05, 2008 9:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod MARKO 89 » Uto Maj 19, 2009 10:39 pm

amm8990 je napisao:


Inače kao što sam pisao vozilu se ne mogu otvoriti vrata dok je u pokretu, tek kad se zaustavi. Ne znam da li je na novom isto, ali na ovim ćudrićevim u Beogradu sam siguran. Inače, kad zatvori vrata i krene i posle nekog vremena kod svih vrata se čuje karkterističan zvuk. Inače, ovi ćurdićevi imaju i taster za zvučni alarm ali to niko ne koristi pre nego što zatvara vrata

I kod njega je tako,dok je u pokretu,vrata se ne mogu otvoriti.

Pre dve nedelje sam se vozio CNG-om(MAZ 203) i stalno se gasio.Ja sam se pitao stra je razlog gasenja,najcecse na stanicama,a ono su otvorena zadnja vrata bila u pitanju.Vozac se cudio,jer nije znao da je bas tako osetljiv.

Ali to je mnogo dobro i pametno !
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1182
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod MILAN » Uto Maj 19, 2009 11:39 pm

nazalost nisam imao priliku da udjem u njega,spolja lepo izgleda ,ali mi se ovaj deo oko instrument table bas i ne dopada.nekako mi je sav pust.
Korisnikov avatar
MILAN
Profesionalni vozač
 
Postovi: 540
Pridružio se: Uto Mar 24, 2009 6:10 pm
Lokacija: Temerin

Postod Iosis » Sre Maj 20, 2009 3:35 pm

MARKO 89 je napisao:I kod njega je tako,dok je u pokretu,vrata se ne mogu otvoriti.

Pre dve nedelje sam se vozio CNG-om(MAZ 203) i stalno se gasio.Ja sam se pitao stra je razlog gasenja,najcecse na stanicama,a ono su otvorena zadnja vrata bila u pitanju.Vozac se cudio,jer nije znao da je bas tako osetljiv.

Ali to je mnogo dobro i pametno !


Pa manje vise nije lose ali samo ukoliko postoji mogucnost da se to iskljuci. Jer koliko sam shvatio ako su vrata otvorena autobus se gasi i nemoze da se krece.
Sta desi se situacija kao sto je bila prosle sedmice kad sam se vozio sa volvosom u busu i desna polovina 4. vrata se nije mogla zatvoriti. Bus moze da se krece i ne postoji velika opasnost da moze neko da ispadne kroz vrata, a u slucaju MAZ-a autobus bi stao zbog takve stvari. Ne kazem da bi trebalo nastavit tako do kraja smjene ali bar tako da dodje do okretnice gdje ceka servisno vozilo.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Krle » Čet Maj 21, 2009 11:06 am

Image

Jedna "leteca" :D
Korisnikov avatar
Krle
Profesionalni vozač
 
Postovi: 4986
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:55 pm
Lokacija: negde po Srbiji

Postod MARKO 89 » Čet Maj 21, 2009 1:49 pm

Jel on radi samo na liniji 1 ili ga setaju ?

Celodnevni ili sihtas... 8)
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1182
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod Iosis » Čet Maj 21, 2009 3:23 pm

Radi samo na kecu kao i onaj Ik-103 CNG. Nadam se radi cjeli dan upravo ga sada idem ganjat u gradu da se provoza, samo da nije bio u prvoj smjeni. :roll:
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Iosis » Čet Maj 21, 2009 9:43 pm

Ja bio, vidio probo... :)

Autobus generalno mi se svidio mada ima i onoga sto bi moglo da bude bolje.
Prvo sto cu da navedem da su sjedista dobra, udobna i dobro oblikovana. Drugo sto mi se svidja je siber, mozda malo ruzno za oko. Rucke kojima se otvara siber su spustene pa tako mogu i nizi ljudi da dohvate i otvore ili zatvore siber.
Eneterijer je najvise slican Citti LF i ima sasvim dovoljno prostora.
Kada sam usao u autobus otisao sam i sjeo na sjedista ispred motora ali nisam ocekivao da ce toliko da grije, cini mi se da je izolacija prilicno slaba jer sam przio na tom sjedistu, mogla bi biti bolja. Pogotovo lijeva ruka koja je bila do prozora se przila, kao da ima supljina kroz koju dolazi toplota.
Vise volim zvuk dizela ali i zvuk ovog motora je interesantan, pogotovo kada se pusti gas u toku voznje, cuje se nesto slicno kao kad otvaras gazirani sok. Predpostavljam da je to od turbine i bas mi se svidio taj zvuk. Motor je tih i nema vibracija kao dizel. Neznam da li je to vozaca ili je motor takav pa nema ono da osjetis silu u ledja kad ubrzava kao kad se vozis sa autobusom sa dizel motorom.
Preko rupa i neravnina prelazi dobro, skoro se i ne osjete tako da nema onog jakog drmanja i treskanja.
Vozacevo okruzenje necu da komentarisem jer nisam vozac i nisam strucan za to. :) Ostavljam vozacima profesionalcima da kazu svoje utiske.

Autobus mi se svidio i iznutra i spolja.

Marko nisam sada slikao ali uhvatit cu ga za vikend nadam se.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod cone » Pet Maj 22, 2009 9:29 am

Iosis je napisao:Ja bio, vidio probo... :)

Autobus generalno mi se svidio mada ima i onoga sto bi moglo da bude bolje.
Prvo sto cu da navedem da su sjedista dobra, udobna i dobro oblikovana. Drugo sto mi se svidja je siber, mozda malo ruzno za oko. Rucke kojima se otvara siber su spustene pa tako mogu i nizi ljudi da dohvate i otvore ili zatvore siber.
Eneterijer je najvise slican Citti LF i ima sasvim dovoljno prostora.
Kada sam usao u autobus otisao sam i sjeo na sjedista ispred motora ali nisam ocekivao da ce toliko da grije, cini mi se da je izolacija prilicno slaba jer sam przio na tom sjedistu, mogla bi biti bolja. Pogotovo lijeva ruka koja je bila do prozora se przila, kao da ima supljina kroz koju dolazi toplota.
Vise volim zvuk dizela ali i zvuk ovog motora je interesantan, pogotovo kada se pusti gas u toku voznje, cuje se nesto slicno kao kad otvaras gazirani sok. Predpostavljam da je to od turbine i bas mi se svidio taj zvuk. Motor je tih i nema vibracija kao dizel. Neznam da li je to vozaca ili je motor takav pa nema ono da osjetis silu u ledja kad ubrzava kao kad se vozis sa autobusom sa dizel motorom.
Preko rupa i neravnina prelazi dobro, skoro se i ne osjete tako da nema onog jakog drmanja i treskanja.
Vozacevo okruzenje necu da komentarisem jer nisam vozac i nisam strucan za to. :) Ostavljam vozacima profesionalcima da kazu svoje utiske.

Autobus mi se svidio i iznutra i spolja.

Marko nisam sada slikao ali uhvatit cu ga za vikend nadam se.

Vrlo detaljan i iscrpan izveštaj, svaka čast!
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9561
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod MARKO 89 » Pet Maj 22, 2009 2:18 pm

cone je napisao:Volvos mi je javio da je vozilo krenulo nazad za Kragujevac, tako da nemojte se truditi da ga više vijate.

Nadam se da ste vi Novosadjani zadovoljni kvalitetom i probnom voznjom MAZa 203.Sudeci po komentarima-JESTE i drago mi je zbog toga :D
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1182
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod Krle » Pet Maj 22, 2009 3:34 pm

Nadam se da ce uskoro doci i u BG :D
Korisnikov avatar
Krle
Profesionalni vozač
 
Postovi: 4986
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 12:55 pm
Lokacija: negde po Srbiji

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost