Logo

Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod Sloba » Sre Jul 29, 2015 1:30 pm

Crna vrata iznutra ja mislim da samo pogoršavaju preglednost vozaču, svetlo se presijava i slično. Što se tiče bočnih oplata, u pitanju je plastika (ja mislim), ista kao na prethodnim rekarosiranim autobusima.

Inače, jako su loše ofarbali šipke, nekako na dodir mi se čini da su ih farbali preko prašine pa je sama farba hrapava...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Sponzor

 

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod FiuMAN » Sre Jul 29, 2015 1:39 pm

dobro ako već nije počelo otpadati, a oće vrlo brzo ako je farbano na prljavo. Bit će vjerovatno da nije bilo dobro oguljena stara boja.
FiuMAN
Član
 
Postovi: 998
Pridružio se: Uto Feb 21, 2012 9:50 am

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod Sloba » Pet Jul 31, 2015 12:22 pm

#783 će imati još jednu razliku; napravili su neke sive ili bele (nisam dobro video iz daljine) bordure oko registracije, na srednjem delu prednjeg branika. Takođe, dobio je tablice tako da ga očekujemo ovih dana u saobraćaju...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod sremacns » Pet Jul 31, 2015 6:13 pm

Tako je ima srbrni deo u sredini kao na farovima :wink: sada je na redu # 784 u limarnici :o
Korisnikov avatar
sremacns
Član
 
Postovi: 10443
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 8:01 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod sremacns » Ned Avg 02, 2015 9:47 pm

Volvo šasija u centru grada :o
foto : Vladimir Jovanović
Image
Korisnikov avatar
sremacns
Član
 
Postovi: 10443
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 8:01 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod profa_chb » Ned Avg 02, 2015 10:19 pm

B10M? Pored je neki TAM?
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod Sloba » Ned Avg 02, 2015 10:19 pm

Pored je jedan od pet zglobnih Neobusa na samonosećoj šasiji i MAN-ovim motorima. Nisu trajali dugo, desetak godina. Bili su poznati po neverovatnoj buci i enormnoj potrošnji.

@sremacns
Zašto ne napišeš bar još neki komentar uz sliku? Ovako ne znamo ni da li je u pitanju šasija iz 1991. ni da li je iz 1997/98 niti 2002/03. Daj, nemoj samo da ispunjavaš normu za kačenje slika na forumu...

EDIT: Inače, da. Šasija jeste B10M. Ono što mi je zanimljivo jeste da nema udvojene točkove na zadnjoj osovini! :D
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod profa_chb » Ned Avg 02, 2015 10:26 pm

Nijedna šasija se ne isporučuje sa udvojenim točkovima. Nema potrebe, zbog opterećenja. Imaš fotke Neobusa (ne znam model, FAP šasija?) koji ima samo 2 točka na pogonskoj osovini tokom proizvodnje. Ta dva nedostajuća točka se obično postave na prednji prepust šasije da zajedno sa vozačem prave kontra težu motoru na zadnjem prepustu. Pre neki dan sam uživo gledao isporuku MB OC500LE, i tako je isporučena :)

No, meni je ovde zanimljiv raspored rezervoara, na zadnjem prepustu. Verovatno zbog povećenja opterećenja na pogonskoj osovini, zbog prianjanja :idea:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod Sloba » Ned Avg 02, 2015 10:38 pm

Pa verovatno i jeste zbog prianjanja, obzirom da je motor postavljen iza prednje osovine. Hvala i za objašnjenje oko točkova! :)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod ferdinand » Ned Avg 02, 2015 10:43 pm

Septembar 1996. godine, proslava 85. godisnjice GSP-a Novi Sad i predstavljanje sasije B10M MKIV, to je bio prvi Volvo sa Voith automatikom u Novom Sadu, nabavljani u nekoliko serija, u solo i zglob varijanti i dalje su svi u saobracaju osim #757. Tada potpuno novi Neobus 405GZ, izlozen je da prikaze kakvu ce karoseriju dobiti nove Volvo sasije, nazalost, realnost je do danas ostala drugacija. U pozadini se vidi jedan od dva IK 110B, po kojima su deca iz novosadskih zabavista i skola mogla da crtaju i dugo su tako sareni ostali u saobracaju, u pitanju su #542 i #569. U galeriji Apolo centra bila je izlozba maketa i fotografija GSP-a.
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod cone » Ned Avg 02, 2015 11:35 pm

Hvala, Ferdinande, na iscrpnim informacijama! Eto, možda smo se tamo i sreli, a da to ni ne znamo! :D

@sloba: Ima udvojene točkove, jedino što na unutrašnjim naplacima nema montirane gume. :wink:
@profa_chb: Na šasiji B10M i u solo i u zglobnoj varijanti, rezervoari su uvek bili montirani iza 2. osovine. Novi Sad je tražio da ukupna zapremina rezervoara bude 300 l sa mogućnošću punjenja sa obe strane, tako da ova šasija ima tri rezervoara po 100 l. :wink:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod ferdinand » Pon Avg 03, 2015 9:11 am

Nema na cemu Cone, istina da sam tada bio klinac, ali secam se tog dana kao da je juce bio, a verovatno se i jesmo sreli, posto sam skoro ceo dan proveo tamo :lol:

Inace nije uvek na B10M rezervoar postavljan iza druge osovine. B10M MKII iz '81./82. godine, koje smo imali #485-#499 solo i #507-#516 zlob (neki jos voze), imaju rezervoar postavljen bocno sa leve strane, isped pogonske osovine :wink:
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod dragvorl » Pon Avg 03, 2015 9:04 pm

Pricao sam sa jednim od tehnickih lica u GSP, i ako se dobro secam neke sasije su dolazile sa osovinama jednom pored druge, pa su kasnije secene i uklapane po potrebi, mozda sam i pogresno nesto razumeo.
Korisnikov avatar
dragvorl
Član
 
Postovi: 55
Pridružio se: Uto Jun 12, 2012 4:53 pm

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod Sloba » Pon Avg 03, 2015 9:08 pm

Šasije stižu u transportnim dužinama pa se seče deo između prve i druge osovine i stavlja umetak. :)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=Q8o5j9Ikq7w
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod becks89 » Pon Avg 03, 2015 9:11 pm

Sloba je napisao:@sremacns
Zašto ne napišeš bar još neki komentar uz sliku? Ovako ne znamo ni da li je u pitanju šasija iz 1991. ni da li je iz 1997/98 niti 2002/03. Daj, nemoj samo da ispunjavaš normu za kačenje slika na forumu...

Pa zar ti ne znaš sve?
Uporno nalaziš mane čoveku, ovo što je fotografisao, samo po sebi ima ogroman značaj, izvoli, zasuči rukave, napravi nešto slično pa piši sastave po forumu.

Damire, svaka čast za slike, uživao sam gledajući!
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju