Logo

Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Postod cone » Pon Feb 11, 2008 3:53 pm

Ovde se postavljaju slike autobusa JGSP u toku proizvodnje, reparacije ili rekarosiranja. Osim slika iz fabrika, dobrodošle su slike i iz radionica za popravke, farbare i slično.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Fotografije autobusa JGSP u proizvodnji / rekarosiranju

Sponzor

 

Postod cone » Pon Feb 11, 2008 4:04 pm

Da počnemo (nastavimo) sa tokom rekarosiranja zglobnih volvoa.
Broj 728 je ofarban i nalazi se na liniji završne montaže, gde su postavljene unutrašnje obloge na stranicama i podu.

Image

Image

Image

Image

Image
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

729

Postod cone » Pon Feb 11, 2008 4:10 pm

Vozilo 729 na izlazu iz komore za farbanje.

Image

Image

Izvinjavam se za mutne slike.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Feb 11, 2008 4:26 pm

728
Image
Image
Image

729
Image
733 maska
Image
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Pon Feb 11, 2008 5:21 pm

Slobo, cije su ovo zadnje stranice na poslednjoj slici
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod Sloba » Pon Feb 11, 2008 5:22 pm

Nemam pojma, tako stoji.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Pon Feb 11, 2008 5:26 pm

Ja mislio da nije od 733 :D
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod deni » Pon Feb 11, 2008 5:28 pm

hoce li neobus opet da zaboravi ili da ustedi na nepostavljnju grejanja u prikolici,ili ti u zadnjim delovima autobusa???
zivo me zanima...
Na poslednjoja "zutoj seriji" nisu, a da li ce tako biti ostaje nam da vidimo kad vozila izadju na ulice...
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod volvos » Pon Feb 11, 2008 5:34 pm

Imaju centralno grejanje duz celog autobusa
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod deni » Uto Feb 12, 2008 1:28 pm

napokon,mrzim zimi da se vozim zglobnim Neobusima jer im je slabo grejanje,a u prikolici nikakvo.To me je uvek cudilo,pogotovu u seriji od 790 do 799 u prednjem delu imaju 4grejaca(grejalice),na samo pola metra razlike.Nikad mi nece biti jasno,sto je tako uradjeno???
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod cone » Čet Feb 14, 2008 11:34 am

U to vreme se štedelo na svemu i svačemu, pa i na grejanju. Umesto onih grejalica, sada se postavljaju radijatori duž cele leve strane vozila.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod deni » Čet Feb 14, 2008 1:39 pm

onda je oprosteno :D :D

Ja se secam da u nerekaroseriranoj seriji 500 bili ti uzduzni grejaci,pa cak i u prvim rekaroseriranim...
Ako se nevaram da su ga je imala i druga serija B10M od.Ali vec kasnije se cak nisu nije se ugradjivae nikakve grejalice kao na pr. u seiji od 708 do 727...
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod cone » Čet Feb 14, 2008 2:33 pm

To je nešto sasvim drugo. Na onim prethodnim su to bili webasto grejači postavljeni u prikolici, a toplota se dobijala sagorevanjem dizela, dok je ovo sada klasično radijatorsko grejanje putem kruženja toplog fluida.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod deni » Sub Feb 16, 2008 1:34 am

iskreno nisam nikad razmisljao na kom principu rade...Samo se secam da je tad bilo mnogo toplije u autobusima nego danas.
Znaci to je bas radijatorsko grejanje
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod cone » Pon Feb 18, 2008 2:17 pm

#728, završno opremanje! Svedoci na slici su Sloba, Dule i Peđa.

Image

Image

Image
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju