Logo

Vaš CNG favorit?

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod boca » Sre Dec 09, 2009 10:32 am

markotar je napisao:Nažalost, većina tendera u našoj zemlji se nameštaju, pa građani ili dobiju preskupa ili lošta vozila... Ali MB je izvisio u Beogradu pre par godina kada su ponudili nižu cenu, bolje vozilo (Conecto) i bolje uslove od Ikarbusa i FAPa, pa je taj tender poništen i na sledećem tenderu su pobednici bili čuveni Mutanti (FAP-Ikarbus Ik-103F, tj. FAP karoserija i IK šasija)...

To nije tacno da je konekto bio jeftiniji.Solo konekto je uvek bio oko 205000,a niskopodni fap u dizel varijanti sa mercedesovim motorom se na kolicinu od 10 kom moze uzeti za 150000 zavisno od varijante tabla,klima...
I bilo je fap sasija,a IK karoserija
boca
Član
 
Postovi: 123
Pridružio se: Uto Feb 19, 2008 10:52 pm
Lokacija: BEOGRAD

Sponzor

 

Postod cone » Sre Dec 09, 2009 10:40 am

boca je napisao:Rok isporuke im je cak 275 dana...

Ajoj, pa ko će to dočekati... :cry:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod boca » Sre Dec 09, 2009 10:53 am

Kome li se vise zuri?iLi vama gradjanima NS,ili lopovima koji su namestali tender da uzmu pare.I samo jos jedna napomena.Sam mercedes ne hvali taj motor koji sse inace radi u Brazilu,ovo vam je informacija iz prve ruke i lako se u toj varijanti moze dobiti za ugradnju,mislim da ga uzme neki drugi proizvodjac autobusa i ugradi za razliku od nekih drugih mnogo kvalitetnih i popularnih motora,narocito 457 horizontalnih za koje evo bus neda niposto saglasnost da ih fabrika motora moze prodati nekom drugom.
boca
Član
 
Postovi: 123
Pridružio se: Uto Feb 19, 2008 10:52 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod cone » Sre Dec 09, 2009 11:08 am

Mi građani već dve i po godine nismo dobili ni jedan novi autobus. Bilo bi mnogo pametnije da je kupljeno za iste pare mnogo više autobusa na dizel, jer je to Novom Sadu mnogo potrebnije. Pa ako treba i u Euro 5 ili EEV izvedbi, što je bio isti ekološki uslov kao i za CNG autobuse.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Iosis » Sre Dec 09, 2009 11:32 am

Onda su mogli jednostavno da uzmu autobuse iz Neobusa sa Volvo motorima koji zadovoljavaju Euro 5, a prošli bi jeftinije.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod markotar » Sre Dec 09, 2009 3:37 pm

boca je napisao:To nije tacno da je konekto bio jeftiniji.Solo konekto je uvek bio oko 205000,a niskopodni fap u dizel varijanti sa mercedesovim motorom se na kolicinu od 10 kom moze uzeti za 150000 zavisno od varijante tabla,klima...
I bilo je fap sasija,a IK karoserija


Govorim o propalom tenderu iz 2003. za kupovinu 50 vozila za pogon Kosmaj i cenama koje su ponuđene na njemu, tim tenderom se nisu kupovala niskopodna vozila, već srednjopodna! Tu je MB ponudio bolju cenu i uslove od Ikarbusa i FAPa (a na kraju i bolje vozilo jer se "Turski" Conecto pokazao izuzetno dobro u Beogradu), ali je FAP povukao ponudu u poslednjem času (namerno) pa je tender propao jer je uslov na njemu bio da se pojave najmanje 3 ponudžača. Na sledećeme tenderu godinu dana kasnije su uslovi bili drugačiji, namešteni odmah od početka tako da udruženi IK i FAP pobede, zato su i sklepani ti autobusi Ik-103F koje mi u BG od milošte zovemo Mutanti... A tih godinu dana što se dodatno čekalo beograđani su se vozili u starim krševima umesto da odmah dobiju 50 novih autobusa... Samo želim da skrenem pažnju da negde dobiješ, negde izgubiš ali da se tenderi za autobuse kod nas UVEK nameštaju... Nažalost u takvom društvu živimo... Da ne idem dalje u OT. :-)

Nego, da se vratim na temu. Da li u NS postoji odgovarajuća punilica za ta vozila?! Da ne ispadne kao u Zagrebu koji je kupio CNG vozila ali bukvalno nikad sva nisu u saobraćaju jer ne mogu dovoljno brzo da ih napune gorivom!
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Iosis » Sre Dec 09, 2009 4:13 pm

Nema još punionica, ali se gradi u krugu karaže GSP-a.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod boca » Sre Dec 09, 2009 7:00 pm

Grade dobru pinionicu ,gledao sam projekat i studiju.
Markotar ,nema sanse da je turski mercedes bio jeftiniji.
boca
Član
 
Postovi: 123
Pridružio se: Uto Feb 19, 2008 10:52 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod cone » Čet Dec 10, 2009 9:44 am

Molim da se ne nastavlja ovde sa OT o temi koja nije vezana za CNG autobuse za Novi Sad!
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Ništa od buseva

Postod NS021 » Ned Dec 13, 2009 9:27 pm

Ništa od buseva neko se žalio na tender i tender propada! :evil: :twisted: Kao što nema ništa ni od elektronske naplate isto zbog žalbe nekog od ponuđača! :twisted: Tako može do u nedogled a ispaštamo svi! :idea:
NS021
Član
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Nov 28, 2009 11:35 pm

Re: Ništa od buseva

Postod deni » Ned Dec 13, 2009 9:48 pm

NS021 je napisao:Ništa od buseva neko se žalio na tender i tender propada! :evil: :twisted: Kao što nema ništa ni od elektronske naplate isto zbog žalbe nekog od ponuđača! :twisted: Tako može do u nedogled a ispaštamo svi! :idea:


Ako se neko žalio nemora značiti da je tender oboren.Ima dva stepena žalbe,pa ako je žalba osnovana i opravdana tek onda se pristupa obaranju tendera.Rok za žalbu je čini mi se 8dana i toliko i traje rok za odgovor na žalbu.Tako da još uvek ima šanse da se ne obori tender.
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod cone » Pon Dec 14, 2009 10:59 am

Isti razgovori u dve teme, a nije off-topic. :lol:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Nažalost

Postod NS021 » Sre Dec 16, 2009 10:22 pm

U pravu si ali ako bude tako išlo onda će to još trajati jedno 2 meseca i kad propadne tender neće novi moći da se raspiše narednih 6 meseci tako da ispadne da će novi tender moći da se raspiše tek za godinu dana! Tako da mislim da će GSP oboriti tender i raspisati ga za mesec dana ponovo!
NS021
Član
 
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Nov 28, 2009 11:35 pm

Postod cone » Čet Dec 17, 2009 9:40 am

A, vreme prolazi, vozni park stari... Kad propadne tender još dva-tri puta, na kraju će biti prinuđeni da raspišu tender za 100 dizel autobusa... :roll:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Čet Dec 17, 2009 9:56 am

Sto ce btii i najbolje :)

Ne mracite vise, valjda ce stici sada ove Mecke :D
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost