Ulomak iz članka britanskog časopisa Classic Bus iz 1994. godine (autor: J.C. Gillham), koji se bavio temom britanskih autobusa koji su završili u Jugoslaviji, koji se odnosi na Novi Sad:
Moj prijevod:
U kolovozu 1954. Norman Forbes posjetio je Novi Sad, grad u istočnoj Srbiji koji je imao tramvajsku mrežu standardnog kolosjeka od pet milja i 16 tramvaja. Zapisao je i snimio dva londonska STL-a, ali vidio ih i više. Oba su bila "STL14" tip iz 1936. godine s kutijom broja linije na prednjem kraju krova, STL1756 (DGX 297), vjerojatno C5366 i STL2058 (DLU 57), vjerojatno C5461. Radili su na dvije lokalne i jednoj dužoj liniji i svi su bili obojani u istu plavu boju kao i tramvaji. Gradskim STLovima zatvoren je prolaz s lijeve strane i postavljen prozor iznad njega, a novi ulaz bio je na stražnjoj strani autobusa, čime se stubište nije moralo mijenjati. Oni koji su vozili prigradske linije ostali su u svojem originalnom stanju. U Novom Sadu vidio je i neidentificirani 10T0 Green Line, sada C5345. Nijedan od tih nije imao nikakvu oznaku linije na kojoj je prometovao.Slova C odnose se, naravno, na ćirlično S za Srbiju. Nažalost, Forbes nije zapisao i garažne brojeve tih autobusa jer vjerojatno nisu bili vidljivi. Članak prati i jedna slika iz Novog Sada (očito postoji i slika drugog, ali nije objavljena):
U opisu piše: Kolovoz 1954. godine, STL2058 iz 1936. godine, u Engleskoj registriran DLU 57 s Chiswick karoserijom - dakle, novosadski C5461.
Podatci sa stranice Ian's Bus Stop o samom autobusu:
STL2058 DLU 57 3/37 new to LPTB: AEC Regent 06615485, A171 diesel, pre-selector D132 gearbox
Park Royal roofbox body 17479, 4/9STL15
3/37 J new into service, (Holloway)
K (Kingston)
8/53 K withdrawn from service, body 17465, 4/9STL15
10/53 sold to W.North (Leeds)
C5461 exported to Novi Sad, Serbia
1954 used with door in rear