U međuvremenu je bilo Ikarusa, TAM-ova, Ikarbusa i italijanskih donacija.
Inače, u te karoserije su se rekarosirali Ikarusi IK-4 na Volvo B58 šasijama iz 1969. godine, ja se sećam vožnje u #297 sa tri prozorčića negde oko 2001./2002. godine.
Na tvoju insinuaciju da je bilo 400 B10M-ova postoji odgovor
u ovoj temi.
Ali ukratko, Novi Sad je nabavio ukupno 293 autobusa na šasijama B58/B10M(A). Karoserije sa četvorokrilnim vratima ponelo je 175 autobusa, od čega je 105 (#651 - #799) tu karoseriju imalo od početka. Krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih, karoserije sa tri prozorčića bi trebalo da su imali samo preostali autobusi iz prve serije Ikarusa, kojih je rekarosirano 35.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa