Logo

Vesti

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Vesti

Postod David » Čet Dec 14, 2017 1:37 am

Sloba je napisao:Marko, po čemu su se Ikarbusi pokazali bolje nego Urbino? I kakvu konkurenciju pominješ kad je JGSP monopolista? Možemo tako pričati o prigradskim linijama, ali tu JGSP ima bolji položaj jer mesečne karte za prigradsku relaciju važe i na teritoriji celog grada, pa skuplja cena ima opravdanje.

Ovo je preduzeće koje ne razlikuje gradske linije od onih prigradskih koje su duže od 20 kilometara, i pruža im isti komfor. Čest gost na liniji 84 (oko 40 km u jednom smeru) je IK-112N sa troja vrata i 30 sedišta. Kome treba da stoji u autobusu celih sat i 15?

Slazem se sa tobom Slobo sto se tice toga,na nekim linijama u nekim terminima nije realno napravljen sam raspored koji ce autobus prevoziti a nije da nema autobusa ali hajde
David
Član
 
Postovi: 22
Pridružio se: Uto Okt 24, 2017 9:36 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod Marko INN-NS » Čet Dec 14, 2017 2:52 am

Meni licno su se bolje pokazali , bolje izgledaju i nisu se toliko razdrmali barem kad sam se zadnji put vozio . Nije me odusevio nesto narocito Urbino ni ovde ni u NS.
Na konkurenciju mislim a to su taksisti koji idu pre polazaka busa i tako otimaju nekoliko putnika .
Pa zbog takvih stvari sam naveo da se uzme LE Ikarbus koji bi bio sasvim odlicno resenje ali izgleda to nikoga ne zanima u firmi , posto cisto sumnjam da se ima novca za bolju opciju kao sto su Intouro ili Setra LE u kojoj sam imao jednu od najudobnih medjugradskih voznji necu ni da razmisljam.
A upotpunosti se slazem sa Davidom da na nekim linijama nije realno napravljen raspored i da bi se moglo cesce voziti posto su stvarno prepuni busevi :D
Marko INN-NS
Član
 
Postovi: 1994
Pridružio se: Pet Dec 09, 2016 6:30 pm

Re: Vesti

Postod Sloba » Ned Dec 24, 2017 11:48 am

Banditi su preko noći doneli odluku da se povećanje cene karata premesti sa 1. januara na 25. decembra.

Im'o bi' ja štogod kasti...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod Mare66 » Ned Dec 24, 2017 11:59 am

Dinar nikada jači , procenat naplate karata raste iz dana u dan , cene goriva bez promena a prevoz poskupljuje ...
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Vesti

Postod David » Ned Dec 24, 2017 12:03 pm

Moze neko da mi objasni cemu tolika velika frka oko poskupljenja cene karte za ,,10,, dinara?
David
Član
 
Postovi: 22
Pridružio se: Uto Okt 24, 2017 9:36 pm

Re: Vesti

Postod Sloba » Ned Dec 24, 2017 12:28 pm

Frka je u tome što je poskupljenje neopravdano iz razloga što:

- Red vožnje se ne poštuje, polasci se otkazuju bez obaveštenja.
- Neispravnost vozila je sve veća. Autobusi izlaze iz garaže podignuti do kraja na jastucima ili spušteni do zemlje, displeji ne rade mesecima, vozila su u saobraćaju bez polubranika nedeljama, fale sijalice, čistoću da ne komentarišem.
- Preduzeće je puno partijski zaposlenih kadrova, koji nemaju nijednu funkciju osim što primaju platu i delom svoje plate finansiraju vladajuću stranku. #OsamPostoZaStranku
- Sistem naplate karata je potpuno zastareo, moraju se uvesti karte koje će važiti sat vremena.
- U saobraćaju su vozila stara 27 godina sa podom visine 900 milimetara, ona nešto novija se neuspešno remontuju u sopstvenim garažama.
- Intervali van špica na gradskim linijama su često veći od 15 minuta, a koliko iznose kad iskoči jedno vozilo?
- Mreža linija je katastrofalna, autobusi ne idu u zabačenije krajeve grada.

Oni opravdavaju poskupljenje karte tako što je smanjen broj putnika. Kakav efekat očekuju povećanjem cene?

Oni "prebroje putnike" i smanje broj polazaka a autobusi nikad puniji, kakav efekat očekuju time?

Čim otopli, cepam pokaznu i idem biciklom. Za samo godinu dana su uspeli da moj utisak "Volim da se vozim JGSP-om jer je tačan, čist i pouzdan" promenili u "Mamu vam ...". Nije to bez razloga.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod David » Ned Dec 24, 2017 12:50 pm

Sloba je napisao:Frka je u tome što je poskupljenje neopravdano iz razloga što:

- Red vožnje se ne poštuje, polasci se otkazuju bez obaveštenja.
- Neispravnost vozila je sve veća. Autobusi izlaze iz garaže podignuti do kraja na jastucima ili spušteni do zemlje, displeji ne rade mesecima, vozila su u saobraćaju bez polubranika nedeljama, fale sijalice, čistoću da ne komentarišem.
- Preduzeće je puno partijski zaposlenih kadrova, koji nemaju nijednu funkciju osim što primaju platu i delom svoje plate finansiraju vladajuću stranku. #OsamPostoZaStranku
- Sistem naplate karata je potpuno zastareo, moraju se uvesti karte koje će važiti sat vremena.
- U saobraćaju su vozila stara 27 godina sa podom visine 900 milimetara, ona nešto novija se neuspešno remontuju u sopstvenim garažama.
- Intervali van špica na gradskim linijama su često veći od 15 minuta, a koliko iznose kad iskoči jedno vozilo?
- Mreža linija je katastrofalna, autobusi ne idu u zabačenije krajeve grada.

Oni opravdavaju poskupljenje karte tako što je smanjen broj putnika. Kakav efekat očekuju povećanjem cene?

Oni "prebroje putnike" i smanje broj polazaka a autobusi nikad puniji, kakav efekat očekuju time?

Čim otopli, cepam pokaznu i idem biciklom. Za samo godinu dana su uspeli da moj utisak "Volim da se vozim JGSP-om jer je tačan, čist i pouzdan" promenili u "Mamu vam ...". Nije to bez razloga.


Ja se delimicno slazem sa tobom,sto se mene tice oko reda voznje,treba napraviti malu korekciju,sto se tice otkazivanja voznje bez obavestenja,ja nemam nikakav problem jer 90% polazaka sa kojim ja idem su tacni ili mozda kasne do 5 min najvise,sto se tice neispravnosti vozila,jedino sto mogu da zamerim jeste cistoca na pojedinim linijama poput linije 5 itd,sto se tice mreze linije,ako vidis na njihovom sajtu mrezu linije videces da pokrivaju veci deo grada a sada gde bas nema odes gde je najblize pa se malo prosetas,a da se vratim uopste na temu same naplate karte na 65 dinara,ja kazem ko ne zeli iz nekog principa da da te pare jednostavno moze da ide peske ili da ide taxijem koji se jos vise ne isplati,bas citam na 021.rs sajtu clanak za to pa komentare i ne vidim uopste poentu za takvim stavom,za sve postoji resenje 8) 8)
David
Član
 
Postovi: 22
Pridružio se: Uto Okt 24, 2017 9:36 pm

Re: Vesti

Postod Sloba » Ned Dec 24, 2017 1:44 pm

Drugarica iz Petrovaradina hoda 25 minuta do najbliže stanice. Šetaj se ti malo na -10 po vetru i noći toliko daleko, a da se pritom vodiš kao da živiš u gradu. Isto tako polovina Veternika mora da pešači baš dugo do najbliže stanice.

Javni prevoz mora da radi u cilju smanjenja zagađenja i buke, a ne kao profitabilno privatno preduzeće. Stoga, mora da postoji inicijativa da se povezanost grada unapredi na sasvim drugačiji nivo, kako bi se smanjio broj automobila na ulicama.

To je mesto u logici gde ti grešiš, a greši i cela nestručna uprava.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod becks89 » Ned Dec 24, 2017 2:48 pm

Taj Veternik je ko Altina, ulice na pomoz' Bože.
Javni prevoz pored tih ciljeva, treba da donese i profit, a ne da služi za širenje budžetske rupe. Vozio sam se pre neki dan 7com, uredno platio kartu, čekao sam par minuta, ali gužva, pogotovo u povratku je bila nemoguća. Iako je iza naišao još jedan zglob, posle svega par minuta i on je bio krcat. Generalno, više ljudi koristi prevoz svaki put kad dođem to primetim.
Istina je da NS raste kao grad i dalje, ali činjenica je i da je kvalitet prevoza opao. Ima tu više razloga od partijskih kadrova, u kom to državnom preduzeću decenijama unazad ih nema? To je samo jedan deo kancera koji izjeda JGSP iznutra.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Vesti

Postod Sloba » Ned Dec 24, 2017 3:23 pm

Koliko god voleo ili ne voleo Veternik, činjenica je da je to prigradsko naselje koje se naslanja direktno na grad, a pritom je jedno i od najvećih. U tom mestu ima ljudi koji moraju da idu peške i više od kilometra, ne bi li došli do najbližeg stajališta. To je neprihvatljivo, pogotovo na najjačem koridoru prigradskih linija JGSP gde je red vožnje gušći od nekih gradskih linija.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod becks89 » Ned Dec 24, 2017 3:55 pm

Zašto ja imam da volim Veternik ili ne, naslanja se i Altina, ali to ne menja činjenicu da je kriminalno izgrađeno. A isto muči i Altinu, delovi su odsečeni, a i ti povezani su povezani velikim intervalima koji se ne poštuju, kukaju, ali kad prođe čovek tamo, pravo se začudi da uopšte tuda i ide javni prevoz.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Vesti

Postod Uroš___ » Ned Dec 24, 2017 5:17 pm

Ja živim u Veterniku,stanica mi je minut-dva od kuće(prva stanica u smeru ka gradu).Nema puno kašnjenja osim polaska u 7:10(7:15 obično).Ljudi koji žive pre početne stanice ka gradu imaju problem.Moraju krenuti po 10-15 minuta ranije da bi stigli na određeni polazak.E sad ljudi koji žive ka Futogu ili na futoški ili ista situacija 10-15 minuta ranije.Aitovus umesto da ide kroz Mihajla Pupina mogao bi ići ulicom Braće Tokin i zatim Omladinskom ulicom na redovnu trasu.

Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Uroš___
Član
 
Postovi: 766
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Vesti

Postod Sloba » Ned Dec 24, 2017 5:26 pm

Ja sam konkretno mislio na ljude koji žive kad se sa glavnog puta skrene ka Kamenjaru (Fešter?) i one koji su u Dragoslava Srejovića pa i dalje od toga.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti

Postod SGB » Ned Dec 24, 2017 5:52 pm

Gradi kako ko stigne, pa očekuje komunalne usluge na neadekvatnoj infrastrukturi. Ne ide. Lokalna samouprava naplaćuje namete, a kada treba nešto da poboljša, pozove se na nelegalnost objekata. Ne ide ni to. Jurenje sopstvenog repa, debata o starosti kokške i jajeta. A prevoz realno sve lošiji.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Vesti

Postod toma » Ned Dec 24, 2017 8:35 pm

Ukratko, ne vidim problem, pa bar sada mogu da nabave vozila bukvalno po zelji. Ispada, oni imaju posla, tj.putnike a nemaju vozila. Ako iz nekog naselja imaju povecani broj putnika, logicno je da ce pokusati da zarade na tome, tj. imati cesce polaske sa vise vozila. Nema tu neke posebne filozofije.
toma
Član
 
Postovi: 1240
Pridružio se: Pet Dec 18, 2009 7:36 pm
Lokacija: Industrijski centar

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju