Logo

Vesti

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Vesti

Postod d.p » Pet Jun 07, 2019 9:04 pm

ЈГСП „Нoви Сад“, на основу спроведеног отвореног поступка јавне набавке, данас је потписало уговор за куповину 13 соло аутобуса са компанијом „Стар импорт д.о.о“.
Ова компанија је генерални дистрибутер Мерцедес-Бенц возила за Србију. Средства за куповину нових аутобуса су обезбеђена уз помоћ Града Новог Сада, саопштили су из ГСП-а.
У складу са условима набавке, нови аутобуси ће бити нископодни, са уграђеним клима-уређајима, механичким рампама, wi-fi рутером и видео надзором.
Рок испоруке нових Мерцедес аутобуса је 175 дана од дана потписивања уговора.
izvor:gspns.co.rs
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 1028
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Sponzor

 

Re: Vesti

Postod d.p » Sre Jun 19, 2019 5:57 pm

GSP priznaje da opada kvalitet prevoza zbog starih buseva, odlaska vozača i mehaničara
JGSP „Novi Sad“ je prošle godine prevezao 81 milion putnika, što je manje od zacrtanih planova. Autobusi su prešli nešto više od 15 miliona kilometara, što je manje od planirane kilometraže za prošlu godinu.
U izveštaju o poslovanju GSP za prošlu godinu, koji će se naći pred odbornicima Skupštine grada narednog utorka, nadležni u preduzeću kažu da su poslovali u gubitku i to od 202 miliona dinara. Ukupan ostvareni prihod je za celu prošlu godinu bio 2,9 milijardi dinara i niži je od onoga što je preduzeće planiralo za 11 odsto. Ukupni rashodi su bili 3,1 miljardu dinara i pet odsto su niži od planiranih rashoda. Preduzeće duguje dobavljačima, uglavnom za gorivo, te ne uspeva ni da zadrži likvidnost.
GSP je raspolagao u toku godine sa 267 autobusa. Od toga je 191 solo autobus, 71 zglobni i pet malih autobusa. Gradski prevoznik je prošle godine rashodovao samo pet starih autobusa, a iako ima još mnogo vozila za rashod, ona su i dalje saobraćala ulicama Novog Sada jer 2018. godine nije kupljen nijedan novi autobus.
Planirano je da na ulicama grada svakog radnog dana prevoz obavlja najviše 218 autobusa. Kako preduzeće nije imalo dovoljno ispravnih autobusa, niti dovoljno vozača, svakog dana je prevoz obavljalo u proseku 204 vozila. Ipak, oni su potrošili više goriva od predviđene količine, a manje prirodnog gasa.
Iz GSP-a priznaju i da se u poslednje vreme smanjuje kvalitet usluge prevoza jer vozači masovno odlaze. Preduzeće je prošle godine napustila 91 osoba zaposlena na neodređeno i 108 ljudi zaposlenih na određeno.
Cilj preduzeća je da se postigne takav nivo kvaliteta po kojem bi preduzeće bilo prepoznatljivo i uzor za sva preduzeća iste delatnosti, u zemlji i šire. Navedeno u 2018. godini nije bilo moguće realizovati pošto je bilo problema sa vozilima i nedostatkom vozača, jer je velik broj vozača, a i deo mehaničara, napustilo Preduzeće i otišlo da radi u inostranstvo. Takođe, povećao se i broj vozača koji su koristili bolovanje. Zbog odlaska vozača i mehaničara, moralo se tražiti odobrenje nadležnih organa za prijem vozača i mehaničara - navode u GSP i dodaju da je plata ista godinama unazad zbog zabrane povećanja zarada, ali je u 2018. godini zaposlenima isplaćeno malo više usled prekovremenog rada.
Treba napomenuti da je cena pojedinačne karte početkom 2018. godine porasla za 10 dinara - sa 55 na 65 dinara, a GSP se žali na linijske taksiste koji im „kradu“ putnike. GSP kaže da je problem što ne mogu samostalno da utiču na određivanje cene karte prevoza koja je, kako kažu, neekonomična. Skreću pažnju i da je veliki broj korisnika povlašćenih kategorija prevoza (oni su i najveća kategorija korisnika usluga GSP), te da je i velik broj izdatih đačkih, studentskih i radničkih karata. Konkretno, ima blizu 38.000 korisnika povlašćenih karata, oko 15.000 korisnika đačkih i studentskih karata sa popustom većim od 60 odsto i oko 19.000 korisnika radničkih karata.
Iako se preduzeće žali na neekonomičnu cenu karte za prevoz i veliki broj povlašćenih karata, GSP je najveći poslovni prihod ostvarilo upravo u prodaji karata - čak procenat veći od planiranog prihoda. U GSP dodaju da se uzima manje mesečnih markica, kao i da su neki ugovoreni prevozi otkazani - konkretno, nekoliko polazaka otkazala je firma „Lear“ za svoje zaposlene
zvor: 021
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 1028
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pon Jun 24, 2019 8:16 am

Jos 700 miliona dinara za nove autobuse
https://www.dnevnik.rs/novi-sad/jos-700 ... wqzVD7JhGY
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 1028
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod d.p » Pon Jul 15, 2019 4:02 pm

GSP "Novi Sad" planira da kupi 30 solo i 20 zglobnih vozila sa ugrađenim motorima s pogonom na komprimovani prirodan gas (CNG).
U pitanju su vozila za gradski saobraćaj, koja JGSP nabavlja putem tendera koji je otvoren do 8. avgusta. Za javnu nabavku izdvojeno je oko 1,5 milijarda dinara sa PDV-om, a kriterijum za dodelu ugovora o kupovini je najniža cena, ali i rok isporuke.
Zahteva se da sva vozila imaju uređaje za grejanje, odnosno hlađenje, ali i ugrađene Wi-Fi rutere za besplatan internet uz mogućnost povezivanja 30 putnika istovremeno. Svaki autobus treba da bude opremljen video nadzorom koji će neprekidno snimati unutrašnjost vozila, uz mogućnost snimanja zvuka u delu u i oko vozačke kabine.
Solo autobusi moraju da imaju minimum 30 mesta za sedenje, odnosno 28 putničkih, jedno za smeštaj kolica osoba sa invaliditetom i jedno za vozača. U prednjem delu autobusa treba da budu ugrađena dva jednoiposeda za majku i dete, a kapacitet autobusa treba da je takav da može da primi najmanje 90 putnika.
Zglobni autobusi treba da imaju minimum 38 mesta za sedenje, odnosno, 36 putničkih, jedno za smeštanje kolica osoba sa invaliditetom i jedno vozačko mesto. I oni će imati ugrađen jednoiposed u prednjem delu za majku i dete, a moći će da prime najmanje 150 putnika.
Podsetimo, JGSP je nedavno potpisao ugovore o kupovini novih osam midi autobusa s pogonom na CNG, ali i 13 solo autobusa na prirodan gas, te se nezvanično očekuje da se sugrađani u njima prevoze već na jesen. Kako je ranije najavljeno, do kraja 2019. godine JGSP je imao u planu da vozni park popuni sa 41 novim vozilom, naredne sa 30, a 2021. sa još deset.
Izvor: Dnevnik.rs
VDL Berkhof Axial 100
d.p
Član
 
Postovi: 1028
Pridružio se: Uto Apr 03, 2018 5:15 pm

Re: Vesti

Postod nautilusNS » Čet Avg 15, 2019 9:37 am

Da li ima nekih informacija o rezultatima tendera koji je bio otvoren do 8.8.2019?
nautilusNS
Član
 
Postovi: 50
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:29 pm

Re: Vesti

Postod miljkovac » Pet Avg 16, 2019 3:35 pm

Moji postovi na ovom forumu nisu reklamnog karaktera, već informativnog tj predstavljaju moje lično mišljenje, iskustva, preporuke ili kritike i savete.
miljkovac
Član
 
Postovi: 235
Pridružio se: Ned Feb 19, 2012 9:45 am

Prethodni

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost