ferdinand je napisao:ima novi sad prostora i za BRT i za tram, nije to problem, vec su problem pare, jer sve to mnogo kosta. sto se tice futoske, tu nisu toliki problem parkirana vozila, vec platani koji su celom duzinom ulice nagnuti i ulaze u gabarit kolovoza, a cak i za to se moze naci resenje, koje opet kosta.. sto se tice parkiranih vozila uopste, svakako bi trebalo uvesti represivne mere, jer je to postao jako veliki problem na svim gradskim ulicama..
deni, meni je skroz zanimljiva ideja da tram bude u gradu, a bus na periferiji, slicno je u zagrebu, ali kako ce se onda resiti gomilanje putnika na tim perifernim terminalima?? pritom, kako resiti odnos u kapacitetu tram/bus? u tom slucaju trebace duplo vise autobusa da bi te linije mogle funkcionisati kao napojne??
ovo su samo neka moja razmisljanja, pretpostavljam da kao neko ko se time bavi znas vise o tome..
Nagomilavanje putnika na početnim stanicama (terminusima) nije problem nego vrlina...Jer će nekoliko linija da napaja jednu linju translohr-a na periferiji i linije će većinom biti dimetralne (prolazi kroz centar grada a terminusi su mu na periferijama).
Što se tiče čekanja na vozilo jgpp-a ono će se rešiti na taj način što će interval pristizanja autobusa na terminus bus/tram biti smanjen a interval translohr-a će biti optimalan.To će povećati gustinu mreže,pristupačnost, razgranatost... A to su sve parameri koji su bitni za poboljšanje kvaliteta prevoza putnika. Neke autobuske linije će biti ukinute,neke pak skraćene pa će nam to dovesti do povećanja broja slobodnih vozila, paće ta vozila moći da se iskoriste za napajanje translohr sistema.
Ako te još nešto zanima ili vam nešto nisam odgovorio slobodno recite