Nekoliko dana nakon sedmice, na osmici jedan dan radilo je dosta starijih vozila, svega jedan BMC.
Ikarbus 218N (2007) #910 Na polasku je bio od izlaza u 04.15h sve do 12.30h kada je isključen za garažu. Razloga za isključenje bilo je više, prvenstveno što nema grejanje, jastuci kao i slabije kočnice.
Volvo B10MA / Neobus (2002/14) #794 Kao zamena za Zemunca #910, dat je zglob #794, koji je dva sata ranije isključen sa linije 4 zbog toga što jedno krilo I vrata se ne zatvara skroz do kraja tako da ima nekoliko cm "lufta". U kakvom je stanju preuzet u garaži, reklo bi se da ga niko za ta dva sata nije ni pogledao. Kada bi se zanemarilo krilo od vrata, vozilu se nije mogla naći mana.
Vuče veoma dobro, koči još bolje uz jak retarder, ni jedna vrata ne preskaču, lagan volan, grejanje u prednjem delu vozila je dosta dobro, mada ni pozadi nije loše. Sve u svemu u veoma dobrom izdanju tog dana, plus što je od nedavno signalizacija skroz kompletna i ispravna.
Interesantno je da zadnjih nekoliko meseci, vozilo umesto analognog poseduje digitalni tahograf. Upravljačka jedinica istog je izvedena na gornji deo instrument table.
Unutrašnjost vozila