Logo

Sve što bi trebalo da znate o gradskom prevozu u Novom Sadu

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Sve što bi trebalo da znate o gradskom prevozu u Novom Sadu

Postod Sloba » Ned Feb 09, 2014 3:11 pm

Dragi članovi,

Već se nekoliko vas izjasnilo da biste voleli da otvorimo jednu ovakvu temu, pa je, evo, otvaramo! Ovde ćete naći korisne informacije ali i informacije koje zanimaju nas, autobušdžije :)

Uopšteno o gradskom prevozu u Novom Sadu
Ceo javni gradski prevoz u Novom Sadu obavlja jedna firma, Javno Gradsko Saobraćajno Preduzeće "Novi Sad" (JGSP "Novi Sad"). Njihova garaža se nalazi na uglu bulevara kneza Miloša i Futoškog puta. JGSP "Novi Sad" je osnovan 1911. godine, kada je u saobraćaj pušten prvi električni tramvaj. Godine 1958. je tramvaj ukinut, i od tada, autobus predstavlja okosnicu novosadskog javnog prevoza.

Tarifni sistem
JGSP "Novi Sad" ima veoma jednostavan tarifni sistem. Karte za jednu vožnju, kao i dnevne karte za prigradski prevoz, se kupuju kod vozača, dok se dnevne, nedeljne, mesečne i godišnje karte kupuju na kioscima JGSP "Novi Sad". Ceo Novi Sad, Petrovaradin, veći deo Sr. Kamenice i Šangaj spadaju u prvu, gradsku zonu, dok su ostali pravci podeljeni po zonama.
U gradskoj zoni, karta za jednu vožnju iznosi 55, dnevna karta košta 236, dok nedeljna karta staje 715 dinara.

Linije JGSP "Novi Sad"

Gradski prevoz
U gradskom saobraćaju, JGSP "NovI Sad" pokriva 20 linija od kojih su četiri radničke. Na linijama 4, 7, 8, kao i na nekim polascima linija 9, 10, 15 i 16 radnim danom, i na liniji 5N nedeljom saobraćaju zglobni autobusi.

Mrežu gradskih i prigradskih linija možete naći ovde.

1 Liman I/Štrand/ - Centar - Klisa
1Z Liman I/Štrand/ - Centar - Klisa/Zatvor/
1E Liman I/Štrand/ - Centar - Klisa/Elnos/
2 Centar - Novo Naselje
2S Centar - Novo Naselje - Satelit
3 Detelinara - Centar - Petrovaradin
3A Železnička stanica - Petrovaradin/Pobeda/
4 Liman IV - Centar - Železnička stanica
5 Temerinski put - Centar - Avijatičarsko naselje
5N Železnička stanica - Centar - Temerinski put
6 Podbara/stara okretnica/ - Centar - Adice
6A Adice - Veternik/OŠ Marija Trandafil/
7A/7B Novo Naselje - Železnička stanica - Futoška pijaca - Liman IV - Novo Naselje (7B u suprotnom smeru)
8 Novo Naselje - Centar - Liman I/Štrand/
9 Novo Naselje - Petrovaradin
9A Novo Naselje - Petrovaradin - Alibegovac)
10/10A Centar(-Mašinoremont) - Albus
11A/11B Železnička stanica - Bolnica - Liman IV - Podbara - Železnička stanica (11B ide u suprotnom smeru)
12 Telep - Centar
13 Detelinara - Grbavica - Univerzitet
14 Centar - Sajlovo
15/15A Centar - Industrijska zona "Sever" (Neoplanta/Koteksprodukt)
16 Železnička stanica - Pristanišna zona
17 BIG Shopping Centar - Centar - Železnička stanica - BIG Shopping Centar

Noćne linije
18A/18B Novo Naselje - Detelinara - Centar - Liman - Novo Naselje (18B u suprotnom smeru)

Prigradski prevoz
U prigradskom saobraćaju, JGSP "Novi Sad" saobraća na 31 liniji, od kojih neke imaju polaske ka industrijskim zonama. Na nekim linijama saobraćaju zglobni autobusi. Noćne polaske imaju linije 24, 32, 43, 56, 61 i 80. Linije čije su okretnice na teritoriji opštine Novi Sad polaze sa terminusa ispred železničke stanice, dok linije koje saobraćaju do opština Temerin, Žabalj, Sr. Karlovci i Beočin koriste Međumesnu autobusku stanicu (MAS).

Mrežu prigradskih linija, kao i raspored zona možete naći ovde.

21 Novi Sad-Šangaj
22 Novi Sad-Kać
23 Novi Sad-Kać-Budisava
24 Novi Sad-Kać-Budisava-Kovilj
30 Novi Sad-Pejićevi salaši
31 Novi Sad-Bački Jarak-Temerin/Kolonija/
32 Novi Sad-Bački Jarak-Temerin/Telep/
33 Novi Sad-Bački Jarak-Temerin(-Telep)-Gospođinci
35 Novi Sad(-Lis)-Čenej
41 Novi Sad-Rumenka
42 Novi Sad-Rumenka-Kisač
43 Novi Sad-Rumenka-Kisač-Stepanovićevo
52 Novi Sad-Veternik
53 Novi Sad-Veternik-Futog stari
54 Novi Sad-Veternik-Futog/Grmečka/
55 Novi Sad-Veternik-Futog/Braće Bošnjak/
56 Novi Sad-Veternik-Futog-Begeč
60 Novi Sad-Sr. Karlovci/Belilo/
61 Novi Sad-Sr. Karlovci/Vinogradarska/
62 Novi Sad-Sr. Karlovci/Dudara/
64 Novi Sad-Bukovac
68 Novi Sad(-Institut)-Sr. Kamenica/Vojinovo/
69 Novi Sad-Sr. Kamenica/Čardak/
71 Novi Sad(-Institut/Čardak)-Sr. Kamenica/Bocke/
72 Novi Sad(-Institut)-Sr. Kamenica/Paragovo/(-/Venac raskrsnica/)
73 Novi Sad-Sr. Kamenica/Mošina vila/
74 Novi Sad-Sr. Kamenica/Popovica/
76 Novi Sad-Sr. Kamenica(-Novi Ledinci)-Stari Ledinci
77 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac-Stari Rakovac
78 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac(-Stari Rakovac)-Beočin/selo/
79 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac-Beočin(-Beočin/selo/)-Čerević
80 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac-Beočin/BAS/
81 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac-Beočin-Čerević-Banoštor
84 Novi Sad-Sr. Kamenica-Rakovac-Beočin-Čerević-Banoštor(-Sviloš-Grabovo)-Susek-Lug
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10674
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Sve što bi trebalo da znate o gradskom prevozu u Novom Sadu

Sponzor

 

Re: Sve što bi trebalo da znate o gradskom prevozu u Novom S

Postod Sloba » Ned Feb 09, 2014 4:23 pm

Vozni park

Trenutno, vozni park JGSP "Novi Sad" broji preko 200 autobusa. U voznom parku preovladavaju autobusi na šasijama Volvo, ali u poslednje vreme, u vozni park JGSP ulazi sve više vozila brenda Iveco/Irisbus.

Sastav voznog parka je početkom 2016. godine ovakav. Klikom na garažni broj možete videti sliku vozila.

#651-#660 Volvo B10MA/Neobus iz 1990. godine, rekarosirani 2006. Četiri od ovih 10 autobusa je rekarosirano u Neobusu, dok je ostatak rađen u Servisu BiM.

#661-#685 Volvo B10M/Neobus iz 1990. godine, rekarosirani u dva navrata, 2006. i 2008. godine. Osim #666, koji je izbačen iz saobraćaja 1999. godine, ostatak autobusa iz serije se masovno rashoduje u 2017. godini.

#708-#727 Volvo B10M/Neobus iz 1997. godine, rekarosirani 2006. i 2008. godine. Razlika između ove dve serije je samo u boji šipki u unutrašnjosti. Od ove serije se razlikuje #722 koji nije rekarosiran.

#728-#737 Volvo B10MA/Neobus iz 1997. godine, takođe rekarosirani 2006. i 2008. godine. Razlika između te dve serije je samo u boji šipki u unutrašnjosti dok se #733 razlikuje po tome što ima drugačije svetlosne grupe.

#738-#757 Volvo B10M/Neobus iz 1998. godine, identični kao i serija iz 1997. godine. Nakon sudara sa kamionom, #757 je ponovo rekarosiran u sopstvenoj izvedbi.

#780-#789 Volvo B10M/Neobus iz 2002. godine. Interesantno je da je #789 poslednji nadograđen Volvo B10M u Evropi. Serija #782-#787 je rekarosirana u sopstvenoj izvedbi.

#790-#799 Volvo B10MA/Neobus iz 2002. godine. Trenutno su u procesu rekarosiranja. Kao i za solo, #799 je poslednji nadograđen Volvo B10MA u Evropi.

#800 Volvo B10B/Neobus iz 2003. godine. Ovaj autobus je unikatan i njegova šasija je poklonjena JGSP-u kao znak zahvalnosti za dugogodišnju saradnju.

#811-#815 Volvo 7000 iz 2003. godine. Ovo su prvi niskopodni autobusi u voznom parku JGSP. Došli su beli jer je narudžbinu ovih autobusa otkazao jedan grad iz Italije.

#816-#840 Volvo B7RLE/Neobus iz 2005. godine.

#841-#859 Ikarbus IK-103 iz 2005. godine. U saobraćaju su svi osim #844 koji je izgoreo 2008. godine.

#860-#879 Ikarbus IK-201 iz 2005. godine.

#880 Ikarbus IK-103 CNG iz 2006. godine, prvi autobus na zemni gas u voznom parku.

#881-#905 Volvo B9L/Neobus Citta LF iz 2007. godine.

#906-#916 Ikarbus IK-218n iz 2007. godine.

#917-#922 Solaris Urbino 12 CNG iz 2011. godine.

#923-#927 Kapena Urby CNG iz 2011. godine.

#928-#942 Irisbus Crossway LE iz 2011. godine. Nakon požara, rashodovani #933 i #935.

#943-#947 Irisbus Citelis 12 CNG iz 2012. godine.

#948-#952 Ikarbus IK-112N iz 2015. godine

#953-#958 Ikarbus IK-112N iz 2015. godine

#959-#963 Ikarbus IK-112N iz 2016. godine

#964-#973 Ikarbus IK-218N iz 2016. godine

#974-#977 Ikarbus IK-112N iz 2016. godine

#978-#982 Ikarbus IK-112N iz 2017. godine

#983 - #989 Ikarbus IK-112N iz 2018. godine (čeka se isporuka)

To je ceo vozni park. Ako neko ima bolje slike neka mi slobodno pošalje preko PP. :)

Slike uzete od članova: Anita, cone, Sloba, sremacns
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10674
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Sve što bi trebalo da znate o gradskom prevozu u Novom S

Postod Sloba » Ned Mar 30, 2014 7:34 pm

Noćni prevoz

U noćni prevoz spadaju svi polasci između ponoći i 4 sata ujutro. Ne postoje linije koje idu samo noću, već je noćni prevoz na redovnim linijama. U gradskom saobraćaju noću radi samo linija 18, koja ima redovni interval, dok u prigradskom prevozu postoje pojedini polasci. Linija 19 je saobraćala od 1. aprila 2016. do 1. septembra 2017. godine.

Po jesenjem redu vožnje za 2017. godinu, noćni prevoz se realizuje na sledećim linijama:

Linija 18A
Novo Naselje - Detelinara - Centar
0:30 1:30 2:30 3:30
Centar - Liman - Novo Naselje
1:00 2:00 3:00 4:00

Linija 18B
Novo Naselje - Liman - Centar
0:00 1:00 2:00 3:00 4:00
Centar - Detelinara - Novo Naselje
0:30 1:30 2:30 3:30 4:30

Linija 23
Budisava-NS
3:55 do centra NS

Linija 24
NS-Kovilj
1:15
Kovilj-NS
2:45 do centra NS

Linija 32
NS-Temerin
1:15
Temerin-NS
2:45

Linija 43
NS-Stepanovićevo
1:15 kroz Tankosićevu ulicu u Kisaču
Stepanovićevo-NS
2:30 (Kisač 2:45, Rumenka 3:00)

Linija 53
Futog-NS
3:10

Linija 56
NS-Begeč
1:15 staje na svim stanicama i ide kroz stari Futog
Begeč-NS
3:05
3:50 staje na svim stanicama i ide kroz stari Futog

Linija 61
NS-Sremski Karlovci
1:50

Linija 71
NS-Sremska Kamenica
0:00
Sremska Kamenica-NS
0:00, 0:30

Linija 80
NS-Beočin
1:00
Beočin-NS
1:30

Polasci su isti svaki dan. Petkom i subotom uveče na pojedinim prigradskim linijama saobraćaju zglobni autobusi.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10674
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad


Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost