deni je napisao:Sloba je napisao:To što si rekao je potpuna istina, podržavam, ali mislim da treba uraditi na razradi linija, i rastrerećenju(što većem mogućem) gradskih glavnih ulica(Futoška, Bulevar, Jevrejska i ostali).
Za Futog su nepotrebne 3 linije, dovoljne su dve, čak i jedna!
Da su dve linije, jedna bi išla tamo za Aromu, a 53 bi progutala 55 tako da uđe na Braće Bošnjak i izbije na staru okretnicu 53, tu okrene i nazad.
Meni je sinula jednom prilikom ideja koja je ekonomski gledano opravdana.Koja vodi rasterećenju visoko frekventnih pravaca u gradu.To je da prigradski autobusi kreću sa periferija grada.Evo kako u konkretnim slučajevima sam zamislio :
Da se izgrade okretice na periferijama grada
1) KLISA sa ove okretnice bi kretale linije 21,22,23,24,30,31,32,33,34,35 gradske linije koje bi opsluživale ovu okretnicu su 1 i 5
2) PETROVARADIN sa ove okretnice bi kretale linije 61,62,64 gradske linije koje bi opsluživale ovu okretnicu su 3 i 9
3) LIMAN IV sa ove okretnice bi kretali 76,77,78,79,80,81 i 84 gradske linije koje bi opsluživale ovu okretnicu su 4,7,11a,11b
4) SATELIT(Novo Naselje) sa ove okretnice bi kretali 52,53,54,55 i 56 gradske linije koje bi opsluživale ovu okretnicu su 2,7,8 i 9
5)DETELINARA (Avijatičarsko) sa ove okretnice bi kretali 41,42,43 gradske linije koje bi opsluživale ovu okretnicu su 5i 14
Linije za Sr. Kamenicu nebih dirao jer smatram da su dobro organizovane.
Ovim bi se smanjila potrošnja goriva,smanjilo bi se vreme obrta,pa samim tim i broj vozila koje bi opsluživale ove linije,otklonilo bi se nagomilavanje autobusa na raskrsnici ulici Jaše Tomić i bulevara Oslobodjenja,doprinelo bi rasterećenju bitnih saobraćajnica u gradu,samim tim bi se nivo buke i zagadjenja bi se smanjio.
Što se tiče prilagodjavanja gradskih linija ovakvoj organizaciji prigradskog saobraćaja i nisu velika,time bi se bolje uklopila veza izmedju polazaka gradskih i prigradskih autobusa.Korekcija trase linije nisu skoro potrebne.
ferdinand je napisao:sta ste se uhvatili za te duzine?! to sam tek onako napisao, jer je to maximum za solo bus. u svim vojvodjanskim selima postoje uslovi da se izgrade okretnice za takav bus, a ako pricamo o potpunoj reformi sistema javnog prevoza, onda izgradnja okretnice nije neki problem zar ne? zato sam i odvojio sremsku stranu, tamo moze standardni LE od 12m mozda cak i manje.
Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju