Logo

Tramvaj u Novom Sadu, da li je izvodljivo?

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod s215hdh » Pon Mar 10, 2008 5:27 pm

A kuda da ide preko Varadinskog mosta? Po stazi za pesake ?
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Sponzor

 

Postod leif aka paparazzo » Uto Mar 11, 2008 12:13 am

dule pa u tom slucaju bi se zatvorio Varadinski most zatvorio za ostali saobracaj
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Uto Mar 11, 2008 1:20 am

A kuda da ide, kada preko onog pomocnog nista ne moze da ide, a sve svaliti na kamenicki bila bi katastrofa
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Sloba » Uto Mar 11, 2008 8:16 am

A možda uspostavljanje barži?
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10680
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Uto Mar 11, 2008 9:26 am

s215hdh je napisao:A kuda da ide preko Varadinskog mosta? Po stazi za pesake ?

Varadinski most je projektovan da može da ponese tramvajski saobraćaj i već je izveden tako da se na njegovu konstrukciju mogu naknadno ugraditi šine. Naravno da tramvaj ne bi išao po pešačkoj stazi :lol: već bi delio kolovoz sa drumskim saobraćajem.

Ono što je bilo ranije planirano u studiji ponovnog uvođenja tramvaja u Novi Sad je da se na postojećim stubovima starog mosta Franca Jozefa izgradi novi most koji bi bio namenjen tramvajima. Tako bi linije za sremsku stranu prolazile kroz bulevar Cara Lazara, pa bi se posle mosta i tunela ispod tvrđave, račvale na petrovaradinsku i kameničku stranu. Sada se radi idejni projekat i studija opravdanosti tog novog mosta, ali mi nije poznato da li postoje neki uslovi vezani za premošćenje tramvajskog saobraćaja.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod leif aka paparazzo » Uto Mar 11, 2008 1:59 pm

cone je napisao:
s215hdh je napisao:A kuda da ide preko Varadinskog mosta? Po stazi za pesake ?

Varadinski most je projektovan da može da ponese tramvajski saobraćaj i već je izveden tako da se na njegovu konstrukciju mogu naknadno ugraditi šine. Naravno da tramvaj ne bi išao po pešačkoj stazi :lol: već bi delio kolovoz sa drumskim saobraćajem.

Ono što je bilo ranije planirano u studiji ponovnog uvođenja tramvaja u Novi Sad je da se na postojećim stubovima starog mosta Franca Jozefa izgradi novi most koji bi bio namenjen tramvajima. Tako bi linije za sremsku stranu prolazile kroz bulevar Cara Lazara, pa bi se posle mosta i tunela ispod tvrđave, račvale na petrovaradinsku i kameničku stranu. Sada se radi idejni projekat i studija opravdanosti tog novog mosta, ali mi nije poznato da li postoje neki uslovi vezani za premošćenje tramvajskog saobraćaja.


u GUP-u do 2021. se planira izgradnja tog drugog mosta za putnicki saobracaj, a varidinski bi bio za tramvajski, mada se meni vise svidja obrnuta ideja
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod ferdinand » Uto Mar 11, 2008 11:42 pm

moj predlog: tramvaj preko varadinskog i kroz gradic nista osim tramvaja. drumski, IZ grada: cara lazara, novi most, tunel ispod djave, pa na kraj petrovaradina. drumski U grad: reljkoviceva, petrovaradinski kej, varadinski most.
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod s215hdh » Sre Mar 12, 2008 1:46 am

Hmmm. skupo brate.. ne znam, gradic bi trebalo osloboditi saobracaja svakako
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod ferdinand » Sre Mar 12, 2008 10:58 pm

i nije toliko, tako bi trasa tramvaja bili najkraca, a sav ostali saobracaj eliminisan iz gradica. pri tom, most je svakako u planu, a koliko znam, tunel ispod djave moze da se rekonstruise. ispravite me ako gresim?
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod cone » Čet Mar 13, 2008 11:11 am

Da, u planu je i rekonstrukcija tunela, ali i proširenje. Ono što je problem, to su dva problema: Zaštitari ukazuju na potencijalno ugrožavanje stabilnosti tvrđave prilikom ovakvih radova, a drugi problem je što je sa druge strane tunela vojska. A kad će se seliti, ne zna se...
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod ferdinand » Čet Mar 13, 2008 5:15 pm

redovna vojska je u planu da se ukine 2010. sto je svakako pre planiranog uvodjenja tramvaja, tako da ce verovatno i dobar deo njihovih objekata promeniti namenu.
sto se tice stabilnosti tvrdjave, mislim da uz dobar projekat nema razloga za brigu, a zastitari da su vodili dovoljno racuna, mi bi na istoj toj tvrdjavi i danas imali bedem.
uostalom, limani godisnje potonu za pola centimetra, pa to nikoga ne brine.

moj predlog prvih linija:

petrovaradin-veternik (mihajla pupina, jevrejska, futoska)
mb rodic-ribarsko ostrvo (temerinska, j. subotica, safarikova, jevrejska, bulevar, nar. fronta)
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod cone » Pet Mar 14, 2008 11:01 am

ferdinand je napisao:mb rodic-ribarsko ostrvo (temerinska, j. subotica, safarikova, jevrejska, bulevar, nar. fronta)

Intersantan predlog! Samo što bih ja umesto kroz Jovana Subotića provukao kroz Pašićevu, Narodnih heroja, Železnička, Lasla Gala, Alekse Šantića, Cara Lazara! Da udarim dijagonalu "Centar - Liman IV" :lol:

Šalu na stranu, planirana su dva osnovna poteza: Jedan od železničke stanice prema Limanima i preko Dunava ka Petrovaradinu i Mišeluku, a drugi od centra Futoškim putem ka Novom naselju. Sve u svemu 6 linija. Depo za tramvaje je planiran sa druge strane Železničke stanice, preko pruge.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod leif aka paparazzo » Pet Mar 14, 2008 1:51 pm

mislim da je taj plan sa Miselukom malo prevazidjen, s obzirom da tamo nije niklo naselje, a po pitanju tramvaja u Kamenici sam vrlo skeptican, zbog konfiguracije terena i uskih ulica

sa druge strane pravac ka Veterniku i Futogu deluje puno optereceniji
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Pet Mar 14, 2008 2:56 pm

leif aka paparazzo je napisao:mislim da je taj plan sa Miselukom malo prevazidjen, s obzirom da tamo nije niklo naselje, a po pitanju tramvaja u Kamenici sam vrlo skeptican, zbog konfiguracije terena i uskih ulica

sa druge strane pravac ka Veterniku i Futogu deluje puno optereceniji

Planirano je iskorišćenje trase pruge za Beočin.
:wink:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pet Mar 14, 2008 3:01 pm

Da ali pruge Petrovaradin-Beočin koja je od Železnica Srbije.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10680
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost