Logo

Tramvaj u Novom Sadu, da li je izvodljivo?

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod ferdinand » Čet Jan 06, 2011 12:29 pm

valjda nas ovaj put nece ispaliti, posto se o tome prica vec desetinama godina :roll:

a ovo cudo na gumenim tockovima nas i nece bas nesto spasiti, ja ipak glasam za klasican tram, tmk 2200, ili solaris tramino su savim dovoljno lepi za novi sad :))
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Sponzor

 

Postod markotar » Čet Jan 06, 2011 4:41 pm

A ko kaže da je za NS planiran Transler (ili kako se to ime već piše "po Vuku")? :) Meni se pre čini da uz taj novinarski članak ide slika koju je neko postavio iz čiste neupućenosti.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod ferdinand » Čet Jan 06, 2011 10:15 pm

ma to i ja kontam, ali vec je bilo price o tome da nam mozda to "sleduje" :P
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod deni » Čet Jan 06, 2011 10:34 pm

markotar je napisao:A ko kaže da je za NS planiran Transler (ili kako se to ime već piše "po Vuku")? :) Meni se pre čini da uz taj novinarski članak ide slika koju je neko postavio iz čiste neupućenosti.


Za ovaj sistem se radi opsezna studija izvodljivosti uvodjenja. I uskoro ce biti privedena kraju. Postoje jako velike mogucnosti da ce Translohr krasiti Novosadske ulice. Modeli za finansiranje su realni i izvodljivi, sto je za nas veoma bitna stvar.
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod Iosis » Pet Jan 07, 2011 12:07 pm

Ma sve to fino izgleda, ali bolje da se uvede klasičan tramvaj. Već je bilo o tome rječi na forumu da Translohr može se kupovati samo od jednog proizvođača, a tramvaja ima više.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod profa_chb » Sub Jan 08, 2011 11:06 am

translor manje trucka, jeftinije mu je održavanje... plus unutra ima više mesta zbog malih točkova :wink:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod ferdinand » Sub Jan 08, 2011 3:12 pm

po meni i jedan i drugi sistem imaju i prednosti i nedostatke, a situacija je sad vec takva da bi nam bilo koji od ta dva vise nego dobro dosao, pa da se grad konacno mrdne sa mrtve tacke..
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod profa_chb » Sub Jan 08, 2011 4:36 pm

i to je tačno :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod cone » Pon Jan 10, 2011 9:56 am

profa_chb je napisao:translor manje trucka, jeftinije mu je održavanje... plus unutra ima više mesta zbog malih točkova :wink:

:?: :?: :?: na osnovu kakvih saznanja si ti izveo ove zaključke?
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod CKD-KT4 » Pon Jan 10, 2011 12:50 pm

Vozio sam se tim čudom u Padovi i ne preporučujem ga. Do zla boga neudoban (pogotovo ako su baštice u lošem stanju, a jesu, iako su nove), a infrastruktura komplikovana (pogotovo raskršća su zapetljana, kao i skretnice).

Točkovi (sem na krajevima, ispod kabina vozača) su ispod zglobova.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod profa_chb » Pon Jan 10, 2011 1:08 pm

cone je napisao:
profa_chb je napisao:translor manje trucka, jeftinije mu je održavanje... plus unutra ima više mesta zbog malih točkova :wink:

:?: :?: :?: na osnovu kakvih saznanja si ti izveo ove zaključke?


pa predpostavio sam, jer ima gume :lol:
a održavanje, pa lakše je napraviti vođiću nego šine :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod CKD-KT4 » Pon Jan 10, 2011 1:30 pm

profa_chb je napisao:a održavanje, pa lakše je napraviti vođiću nego šine :)


Pročitaj ovo iznad šta sam napisao... :wink:
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod profa_chb » Pon Jan 10, 2011 2:48 pm

hm, logika nema baš uvek logike :)

nja, nisam ja neki tramvajski tip :)

ali želim novom sadu da se što pre odluče i olakšaju građanima prevoz :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Sre Jan 12, 2011 3:16 am

Ja ne znam ko kod nas radi sve te studije i koliko su ti ljudi kompetentni ali po mom skromnom mišljenju tramvaj je ipak tramvaj (nazovite ga i lakim metroom ako hoćete), posebno u zemljama kao što je naša! Oko toga ne bi trebalo praviti kompromise već lepo izgraditi sistem koji će dugoročno funkcionisati (pod time mislim min 50+ godina)!

Sva ta čuda na gumama su po meni nepotrebna i neudobna (na stranu što su i veoma ružna, no to je već stvar ukusa) i iako inicijalno mogu imati manje troškove sve se to višestruko kasnije uveliča... Da ne govorim da sumnjam da neke "više slie" lobiraju za gradnju takvih sistema...
Poslednji put menjao markotar dana Čet Jan 13, 2011 1:28 am, izmenjena samo jedanput
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod ferdinand » Sre Jan 12, 2011 11:58 pm

vise sile, hahahaah, istina, kao i u svemu :roll:

e ovako, moj favorit, definitivni :))

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju