Vidi druže, znam više nego što misliš, čak i neke stvari koje misliš da ne mogu doznati, upoznat sam sa njima.
Nema šta da dopre ili ne, jel treba ja da dođem da se borim za Vaša prava? Idi brate, nađi drugo ako ti ne odgovara to što ti je u opisu posla, niko te ne sprečava.
SLažem se da je jako psihički teško raditi sve to navedeno, veruj mi da meni kad uđem u treći, četvrti dan vezano po ceo dan samo od naplate karata i pregleda mesečnih već nije dobro i već gubim koncentraciju u nekim momentima, a poodosta sam mlađi od tebe i pritom nemam situacije u saobraćaju i nemam vožnju putnika. Bio sam i vozač teretnih vozila, i znam i šta je ta odgovornost, doduše dosta manja nego kod putničkih vozila.
Odgovornost vaša, nije velika nego ogrmona, ipak svu tu odgovornost sami sebi ste natovarili, jer znaš da se uvek tovari na magarca koji može da vuče. Zašto ste natovarili, zato što u svakoj firmi ima onih koji će po svaku cenu da rade neke stvari bez obzira na druge, kolega koje ne zanimaju ni autobus ni putnici ni bezbednost, već samo da "otera svojih 8h" ili koliko god već. Šta se dešava, dođemo do situacije on hoće ti nećeš, kako on može a ti ne, dakle možete svi. Prva stvar je da svi vozači nemaju isti način vožnje, da svi vozači nemaju podjednako dobre vozačke sposobnosti, kao takva kvalifikacija je neprimerena.
Priča o jurenju turaže je smešna, ne može se juriti nešto, ako ne može da se stigne, vreme se ne nadoknađuje jureći, nego u stanicama. Na kraju krajeva, turaža nije zazidana, može se povećati, samo treba neko da se žali, a taj neko ne trebam biti ja koji koristim jednom ili nijednom u 3 meseca vaš prevoz, nego vi koji prvo sebe dovodite u neprijatnu situaciju. Nemoj meni da pričaš šta znači juriti neka vremena, pa znam ja kakav je to stres, od znojenja, preko bezbroj tesnih situacija koje bespotrebno izazivaš jureći neka nebitna vremena. Jeste, juri te gazda, posao, sve to stoji, ali ima i većih prioriteta od vremena u saobračaju.
Da ne govorim o tome da bi se za dinar više pola njih prodalo, e to druže Vas je dovelo dotle, a priču kako ima vozača slobodno nek prodaju dok imaju kome, i ti što su vikali da izdrk**aju 10 vozača u minuti i da ih ima svuda sad natežu kako znaju i umeju da pokrpe sve, jer neće više niko da vozi autobus za 30.000 i da te drnda gazda. Ja znam trojicu, četvoricu koji su bacili dozvolu i prešli u druge branše, sa višegodišnjim karijerama. Pusti te priče ima vozača, nema ih i jako dobro znaju to svi, a ti što će doći da rade su samo oni koji nikad nisu radili taj posao pa će zato pristati, e onda se dešavaju lupanja, nezgode i slično. Borite se sami za svoja prava i nemoj da te neko tera da svojom vožnjom nekog nosiš na duši, nije vredno nijednog vremena.
Što se tiče otpravnika i dispečera, nisu adekvatno osposobljeni da bi te ubrzavali, jer oni nisu vozači, ti si, ti moraš znati šta može i šta ne može.
Svako dobro i čisti putevi!