Logo

Linija 13 Novo Naselje-Univerzitet u Novom Sadu

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Linija 13 Novo Naselje-Univerzitet u Novom Sadu

Postod primo 1 » Sub Nov 19, 2016 8:58 pm

Morao bi pored rekonstrukcije prvog dela ulice Janka Čmelika biti i dodat semafor na raskrsnici ulica Branka Bajića i Veselina Masleše (Bulevar Evrope) ili da ide ono pomenuto skretanje desno u Hadži Ruvimovu. Prvo rešenje ima više opravdanja sa stanovišta prevoznih zahteva, ali je teže i skuplje. Ono bi pored ostalog i malo usporilo protok vozila kroz Bulevar Evrope. Zato možda da za početak predložite ono drugo rešenje koje se može sprovesti praktično odmah.
Image
Korisnikov avatar
primo 1
Član
 
Postovi: 559
Pridružio se: Uto Avg 16, 2011 10:02 am
Lokacija: Novi Sad

Re: Linija 13 Novo Naselje-Univerzitet u Novom Sadu

Sponzor

 

Re: Linija 13 Novo Naselje-Univerzitet u Novom Sadu

Postod cone » Uto Nov 22, 2016 12:25 am

Pa možda da pri dolasku na Detelinaru skrene desno u Hadži Ruvimovu, pa levo u Janka Čmelika. Potom desno u Kornelija Stankovića na sadašnju trasu.
U polasku sa Detelinare da nastavi pravo u Janka Čmelika, pa desno u Hadži Ruvimovu i levo na Bulevar Evrope na sadašnju trasu.
Na pomenutom potezu bi se mogla ustanoviti bar po dva autobuska stajališta u svakom smeru i tako dovesti javni prevoz u samo gusto naseljeno područje putnicima pred noge!
Kad se rekonstruiše ostatak Janka Čmelika i završi izgradnja novih blokova u Branka Bajića i postavi pomenuti semafor, linija se može izmestiti na tu stranu. (Znači sve isto u prve dve rečenice, samo ulica Branka Bajića umesto Hadži Ruvimova).
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Linija 13 Novo Naselje-Univerzitet u Novom Sadu

Postod Sloba » Sre Maj 24, 2017 10:52 am

Razgovarao sam malo sa kolegama sa fakulteta o korišćenju "trinajske" i evidentno je koliko je trasa pored Nove Detelinare besmislena. Situacija je takva da oni, koji svakodnevno idu na fakultet, koriste različite linije iako žive u dva veoma bliska bloka zgrada. Neka granica za korisnike linije 13 je ulica Janka Čmelika. Oni koji žive u Svetislava Kasapinovića ipak teže osmici, Birčaninovu ulicu da ne pominjem.

Dakle, mislim da je potpuno opravdano da Grad i JGSP dobro razmisle o tome da ulice Janka Čmelika i Birčaninova postanu jednosmerne kako bi se omogućio bolji protok vozila i stekao uslov da gradski prevoz funkcioniše neometano. S ovim na umu, linija 8 će biti rasterećenija za broj korisnika koji idu na Univerzitet, a leti na Štrand a linija 13 bi mogla da se obogati skraćivanjem intervala sa 15 na 10 minuta u špicu, a van špica bi mogla ići na 15, za razliku od trenutnih 20. Vreme vožnje od Nove Detelinare do Univerziteta je isto za obe linije, negde oko 20 minuta, ali je veća razlika u tome što bi linija 13 došla prazna, a osmica već puna.

U takvoj izvedbi, bez semafora na Branka Bajića bi mogla iz Janka Čmelika da izlazi na Bulevar Evrope kroz Hadži Ruvimovu, a u drugom smeru ima mesta da neometano ide kroz Branka Bajića i Birčaninovu, ali može ići i kroz Hadži Ruvimovu.

Osim toga, leti je potpuno opravdano da nastavi da rasterećuje osmicu i da, u julu i avgustu, ide do Štranda umesto do Univerziteta.

To je neko moje zapažanje. Ovo je linija koja ima potencijal, ali se iz aviona vidi koliko se loše koristi. :)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Prethodni

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju