Logo

MB Conecto na probi: slike i komentari

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod Iosis » Uto Maj 26, 2009 1:59 pm

Milane to svakako, ali vecina ljudi ne zna za tu razliku u kvalitetu nego samo ono sto vide.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Sponzor

 

Re: MB Conecto na probi: slike i komentari

Postod ivan264 » Uto Maj 26, 2009 5:25 pm

cone je napisao:Navedeno vozilo kapaciteta je 29 sedišta, može da primi do 100 putnika i spada u kategoriju niskopodnih autobusa, sa ugrađenim motorom EURO - 4.

Zar nema EURO-5 motor, moj brat ga je vozio kad je bio na probi u VEOLIJI, i rekao je da se pored goriva sipa i aditiv, tj. AD BLUE, a to je karakteristika motora koji zadovoljavaju EURO-5 standard. :?:
ivan264
Profesionalni vozač
 
Postovi: 433
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 1:41 pm
Lokacija: Konjarnik - Studentski Trg

Postod Sloba » Uto Maj 26, 2009 9:40 pm

Nije, AdBlue se stavlja za Euro4 evo da ti dam primer, AdBlue vi sipate u Ikarbuse IK-112 i IK-218 na mestu u šaragama pored motora. :wink:
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10680
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod ivan264 » Uto Maj 26, 2009 9:57 pm

Sloba je napisao:Nije, AdBlue se stavlja za Euro4 evo da ti dam primer, AdBlue vi sipate u Ikarbuse IK-112 i IK-218 na mestu u šaragama pored motora. :wink:

Ma kakav ad blue, sipa se samo (euro)dizel, taj ko ti je rekao da se kod nas sipa aditiv-laze. Sto znaci da nasi IK-112N i IK-218N zadovoljavaju samo Euro-3 uslove, a motori koji su Euro-4 se ugradjuju samo u one restilizovane (koje su radili sa Italijanima) za izvoz. Mislim da cak ni ovi koji su kod nas u GSP-u (mislim na gar 755 na Karaburmi i 1359 na NBG) nemaju euro 4 nego euro 3.

A u pravu si, sipa se u motore koji su EURO-4 i EURO-5:
http://www.globalpetrol.info/adblueindex.html

Znam da mi je brat rekao da su im naglasili da moraju da prate i nivo aditiva u Conectu, i rekli su mu u firmi doslovno da ne sme bez aditiva da ostane, a ima i posebnu skalu na tabli za njega.
ivan264
Profesionalni vozač
 
Postovi: 433
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 1:41 pm
Lokacija: Konjarnik - Studentski Trg

Postod ferdinand » Sre Maj 27, 2009 12:02 am

novosadski IK 218 imaju motore MAN 2866 310 ks euro 3, a beogradski MAN 2066 320 euro 4, prema tome, a i pisalo se vec na forumu, gutaju ad blue, a ako ga vi ne sipate , to je nesto drugo :wink:
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod cone » Sre Maj 27, 2009 8:27 am

Ma sipaju! Bez AdBlue, elektronika ne dozvoljava startovanje motora.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod MILAN » Sre Maj 27, 2009 9:21 am

tacno je ovo sto je sloba rekao ,a ja sam sa njim ulazio dve nedelje u garazu uvece i tacno je da mu se sipa ad blue koji trosi kao lud .sto se tice voznje bus je perfektan, vrlo lako sam se navikao.
Korisnikov avatar
MILAN
Profesionalni vozač
 
Postovi: 540
Pridružio se: Uto Mar 24, 2009 6:10 pm
Lokacija: Temerin

Postod ivan264 » Sre Maj 27, 2009 11:00 am

cone je napisao:Ma sipaju! Bez AdBlue, elektronika ne dozvoljava startovanje motora.

Sto volim kad vi iz Novog Sada znate bolje od nas koji radimo u GSP-u u Beogradu i koji svakodnevno vozimo ta vozila i nikad nismo videli da se sipa niti postoji u pogonima pumpa za to! Svaka vam cast!!! Mora da ste vidoviti!
ivan264
Profesionalni vozač
 
Postovi: 433
Pridružio se: Sre Feb 11, 2009 1:41 pm
Lokacija: Konjarnik - Studentski Trg

Postod cone » Sre Maj 27, 2009 11:12 am

To nije nešto što se tankuje svaki čas kao gorivo, a ja sam siguran da ni većina vozača u NS ne obraća pažnju.

Nema potrebe za ovakvim tonom razgovora, Ivane.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9566
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod ferdinand » Sre Maj 27, 2009 11:37 am

sad sam cackao po netu, Ivan je u pravu, a evo i objasnjenja: MAN je na motoru D2066 postigao euro 4 normu tehnologijom recirkulacije izduvnih gasova (EGR), prema tome, BEZ Ad blue-a.
Korisnikov avatar
ferdinand
Član
 
Postovi: 1025
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 4:26 pm
Lokacija: Dubai

Postod MILAN » Sre Maj 27, 2009 2:07 pm

za ikarbuse stvarno neznam,ali za conecto sam milijardu posto siguran da trosi ad blue ,cak sta vise puno ga trosi.da potsetim u gsp- u u ns vozac je duzan da natoci gorivo i posle toga da pomeri vozilo i tako zavrsava smenu,ali posto sam bio zaduzen za sipanje ad-blue vozio sam ga svaku vece da ljudi koji su zaduzeni za to ,i natankuju.
Korisnikov avatar
MILAN
Profesionalni vozač
 
Postovi: 540
Pridružio se: Uto Mar 24, 2009 6:10 pm
Lokacija: Temerin

Postod milos265 » Sre Maj 27, 2009 5:49 pm

Mercedes koristi SCR tehnologiju i na euro 4 i na euro 5 motorima, sto znaci da je upotreba aditiva obavezna. Bez koriscenja aditiva izduv takvih motora ne zadovoljava te standarde.
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5247
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod WeljaBG » Uto Jun 09, 2009 6:59 pm

judi jel mozete da mi kazete koliko trosi ovaj conecto u l/100km posto sam cuo da se i beograd zali da trosi mnogo. inace gsp-u beograd je smetao i volvo koji navodno trosi vise od man-a. jel on ima OM-906hLA ili sta? kako moze taj motor da trosi vise od D20 nije mi jasno.
WeljaBG
 

Postod MILAN » Pet Jun 12, 2009 9:32 am

poredjenja radi vozilo je u lokalu trosilo oko 52-53l goriva u proseku,a u prigradskoj voznji oko 37l goriva.inace neznam da li ste gledali emisiju sat,na kojoj je to vozilo testirano kako koci na klizavom putu.test je radjen na poligonu navak-a.
Korisnikov avatar
MILAN
Profesionalni vozač
 
Postovi: 540
Pridružio se: Uto Mar 24, 2009 6:10 pm
Lokacija: Temerin

Postod crobus » Uto Jun 16, 2009 3:04 pm

Evo malo zagrebačkog primjera, doduše mi imamo novi Citaro koji je za razliku od Conecta proizvod za zapadnu Evropu, no više manje nema nekih prevelikih razlika.
Naši Citari i to zglobni sa Euro 4 motorima troše 50-ak litara gradske vožnje. Naravno,m u to nije uključeno i dodatni trošak adBlue-a kojeg troše poprilično.
Imaju motore od 300ks. Kad je razina adBluea pri kraju tj. on uđe u rezervu, autobus ide sa 60% snage(elektronika ga blokira). Bez adBluea ga je nemoguće voziti jer ima ga elektronika blokira.

MAN-ovi D20 motori su pak moderniji, bez dodatnog aditiva postižu Euro 4, ali su i poprilično problematičniji za naše uslove kad treba održavati budući da je ta tehnologija bez aditiva skuplja.

Što se tiče usporedbe Citara i Lion's Cityja, mogu reći da se Citaro po lošim cestama puno više rasklima nego City, no Conecto bi mogao biti malo bolji po tom pitanju budući da je namjenjen za istočna tržišta gdje su ceste ipak lošije.
crobus
Član
 
Postovi: 797
Pridružio se: Sre Jul 16, 2008 7:31 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost