Logo

Linije GSP-a Novi Sad

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod Sloba » Pon Mar 30, 2009 6:50 pm

MARKO 89 je napisao:Kakve su to radnicke linije,da li se njima mogu voziti svi ili samo radnici odredjenog preduzeca :?:
Pretpostavljam da preduzeca placaju buseve ili mozda GSP NS je to planirao redom voznje :!: :?:

Ne, to je redovna linija koja prevozi radnike ali i najobičnije putnike. Preduzeća ništa plaćaju, možda samo izgradnju okretnice.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Sponzor

 

Postod MARKO 89 » Pon Mar 30, 2009 9:04 pm

Slobo,hvala na dugo ocekivanom odgovoru......... :wink:
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1200
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod Sloba » Pet Jun 26, 2009 2:53 pm

cone je napisao:30. avgusta 1987. godine je u Dnevniku objavljena preko cele stranice nova organizacija linija javnog prevoza u Novom Sadu, koja startuje 1. septembra. Naime, tada je počelo izmeštanje terminala u centru i započeti su radovi na izgradnji podzemnog prolaza. Evo i isečaka:

Image

Image

Image
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod leif aka paparazzo » Pet Jun 26, 2009 6:23 pm

eto dokaza da je 3 svojevremeno okretala kod Isidorine gimnazije, ali sam svojevremeno bio ubedjivan da to nije tacno ... jest da sam tad imao 3-4 godine, ali se toga odlicno secam

i 51 :D
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Ned Jul 12, 2009 11:36 pm

Evo novih predloga:
1 Klisa (zatvor)-Kanal DTD
2 Novo Naselje-Centar
3 Detelinara-Kanal DTD
4 Železnička stanica-Centar-Liman IV
4B Brodogradilište-Železnička stanica
5 Železnička stanica-Temerinski put
5T Kanal DTD-Temerinski put
5A Centar-Avijatičarsko naselje
6 Podbara-Adice
7A Železnička stanica-Novo Naselje-Liman IV-Železnička stanica
7B Železnička stanica-Liman IV-Novo Naselje-Železnička stanica
8 Novo Naselje-Centar-Štrand
9 Novo Naselje-Kanal DTD-Petrovaradin
10 Centar-Telep
11A Liman IV-Podbara-Železnička stanica-Liman IV
11B Liman IV-Železnička stanica-Podbara-Liman IV
12 Centar-Novo groblje-Sajlovo
13 Satelit-Novo Naselje-Univerzitet
14 Štrand-Železnička stanica
15 Centar-Mašinoremont-Albus
15A Centar-Neobus
16 Centar-Koteksprodukt-Neoplanta
17 Železnička stanica-Centar-Pristanišna zona
18 Novo Naselje (Univerzal)-Železnička stanica
19 Centar-Pobeda

E sad, sve ove linije obuhvataju planove
1. Za mogućnost okretanja postaviti dežurnog pauka na okretnici Kanal DTD gde bi se okretale linije 1, 3 i 5T
2. Linija 4B bi od Brodogradilišta išla sledećom trasom: Ive Andrića-Cara Lazara-Bulevar Oslobođenja
3. Linija 7A bi polazila sa polaznog stajališta 4, a 7B sa stanice na Bulevaru Oslobođenja
4. Linija 11 bi bila izmeštena sa ŽS na Liman, pod uslovom da se okretnica proširi, čime bi se izbacila stajilišta u Ive Andrića.
5. Linija 13 bi polazila sa Satelita sledećom trasom: Futoški put-Bulevar kneza Miloša, Bulevar Jovana Dučića-Hadži Ruvimova-Cara Dušana-Futoška-Braće Ribnikar-Bulevar oslobođenja-Cara Lazara
6. Izgradnja stanica na industrijskom delu Novog naselja, i to kod: Velebita (početna), Uradi sam, Rotor (po otvaranju) a kasnije bi se uključivala na Bulevar vojvode Stepe i dalje trasom linije 7B.
7. Radničke linije bi nosile najveće brojeve pa bi 10 bila 15, 15 bi bila 16, 16 bi bila 17, 3A u 19 i uvođenje linije 18.[/code]
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod zak » Pon Jul 13, 2009 12:31 am

Sloba je napisao:Evo novih predloga:
1 Klisa (zatvor)-Kanal DTD
2 Novo Naselje-Centar
3 Detelinara-Kanal DTD
4 Železnička stanica-Centar-Liman IV
4B Brodogradilište-Železnička stanica
5 Železnička stanica-Temerinski put
5T Kanal DTD-Temerinski put
5A Centar-Avijatičarsko naselje
6 Podbara-Adice
7A Železnička stanica-Novo Naselje-Liman IV-Železnička stanica
7B Železnička stanica-Liman IV-Novo Naselje-Železnička stanica
8 Novo Naselje-Centar-Štrand
9 Novo Naselje-Kanal DTD-Petrovaradin
10 Centar-Telep
11A Liman IV-Podbara-Železnička stanica-Liman IV
11B Liman IV-Železnička stanica-Podbara-Liman IV
12 Centar-Novo groblje-Sajlovo
13 Satelit-Novo Naselje-Univerzitet
14 Štrand-Železnička stanica
15 Centar-Mašinoremont-Albus
15A Centar-Neobus
16 Centar-Koteksprodukt-Neoplanta
17 Železnička stanica-Centar-Pristanišna zona
18 Novo Naselje (Univerzal)-Železnička stanica
19 Centar-Pobeda

E sad, sve ove linije obuhvataju planove
1. Za mogućnost okretanja postaviti dežurnog pauka na okretnici Kanal DTD gde bi se okretale linije 1, 3 i 5T
2. Linija 4B bi od Brodogradilišta išla sledećom trasom: Ive Andrića-Cara Lazara-Bulevar Oslobođenja
3. Linija 7A bi polazila sa polaznog stajališta 4, a 7B sa stanice na Bulevaru Oslobođenja
4. Linija 11 bi bila izmeštena sa ŽS na Liman, pod uslovom da se okretnica proširi, čime bi se izbacila stajilišta u Ive Andrića.
5. Linija 13 bi polazila sa Satelita sledećom trasom: Futoški put-Bulevar kneza Miloša, Bulevar Jovana Dučića-Hadži Ruvimova-Cara Dušana-Futoška-Braće Ribnikar-Bulevar oslobođenja-Cara Lazara
6. Izgradnja stanica na industrijskom delu Novog naselja, i to kod: Velebita (početna), Uradi sam, Rotor (po otvaranju) a kasnije bi se uključivala na Bulevar vojvode Stepe i dalje trasom linije 7B.
7. Radničke linije bi nosile najveće brojeve pa bi 10 bila 15, 15 bi bila 16, 16 bi bila 17, 3A u 19 i uvođenje linije 18.[/code]


sto si 3 skratio , pezosu trebaju 2 linije minimum? sto si 14 promenuo potpuno? kakva je to sad ideja na 14..mislim da je nepotreban linija strand z.s..
i mislim da je glupo da sad 10 bude umseto 12, a 12 umesto 14..zbunili bi se ljudi
kuda bi isla 18?
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jul 13, 2009 7:53 am

Mislio sam da 3 podelim na dva dela jer smatram da je dugačka pa bi moglo biti onda 3D Kanal-Detelinara i 3P Centar-Petrovaradin. 14 se prebacuje u 12, a nova 14 bi bila kao ispomoć liniji 4. 18 bi išla pored Bulevara vojvode Stepe (put sa dve trake pored industrija) i onda bi kod Tuša izlazila na Bulevar vojvode Stepe i ka Železničkoj stanici bi išla trasom linije 7B.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Pon Jul 13, 2009 9:06 am

Sloba je napisao:18 bi išla pored Bulevara vojvode Stepe (put sa dve trake pored industrija) i onda bi kod Tuša izlazila na Bulevar vojvode Stepe i ka Železničkoj stanici bi išla trasom linije 7B.

Šta će tamo? Tamo nema ljudi. Ko bi se tuda vozao? :lol:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jul 13, 2009 9:08 am

Pa radnici, tamo ima baš puno industrija i preduzeća. :)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jul 13, 2009 9:18 am

Gledajući PlanPlus, ustanovio sam da bi se mogao napraviti polazak na liniji 24 koji bi prolazio kroz Šajkaš.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jul 13, 2009 10:33 am

Plan za prigradske
Linija-Poluobrt-tip autobusa
21 Novi Sad-Šangaj 20 gradski 12m
21A Novi Sad-Te-To 25 gradski 10m
22 Novi Sad-Kać 35 gradski 12m
22A Novi Sad-Kać (kroz Centar) 30 gradski 12m
23 Novi Sad-Kać (Centar)-Budisava 40 gradski 12m i 18m
23A Novi Sad-Kać-Budisava 45 gradski 12m
24 Novi Sad-Kać (Centar)-Budisava-Šajkaš-Kovilj 55 gradski 12m
24A Novi Sad-Kovilj (autoputem) 40 prigradski 13m
24E Novi Sad-Kać-Budisava-Kovilj (ne staje na nekim stanicama) 50 prigradski 12 m
25 Novi Sad-Kovilj (autoputem)-Šajkaš-Mošorin 70 prigradski 12m
30 Novi Sad-Nemanovci 30 gradski 10m
31 Novi Sad-Bački Jarak 40 gradski 12m
32 Novi Sad-Temerin 55 prigradski 13m i 18m
33 Novi Sad-Gospođinci 65 prigradski 12m i 18m
33A Novi Sad-Temerin (okretnica)-Gospođinci 70 prigradski 12m i 15m
34 Novi Sad-Sirig-Kamendin 80 prigradski 13 m
34E Novi Sad-Čenej-Sirig 50 prigradski 12m
35 Novi Sad-Čenej 35 gradski 10m
36 Novi Sad-Gospođinci-Žabalj 80 prigradski 13m
36E Novi Sad-Žabalj (putem za Zrenjanin) 40 prigradski 15m
41 Novi Sad-Rumenka 35 gradski 12m
42 Novi Sad-Kisač 50 gradski 14m
42E Novi Sad-Kisač (ekspres) 40 prigradski 14m
43 Novi Sad-Stepanovićevo 60 prigradski 12m
43A Novi Sad-Kisač (Tankosićeva)-Stepanovićevo 65 gradski 13m
44 Novi Sad-Stepanovićevo-Zmajevo 80 prigradski 12m
52 Novi Sad-Veternik 40 gradski 13m
53 Novi Sad-Futog (preko Grmečke) 60 gradski 14m
53E Novi Sad-Futog 50 gradski 15m i 18m
54 Novi Sad-Futog Braće Bošnjak 55 gradski 12m i 18m
55 Novi Sad-Futog Grmečka 40 poluniskopodni 13m
56 Novi Sad-Begeč 70 prigradski 14m i 18m
57 Novi Sad-Gložan 75 prigradski 12m
60 Novi Sad-Bukovac 40 prigradski 12m i gradski 15m
61 Novi Sad-Sr.Karlovci-Čortanovci 50 prigradski 13m
61E Novi Sad-Čortanovci-Beška 65 prigradski 10m
62 Novi Sad-Sr.Karlovci-Dudara 50 prigradski 12m
63 Novi Sad-Sr.Karlovci-Stražilovo 60 prigradski 10m i 13m
80 prigradski 13m
70 Novi Sad-Trandžament-Institut-Vojinovo 50 gradski 12m
71 Novi Sad-Čardak-Bocke 45 gradski 12m
71E Novi Sad-Bocke 35 gradski 12m
71A Novi Sad-Institut-Sr.Kamenica (stara okretnica kod crkve) 40 gradski 10m
72 Novi Sad-Paragovo 50 prigradski 10m
73 Novi Sad-Vojinovo-Mošina Vila-Popovica 60 prigradski 12m
74 Novi Sad-Vojinovo-Bocke-Ledinci (skretanje za Ledince) 45 prigradski 10m
75 Novi Sad-Bocke-Novi Ledinci 50 prigradski 10m
76 Novi Sad-Bocke-Stari Ledinci 60 prigradski 12m
77 Novi Sad-Bocke-Novi Ledinci-Stari Rakovac 75 prigradski 11m
78 Novi Sad-Beočin-Beočin Selo 75 prigradski 12m
79 Novi Sad-Beočin BAS 60 prigradski 14m
80 Novi Sad-Čerević-Andrevlja 80 prigradski 12m
91 Novi Sad-Čerević-Banoštor 85 prigradski 10m
92 Novi Sad-Čerević-Sviloš-Grabovo 95 prigradski 12m
93 Novi Sad-Čerević-Sviloš-Ležimir 100 prigradski 10m
94 Novi Sad-Čerević-Susek-Neštin 100 prigradski 13m
95 Novi Sad-Beška-Krčedin-Slankamenaški Vinogradi 75 prigradski 12m
96 Novi Sad-Irig-Neradin 50 prigradski 12m
97 Novi Sad-Sr.Karlovci-Maradik-Krušedol selo-Krušedol Prnjavor 85 prigradski 10m
98 Novi Sad-Irig-Vrdnik 85 prigradski 11m
99 Novi Sad-Irig-Vrdnik-Jazak 100 prigradski 13m

E sad planovi:
1. Postavljanje stajališta i okretnica na novim linijama
2. Obezbeđenje još dva perona na MAS-u za JGSP ili izgradnja novog prigradskog terminala
3. Kupovina 50 12-metarskih, 10 10-metarskih, 5 11-metarskih, 15 13-metarskih, 10 14-metarskih, 5 15-metarskih, i 2 18-metarska što čini nabavku 97 prigradska autobusa
4. Izgradnja novog pogona sa prigradskim autobusima, možda na mestu ATP Vojvodine.
5. Linije 68 i 70, kao i 69 i 71 spojiti u dve linije, 70 i 71.
6. Linija 71E bi išla putem kojim idu 76, 78-84.
7. Liniju 53 i 54 bi progutala 53, a 54 bi zamenila broj sa 55.
8. 74 bi progutala liniju 73 i promenila naziv u 73
9. 76 bi se razdvojila pa bi 75 išla za Nove a 76 za Stare Ledince.
10. Linije koje idu daleko (duže od 25 km bi imale početni broj 9. Linija 64 bi postala 60.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Pon Jul 13, 2009 11:19 am

Sloba je napisao:Gledajući PlanPlus, ustanovio sam da bi se mogao napraviti polazak na liniji 24 koji bi prolazio kroz Šajkaš.

Hehehehe, vidim da opet luduješ sa idejama. Ima samo jedna stvar. Linije se ne prave samo gledajući u kartu, nego prvo na osnovu istraživanja o potrebama ljudi za prevozom. Zar ne misliš da se do sada niko ne bi setio da napravi takve linije, ukoliko su one zaista potrebne? :wink:
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod zak » Uto Jul 14, 2009 12:16 am

18 je nepotrebna..skroz ne ekonomicno
zak
Član
 
Postovi: 248
Pridružio se: Uto Apr 01, 2008 11:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod MILAN » Uto Jul 14, 2009 9:06 pm

ok sloba je dao neke svoje ideje ,ali nisam siguran koliko je moguce to ispostovati,i naravno smatram da je dao odlicno vreme poluobrta.
Korisnikov avatar
MILAN
Profesionalni vozač
 
Postovi: 540
Pridružio se: Uto Mar 24, 2009 6:10 pm
Lokacija: Temerin

Postod deni » Sre Jul 15, 2009 2:02 pm

fenomenalne ideje
ali dosta toga nema smisla :(((
Sloba se nije koristio opravdanosti tih linij i broja vozila koje JGSPns poseduje u parku...Dosta toga je nerealno ali treba maštati jer se dodje do fenomenalnih ideja koje se mogu sprovesti...

Ostaje mi samo da pohvalim Slobu za takav rad i odvojeno vreme

Svaka čast
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju