Logo

Linije GSP-a Novi Sad

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod cone » Pet Dec 26, 2008 2:30 pm

Od Begeča do Gložana ima 6 kilometara.

Slobo, priznaj da si gledao u kartu Vojvodine i dobio inspiraciju gde bi sve gradski bus mogao da vozi? :lol:

Po meni gradski bus ne bi trebao uopšte da ide u mesta koja su od Novog Sada udaljena više od pola sata vožnje. Sve bi to trebalo da rade međugradski autobusi. Beočin, Karlovci, Kać, Bački Jarak, Rumenka i Futog bi trebalo da budu granice opsluživanja gradskim autobusima.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Sponzor

 

Postod volvos » Pet Dec 26, 2008 5:10 pm

A za Temerin da ide visokoturisticki
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod s215hdh » Pet Dec 26, 2008 5:30 pm

Tako je, jedan Neopran 117 :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod volvos » Pet Dec 26, 2008 6:28 pm

NEOPRAN? :lol:
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod milos265 » Pet Dec 26, 2008 9:55 pm

I NEOPRAN, N 117 je N A J B O L J I 8)
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod s215hdh » Sub Dec 27, 2008 10:49 am

Da da, Neopran Drndojaner 117 :) Ipak najbolje za Temerin :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod leif aka paparazzo » Sub Dec 27, 2008 4:54 pm

Sloba je napisao:Liniji 1 svakako treba presecanje na pola ili jači interval.
stari kec je vec presecen na pola, tako da novo presecanje, apsolutno ne bi imalo smisla, ono sto mene interesuje jeste zasto autobusi na toj liniji imaju totalno nelogican interval polazaka

Sloba je napisao:Liniji 2 treba više vozila u špicu (ne samo jedno)

sa ovim se slazem, dakle u spicu barem 6 zglobova

Sloba je napisao:Liniji 3 treba više vozila, a zglobni u špicu da bude.
mislim da na trojci uopste ne fale zglobovi, nego mozda jos 1-2 vise solo autobusa u spicu, prilicno su je progutale 7,8 i 9

Sloba je napisao:Liniji 4 treba više vozila u špicu
barem jos 2 busa

Sloba je napisao:Liniji 5 treba neko presecanje na pola (A. Naselje-Centar i Centar-T. Put)
sa ovim se delimicno slazem, jer se na delu Centar-T.Put prepuna, a na delu prema Avijaticarskom naselju poluprazna, takodje vise zglobova na 5-ci

Sloba je napisao:Liniji 6 treba presecanje na pola (Podbara-Satelit i Satelit-Adice)
potpuno nepotrebno, mozda jos 1 bus vise i sasvim dovoljno

Sloba je napisao:Liniji 7 treba više vozila u špicu, čak je i zrela za dvozglobni autobus
dvozglobni bus i to je to

Sloba je napisao:Liniji 8 treba jači interval u špicu i još vozila

apsolutno, postala je prevelika linija

Sloba je napisao:Liniji 9 -----------------II------------------

isto i za 9, mada koliko sam video, 9 je uvec poluprazna, tako da bi na njoj mesao zglobove i solo, s tim da posle 20h voze iskljucivo solo

Sloba je napisao:Liniji 10 ne treba ništa

apsolutno nista

Sloba je napisao:Liniji 11 treba zglobni autobus i jači interval

jaci interval da i makar jedan zglob, koji bi bio oko 13.30 kod Medicinske, jer se tad ne moze uci u 11

Sloba je napisao:Liniji 12 treba midibus
nikakav midibus, guzva je i u solo vozilu, dakle jaci interval, jer zglob nije za uske ulice po Telepu

Sloba je napisao:Liniji 14 treba midibus i jači interval vikendom


takodje nikako midibus, nego jaci interval, narocito subotom i nedeljom pre podne

sto pre i da se uvede 13, ja sam poslao GSP-u da je produzi do Adica

takodje mislim da Novom Sadu trebaju ozbiljne nocne linije koje bi vozile od 23.30 do 4.30, a ne ovakvo poluresenje ... plus lokalne male linije na Klisi i Petrovaradinu koje bi spajale pojedine delove sa velikim okretistima
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Čet Feb 12, 2009 8:28 pm

Evo mojih predloga:


1 Temerinski put-Klisa-Centar-Liman IV
2 Novo Naselje-Centar-DTD
3 Detelinara-Autobuska stanica-Centar-Petrovaradin
3E Autobuska stanica-Petrovaradin
4 Liman IV-Centar-Autobuska stanica
4E Liman IV-Autobuska stanica
5 Novo groblje-Centar-Temerinski put
5E Autobuska stanica-Temerinski put
5L preuzima trasu linije 14
6 Adice-Telep-Podbara
6E Telep-Centar
7 Satelit-Liman IV-Autobuska stanica-Novo Naselje-Satelit
7 obrnuto
7E isto kao prva 7 samo ne staje na nekim stanicama
8 Satelit-Centar-Štrand
8E Novo Naselje-Centar
9 Novo Naselje-Liman IV-Petrovaradin
9L Liman IV-Petrovaradin
10 Centar-Neobus
10A Centar-Mašinoremont
10L Centar-Albus
11 terminus prebacujemo na Riblju pijacu
12 postaje 6E
13 Novo Naselje-Studentski grad
14 se pretvara u 5L
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Čet Feb 12, 2009 11:20 pm

21 Riblja Pijaca-Šangaj
21A Železnička Stanica-Šangaj
22 Železnička Stanica-Kać
23 Železnička stanica-Budisava
23L Šangaj-Budisava
24 Železnička stanica-Kovilj
24E Centar-Kovilj (autoputem)
25 Železnička stanica-skretanje za Kovilj(autoput)-Šajkaš-Đurđevo
26 Železnička stanica-Žabalj
30 Železnička stanica-Nemanovci-Pejićevi salaši
31 Železnička stanica-Bački Jarak
32 Temerinski put-Temerin
32E Železnička stanica-Temerin
33 Temerinski put-Gospođinci
34 Temerin-Sirig-Kamendin
35 Železnička stanica-Čenej
41 Železnička stanica-Rumenka
42 Železnička stanica-Irmovo
43 Avijatičarsko naselje-Kisač
44 Rumenka-Stepanovićevo
52 Železnička stanica-Veternik
52A Železnička stanica-Sajlovo-Veternik
53 Liman IV-Futog stari
53E Železnička stanica-Futog stari
54 Veternik-Futog (Grmečka)
55 Novo Naselje-Futog B.B
56 Železnička stanica-Begeč
57 Železnička stanica-Gložan
61 Železnička stanica-Sr. Karlovci
62 Železnička stanica-Dudara-Stražilovo (leti do Stražilova, ovako do Dudare)
62L Petrovaradin-Dudara
63 Petrovaradin-Čortanovci
64 Štrand-Bukovac
64E Železnička stanica-Bukovac
68 Bocke-Vojinovo
69 Bocke-Čardak
70 Liman IV-Petrovaradin-Institut
70E Železnička stanica-Institut
71 Železnička stanica-Bocke
72 Bocke-Paragovo
73 Bocke-Popovica
74 Liman IV-Ledinci
75 Liman IV-Ledinačko jezero
75E Železnička stanica-Ledinačko jezero
76 Bocke-Novi Ledinci
77 Železnička stanica-Stari Rakovac
78 Liman IV-Beočin
78E Železnička stanica-Beočin selo
79 Štrand-Čerević
80 Železnička stanica-Andrevlja (samo leti)
81 Železnička stanica-Banoštor
81E Liman IV-Banoštor
82 Bocke-Susek-Lug
83 Bocke-Neštin
84 Bocke-Crveni Čot
85 Železnička stanica-Irig
86 Železnička stanica-Vrdnik
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Karlito » Uto Mar 10, 2009 10:14 am

leif aka paparazzo je napisao:
Sloba je napisao:Liniji 1 svakako treba presecanje na pola ili jači interval.
stari kec je vec presecen na pola, tako da novo presecanje, apsolutno ne bi imalo smisla, ono sto mene interesuje jeste zasto autobusi na toj liniji imaju totalno nelogican interval polazaka


Оно што ми се баш било свидело у Новом Саду је доста дијаметралних линија (периферија-центар-периферија). Предности таквих линија су:
- већи број стајалишта у центру, самим тим боља покривеност центра и
- децентрализација функција центра града.
- боља повезаност периферије са различитим деловима града
- неоптрећивање центра терминалима који заузимају пуно простора градског центра

Мана дијаметралних линија је што ако су аутобуске, у центру долази до сабирања поремећаја, што ствара велику неравномерност која резултира великим поремећајем интервала са свим последицама. По вашим тврдњама, рекао бих да управо до тога долази. Дијаметралне линије су погодне за мање и средње токове путника аутобусом, а за велике токове се користи трамвај и остале градске железнице.
Karlito
Član
 
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 10:51 pm
Lokacija: Saobracajni fakultet

Postod cone » Uto Mar 10, 2009 10:27 am

Da. Nekada davno, do pre 20 godina, linije su u Novom Sadu su bile organizovane radijalno (sve su završavale u centru grada), a bila je samo jedna tangencijalna linija, broj 7 (Železnička stanica - Futoška pijaca - Liman IV).

Ovo je sa jedne strane bilo dobro, jer su polasci bili tačni i nezavisni od trenutnog stanja u saobraćaju u centru grada, ali je zato velika mana bila gomilanje autobusa u uskom centru grada. Bila su tri terminala u užem centru: Narodnih heroja, Trifkovićev trg, kao i Riblja pijaca za prigradski saobraćaj. Druga mana je bila visok procenat presedanja, jer centar nije nužno konačna destinacija putovanja.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod MARKO 89 » Uto Mar 10, 2009 8:07 pm

Kakve su to radnicke linije,da li se njima mogu voziti svi ili samo radnici odredjenog preduzeca :?:
Pretpostavljam da preduzeca placaju buseve ili mozda GSP NS je to planirao redom voznje :!: :?:

Kod nas u KG-u je nekad isao autobus za prevoz radnika koji ostali gradjani nisu mogli da koriste u vreme prevoza radnika :!:
MARKO 89
Član
 
Postovi: 1200
Pridružio se: Čet Jan 22, 2009 5:08 pm
Lokacija: Kragujevac

Postod deni » Uto Mar 10, 2009 11:31 pm

Karlito je napisao:
leif aka paparazzo je napisao:
Sloba je napisao:Liniji 1 svakako treba presecanje na pola ili jači interval.
stari kec je vec presecen na pola, tako da novo presecanje, apsolutno ne bi imalo smisla, ono sto mene interesuje jeste zasto autobusi na toj liniji imaju totalno nelogican interval polazaka


Оно што ми се баш било свидело у Новом Саду је доста дијаметралних линија (периферија-центар-периферија). Предности таквих линија су:
- већи број стајалишта у центру, самим тим боља покривеност центра и
- децентрализација функција центра града.
- боља повезаност периферије са различитим деловима града
- неоптрећивање центра терминалима који заузимају пуно простора градског центра

Мана дијаметралних линија је што ако су аутобуске, у центру долази до сабирања поремећаја, што ствара велику неравномерност која резултира великим поремећајем интервала са свим последицама. По вашим тврдњама, рекао бих да управо до тога долази. Дијаметралне линије су погодне за мање и средње токове путника аутобусом, а за велике токове се користи трамвај и остале градске железнице.


Kolega evo malo razjašnjenja autobuske linije su zmišljene po principu radijalno-prstenaste strukture grada,s tim štouzeto u obzir da je NS satavljen iz radijalne i nepravilne struktur ulične mreže.Mreže JGPPa se sastoje iz više dimetralnih linija tri radijalne linije(neuključujći radničke linije) i dve kružne linije koje opslužuju sve radijalne i dimetralne linije.Ova organizacija JGPPa omogućava da se iz bilo kog dela grada stigne promenom svega najviše dve linije,i veruj mi pokazala se više nego odlična...
deni
Član
 
Postovi: 293
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 12:19 am
Lokacija: London UK

Postod Iosis » Pon Mar 30, 2009 3:30 pm

Vidio sam da su na stajalistima razlictim bojama (plava i crvena) napisani brojevi linija koje se nalaze na toj liniji. Ali nikako nisam mogao da shvatim kakve ima veze boja, mislio da ima veze sa linijom ali me buni to sto ista linija je negdje napisana u crvneoj, a negdje u plavoj boji.
Moze li mi to neko objasnit zbog cega su razlictim bojama obiljezene?
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Sloba » Pon Mar 30, 2009 6:46 pm

U pitanju su smerovi. Recimo kad čekaš prigradski autobus ka selu na stajalištu ćeš videti plavu nalepnicu sa brojem linije, a kad ide ka gradu onda su crveni. Isto važi i za gradske linije.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju