Logo

ATP-Vojvodina

Diskusije posvećene autobuskim stanicama.

Re: ATP VOVODINA DANAS

Postod negas » Sub Nov 19, 2011 2:45 am

sremacns je napisao:ATP VOVODINA DANAS [/url][/code]


Sredi ovo drugar, da vidnemo :shock: :wink:
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: ATP VOVODINA DANAS

Sponzor

 

Postod Sloba » Pon Jan 30, 2012 9:00 pm

petar je napisao:Mislim da je ovde jedino resenje neki vid poravnjanja,da se vlasnik obesteti da se Mas neugasi a da postojeca medjumesna bude na istoj poziciji....

NOVA MEDJUMESNA NA STAROM MESTU!PROSIRENA!
STARU PRETVORITI U DEPO GARAZE GSP
STARI DEPO GSP-A PRODATI ZEMLJU NEKOM KO CE DA GRADI NEKI HIPERMARKET,TU SE UZME DEBELA LOVA I PODELI SA VLASNIKOM DEVICEM I SVI ZADOVOLJNI!

JOJ JESAM PAMETAN!


Iosis je napisao:Nije niko kriv Deviću što je ulazio u kolo sa krivim ljudima.

On je to pravio o svom trošku, to isto da ja otvorim prodavnicu pa tražim da se sve ostale prodavnice u naselju zatvore da bi kupovali kod mene. Pa ako propadnem tražim od grada obeštećenje.
Žao mi je AP Vojvodina i ljudi koji su tamo radili.


mzi je napisao:Sve se ja to slazem , ali morate priznati da mas i z stanica nisu bas za neki uzor , msm da bi trebalo to dobro da se popravlja i renovira , a onda i zaposleni na mas-u su krajnje neljubazni , trebalo bi malo i na tome da porade .....


A za tog devica , treba ga pitati odakle mu pare da kupi AP VOJVODINA , ciji busevi sad trunu tamo :( , i da napravi stanicu.. mafijaa :@
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10777
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jan 30, 2012 9:01 pm

Iosis je napisao:Slažem se i ja da bi MAS trebalo renovirati, onakva stanica ne priliči gradu kao što je Novi Sad, više za neku varoš. Ne mora da bude nešto ultra moderno pravljeno od stakla i kojekakva svetska arhitektonska rešenje, ali da se ono tamo popravi, nove klupe, malo drugačije osvjetljenje, peroni se dovedu u red, šalteri takođe.


mzi je napisao:I malo vise ljubaznosti druze... stvarno su bas neljubazni . Pa da , ne prilici , + sto je to ono sto se prvo vidi kao i z stanica , a i na takvom mestu je da je bas vidljivo ...


Cuja je napisao:Ma Svi su neljubazni na svakoj stanici skoro....Cast izuzecima..


mzi je napisao:Nazalost , al to bi trebalo da se promeni .... msm to je ipak prvi susret sa gradom ...
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10777
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jan 30, 2012 9:01 pm

Iosis je napisao:Pa ne znam nisam to primjetio. Mislim jeste bilo par puta na šalteru ali kontam svako ima loš dan.
Na ulazu na perone onaj što kida one peronske OK, ušao sam jednom bez peronske pratio sam drugaricu na bus pa odnjeo torbu, lijepo sam ga pitao i čovjek me pustio.
To je moje iskustvo ne znam kako ostali prođu.


Cuja je napisao:A da vidis cistacicu vamo u Vrbasu..Ona oriba plocice oko saltera i kako god neko udje dere se sto gazi tuda...Umislja da na stanicu niko nece uci narednih 2 sata dok ona ne oriba sve...Tako je i mene jednom....Al ovo sad nije tema za to :D
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10777
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Pon Jan 30, 2012 9:03 pm

petar je napisao:Pa iskreno da Vam kazem ne znam koje sta sa kim dogovarao(politicari) i neznam sve detalje ali jedno je tacno Devic ce izgurati svoje(ako je u pravu) dal preko nasih sudova ili suda u Strazburu a znamo kad nesto krupno dodje do strazbura nasa drzava tesko dobija....

Poenta je sledeca da ako sud donese u korist Devica grad ce biti u pat poziciji a bogami samim tim i Jgpp sto svakako niko nezeli,mislim da je resenje u nekom poravnjanju jer ako se svi budu drzali cvrsto svojih pozicija bojim se da dolazimo u pat poziciju sto nama gradjanima najmanje odgovara!


Iosis je napisao:Ne znam da li je bio bilo kakav pisani ugovor između tadašnje vlasti i Devića, ali ako je bilo samo na rječ tj. ono budi ti meni od koristi, biću i ja tebi. Onda on tu nema šta da traži.
Ako on traži da se zatvori MAS da ne bi imao konkurenta, pa onda ću i ja otvoriti jednu prodavnicu u NS i jednu benzinsku pumpu, tražiti zatvaranje svih ostalih da bi meni sav ''kajmak'' išao.

Ja mu zamjerim na tome što je napravio tu novu AS daleko od ž. stanice, sve prigradske linije tu počinju/završavaju kod MASa i ž. stanice, dosta gradskih linija prolazi pored MASa ili na 300 m udaljenosti.

Zamisli ti sada sve to preorganizovati i prebaciti na onu tamo lokaciju koja nije usput i nema mogućnosti za drugačiju trasu gradskih linija, kao npr. 14, 7, 8, 11A i B. Može sa presjedanjem, ali to onda produžava i poskupljuje bez potrebe dužinu i cjenu putovanja.

Drugo, potkovica bi ostala prazna, sav onaj prostor koji sada koristi za parking autobusa na MASu i parking za autobuse JGSPa ostao bi prazan. Nisam tamo vidio da su napravili, vjerovatno bi napravili novi ali zašto bacati pare? Zar nije se moglo ukomponovati sa prostorom kod ž. stanice, npr. desno od ž. stanice.

Koliko znam svagdje se ide da ž. stanica i AS budu blizu zbog transfera putnika.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10777
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod petar » Pon Jan 30, 2012 11:05 pm

ne znam zasto je ova tema prebacena iz vesti ali ajde izgleda da je ovde lobi jgpp-a mnogo jak,jedna stvar je jasna sud ce dati konacnu odluku pa kom opanci kom obojci.
Iskren da ti kazem ja ne znam nijedan drugi grad da ima dve stanice sem novog sada neracunajuci lastinu koja je prigradskog tipa u Beogradu,po meni sama odluka i dozvola koja je dobijena od nadleznog ministarstva za dozvolu za rad iste je najspornija,po meni cim si izdao jednu dozvolu logicno je da si trebao da razmislis o drugoj stanici.
Autobuske stanice nisu pumpe i trafike autobuske stanice su stvari od vitalnog znacaja i po gradu jedna autobuska stanica ali da se nepravim pametan videcemo sta ce biti na sudu!
Korisnikov avatar
petar
Član
 
Postovi: 1387
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 6:31 pm
Lokacija: PRIBOJ

Postod sasa-74 » Uto Jan 31, 2012 10:38 am

negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod sremacns » Ned Maj 06, 2012 9:09 pm

Slike sve govore ...
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Korisnikov avatar
sremacns
Član
 
Postovi: 10443
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 8:01 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ATP-Vojvodina

Postod cone » Pon Jul 10, 2017 9:17 am

Veštaci se usaglasili - šteta za Iliju Devića 76 miliona evra

U jednom od pet sudskih sporova koje su pokrenuli Ilija Dević i ATP "Vojvodina" protiv Grada Novog Sada zbog nepoštovanja ugovorne obaveze o premeštanju međumesnog autobuskog saobraćaja na stanicu koju je izgradio, konačno je došlo do saglasnosti o visini štete koju je on kao preduzetnik pretrpeo.

Kako saznaje 021, sudski veštaci obe strane usaglasili su se da je Ilija Dević pretrpeo ličnu štetu od 62 miliona evra, a ostali akcionari 14 miliona evra. Ukupna obaveza po optuženog biće i veća, jer na usaglašenu vrednost štete treba obračunati kamatu za sve protekle godine.

Dević je u ovom sporu angažovao stručnjake Mašinskog i Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, dok je zastupnik države bio Jovan Dragaš. Međutim, država je ponovo opstruisala ceo proces tako što je ponovo promenjen sudija, a nova suđenja počinju ponovo na jesen.

Naime, nakon što je tri puta odlagala ročište, Ksenija Rončević se izuzela iz spora iako je imala sve potrebno za izricanje presude, pa je predmet dodeljen sutkinji Mireli Nikčević. Ona je posle pet godina i 22 ročišta četvrti sudija u ovom sporu.

Suština maratonskog suđenja je da su se veštaci usaglasili, pa sada sutkinja Višeg suda Mirela Nikčević ima jasnu predstavu o visini štete nastale odbijanjem Grada da ispuni ugovornu obavezu i saobraćaj sa postojeće izmesti na novoizgrađenu međumesnu stanicu. Međutim, opstrukcija države je više nego očigledna.

Podsetimo, u paralelnom sporu između ATP "Vojvodina" čiji je Dević bio 82-odstotni vlasnik i grada Novog Sada, sud je gradu presudio krivicu i odštetu procenio na 14 miliona evra. Vanrednim pravnim lekom, Novi Sad je uspeo kaznu smanjiti na 3,9 miliona evra, a taj predmet je pred Ustavnim sudom Srbije, ali i pred Evropskim parlamentom u Strazburu.

Ovo su dva, od ukupno pet sudskih sporova koje Dević vodi po raznim osnovama protiv Grada Novog Sada. Naime, dva spora se odnose na štetu nastalu do 2014. godine, u Privrednom sudu se vode još dva spora u vezi štete nastale kasnije, a traje i stečajni postupak ATP "Vojvodina", pa se teško može i naslutiti kakve će sve biti posledice teško razumljive odluke da Grad Novi Sad ne poštuje ugovor koji je potpisao.

Političari zabrljali, urbanisti zatajili

Podsetimo, preduzetnik Ilija Dević je jula 2004. godine na aukciji kupio Auto-transportno preduzeće "Vojvodina " i revitalizovao ga za nepune dve sezone.

Na placu prekoputa Novosadske mlekare je zamislio veliki auto-centar, sa novom stanicom, servisom za kontrolu autobusa "Setra" i "Mercedes", čiji je bio dugogodišnji zastupnik i kooperant, benzinsku pumpu, samoposlugu, motel, taksi stajalište. Na kompleksu bi bilo zaposleno preko hiljadu radnika, a, prema kalkulaciji, godišnji prihod bi premašivao četrdeset miliona evra.

Ideja se uklapala i u gradske planove, s obzirom da je u Novom Sadu postojeća stanica prestara i tehnički neodgovarajuća; upotrebna dozvola joj je istekla još 1977. godine. Čak tri decenije radila je, praktično, nelegalno.

Stranačko zapošljavanje

Tokom poslednjih pola veka u gradu se stalno raspravljalo o novoj međumesnoj stanici. Kako nije bilo poličke volje da se stanica izdvoji iz lokalnog javnog saobraćajnog preduzeća, nije učinjeno ništa. Posebno su zatajili urbanisti, koji su gradske razvojne planove osmišljavali ne obazirući se na potrebe za novom stanicom.

Stanica je donosila solidan profit, dva i po miliona evra godišnje, čime je grad zaobilazno, za javnost nevidljivo, subvencionisao lokalno javno preduzeće. Za uzvrat, na stanici su se zapošljavali stranački aktivisti, pa je u samom objektu umesto dovoljnih dvadesetak, radilo i po sedamdeset srećnika sa stranačkom preporukom.

Novi Sad deceniju pre Beograda

Pritisak javnosti da se problem reši, primorao je Maju Gojković, gradonačelnicu Novog Sada između 2004. i 2008. godine, da početkom leta 2006. potpiše sporazum sa ATP "Vojvodina" o izgradnji novog zdanja.

Sama lokacija se i ranije često spominjala kao rešenje za izmeštanje stanice, a Dević je investirao blizu 25 miliona evra u novo zdanje, zajedno sa servisom, prvom etapom budućeg auto-centra. Zauzvrat, tražio je da grad međumesni saobraćaj izmesti na novu lokaciju.

Koliko je tadašnja ponuda bila povoljna po grad, može se videti upravo ovih dana kada se gradonačelnik Beograda hvališe privatno-javnim partnerstvom u kome za izgradnju nove međumesne stanice grad daje lokaciju, a privatno akcionarsko društvo investiciju u novo zdanje. S druge strane, Dević je sem sopstvenog novca za gradnju zdanja uložio i svoj plac.

Procena štete 76 miliona evra

Poenta je da je preduzetnik ugovornu obavezu ispunio, grad nije. Prevozniku ATP " Vojvodina" ne stiže planirani prihod, pa preduzeće kasni u isplati, potom prestaje da plaća kreditne rate i na kraju tone u gubitke sve do stečaja.

Propao je i inđijski "Mankop", osnovno Devićevo preduzeće, koje je više od tri decenije proizvodilo i za "Mercedes" izvozilo autodelove. Sad je stavljeno kao hipoteka.

Poslednjih desetak godina u vezi sa slučajem ATP Vojvodina samo se vode i prolongiraju sve brojniji sporovi, a tokom tog vremena preko 430 radnika, izgubivši sigurnu i solidnu zaradu, jedva preživljava. Predmet ATP Vojvodine nalazi se među pet najvećih sa liste od 24 sporne privatizacije u Srbiji, na čijem rešavanju insistira Evropska komisija, a označen je kao jedini u kome je oštećen investitor, a ne država.

Autor: Živan Lazić
Izvor: 021
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10022
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ATP-Vojvodina

Postod cone » Čet Mar 04, 2021 2:16 pm

Dević: Priprema se teren da kompleks ATP Vojvodina kupi neko kome će Novi Sad dati da obavlja delatnost

Investitor nikada zaživelog kompleksa ATP Vojvodina Ilija Dević saopštio je da se priprema teren da tu investiciju kupi neko kome će Grad Novi Sad dozvoliti da obavlja delatnost.

On je saopštio da, iako je od početka imao svu potrebnu dokumentaciju za izgradnju i rad nove autobuske stanice i servisnog centra u Novom Sadu, već 14 godina traje serija sudskih procesa "sa ciljem da se ta investicija otme".

Navodi i da je odluku o investiranju doneo na osnovu Odluke o izmenama i dopunama Generalnog plana Grada Novog Sada do 2021. godine, koje su u Službenog listu objavljene još aprila 2006. godine, kao i na osnovu izdatih upotrebnih dozvola.

"Na osnovu tih dokumenata dobio sam građevinske i upotrebne dozvole kojima je Grad potvrdio završenom gradnju objekata autobuske stanice i servisnog centra te mogu obavljati tu delatnost, ali odmah nakon izdate upotrebne dozvole, pod pritiskom meni nepoznatih lica odlučeno je da ta investicija ne može da funkcioniše u delatnosti za koje su dozvole dobijene", poručuje Dević.

Kako kaže, imao je poverenje da će država biti garant njegove investicije, ali se sada oseća prevarenim.

"Taj momenat i dokumentaciju ni jedan sud do sada nije uzimao u obzir prilikom odlučivanja. Priprema se teren da tu investiciju kupi neko kome će Grad dozvoliti da obavlja delatnost", zaključuje Ilija Dević.

Kako smo ranije pisali, kompleks ATP Vojvodina je ponuđen na prodaju u tri odvojene celine po početnoj ceni od oko 785 miliona dinara. Jednu celinu čini sama autobuska stanica od gotovo 5.000 kvadratnih metara, sa pratećom benzinskom stanicom i drugim objektima na parceli od oko dva hektara. Posebna celina je novi servis za autobuse sa pratećom manjom zgradom i parcelom većom od jednog hektara. Treća celina kompleksa ATP Vojvodina jeste stari servis i stara upravna zgrada na parceli većoj od jednog hektara.

Autor: 021.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10022
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ATP-Vojvodina

Postod cone » Čet Mar 25, 2021 12:51 pm

Tužilaštvo sumnja u način vođenja stečaja ATP "Vojvodina"

Više javno tužilaštvo u Novom Sadu zatražilo od Privrednog suda dokumentaciju o stečaju ATP "Vojvodina", dok se Republičko javno pravobranilaštvo žalilo Apelacionom privrednom sudu, takođe nezadovoljno vođenjem stečajnog postupka.

Nekoliko puta do sada Nadzorni odbor i stečajni upravnik su oglašavali prodaju imovine ATP "Vojvodina" u stečaju. Mada je reč o vrednim objektima, a polazna cena bila više nego skromna, kupaca nije bilo.

Međutim, na poslednji oglas javili su se kompanija "Matijević" koja je spremna da za 1,45 miliona evra kupi novi servis, dok je preduzeće za prevoz tereta iz Kaća "Evrodom", poznato kao česti prevoznik za potrebe kompanije "Galens", zainteresovano za stari servis. Za samu autobusku stanicu ni ovoga puta nije bilo interesenta.

Istog dana kada su se kupci legitimisali, Republičko javno pravobranilaštvo, koje po zakonu zastupa Ministarstvo za finansije, prigovorilo je na način vođena stečaja, očekujući da se otvaranje ponuda, zakazano za 18. mart, odloži. Razlog je što Poreska uprava, segment Ministarstva, nije bila obaveštavana o toku stečaja na način kako je, s obzirom da je razlučni poverilac, morala da bude. Prigovore je imala i Komercijalna banka.

Oba prigovora Privredni sud je isti dan odbacio i time omogućio otvaranje ponude narednog dana.

Provera stečaja

Pravobranilaštvo se odmah žalilo Apelacionom privrednom sudu. Dva dana kasnije Više javno tužilaštvo u Novom Sadu od Privrednog suda traži dokumentaciju u vezi sa stečajem ATP "Vojvodina".

Nezvanično, i tužilaštvo želi da se detaljno upozna za pojedinim odlukama donetim tokom 11 godina dugog stečaja. A sve u vezi sa tužbom Ilije Devića kojom tereti stečajnog upravnika i postupajućeg stečajnog sudiju za niz nezakonitih poteza prilikom prodaje pojedinih segmenta preduzeća manje vrednosti.

Pred sam početak stečaja, rađena je procena i tada je autobuska stanica vrednovana 40 miliona evra. Isto toliko je procenjena vrednost novog servisa, ekskluzivnog zastupnika "Mercedesa" i "Setre". Uz to u okviru kompleksa je i komunalno opremljen prostor za izgradnju 25.000 kvadrata poslovnog prostora (motel, prodavnica i benzinska pumpa), bilo je i stotinak autobusa i još dosta prateće imovine.

Dajem pet, kupujem sto miliona

Firma je dakle vredela preko 100 miliona evra, a sada se u poslednjem oglasu sve nudilo po ukupnoj ceni od 5,3 miliona. Upravo drastično smanjena cena po kojoj se sada prodaje stanični kompleks je ono što dodatno unosi sumnju u ceo slučaj.

Podsetimo, Dević je u postupku privatizacije, aukcijski, 2004. godine kupio prevozničko preduzeće. Uložio je u obnovu voznog parka, zaposlio 120 novih radnika i revitalizovalo firmu. Potom je sa tadašnjom gradonačelnicom Novog Sada Majom Gojković sklopio ugovor po kome bi ATP "Vojvodina" svojim parama i na svom placu izgradila novu međumesnu stanicu, dok je jedina obaveza grada bila da saobraćaj izmesti na novo zdanje.

Posle šest meseci, investitor je obaveze ispunio, grad nije. Kako je izostajao očekivani prihod od saobraćaja, ATP "Vojvodina" je počela da kasni isplatu rata, potom i prestala da vraća bankama kredite. Sve do stečaja.

Ko je gubitnik

Usledio je sudski spor. Januara 2013. sud presuđuje da je krivac grad i određuje nadoknadu od 13 miliona evra, u to vreme dovoljnu da ATP "Vojvodina" otplati sva zaduženja, vrati radnike i počne da radi.

No, grad se žali na presudu. Narednih godina uz osnovni vodi se i niz sporova izniklih na osnovu polaznog, povremeno se vodilo i po osam odvojenih uporednih procesa. Niti jedan sud nikada nije osporio osnovnu presudu o krivici grada. Radilo se samo na snižavanju naknade štete.

Posle osam dodatnih godina suđenja, bezbroj ročišta, sudskom odlukom nadoknada je snižena na četiri miliona evra. Sa druge strane, dugo trajanje spora je kamatom uvećalo kreditne obaveze preduzeća.

Upravo nelogičnost da je grad krivac, a da će realne posledice snositi ATP "Vojvodina" je ono što dodatno navodi na sumnju da je ceo spor vođen u pogrešnom smeru, sa ciljem da se imovina rasproda po bagatelnoj ceni. Sada je, u četrnaestoj godini maratonskog spora, i Više javno tužilaštvo odlučilo da proveri stečaj, poslednju etapu spora.

Autor: Živan Lazić
Izvor: 021.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10022
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ATP-Vojvodina

Postod cone » Pon Maj 24, 2021 8:36 pm

Ponovo na prodaju autobuska stanica ATP Vojvodine, cena znatno umanjena

Autobuska stanica ATP Vojvodine ponovo je ponuđena na prodaju i to po ceni sa 2.226.916,15 evra, što je za oko 700.000 evra manje nego prethodni put, saznaje 021.rs.

Ovo je treći pokušaj prodaje preostale imovine ATP Vojvodine u poslednjih osam meseci, a stečajni upravnik je u međuvremenu uspeo da proda novu servisnu stanicu za malo više do početne cene od 1,45 miliona evra (170.715.560,40 dinara) i stari servis sa pratećim objektima za 1,3 miliona evra (153.080.478,41 dinara), što je skoro 400.000 evra više od početne cene.

Novi servis je kupilo preduzeće Matijević preko svoje firme "MAT - Real estate doo", a stari servis je pazarila firma "Evro dom" iz Kaća.

Od prodaje u martu do sada, najveći deo ovih sredstava u stečajnom postupku je iskorišćen za pokrivanje potraživanja "Credit Agricole banka" i njoj je dato 162.050.249 dinara, "Vojvodina-Bačkaput" 4,3 miliona i Poreskoj upravi 3,2 miliona dinara, kao i nešto malo drugim poveriocima.

Sada je na prodaju jedini vredni preostali deo ATP Vojvodine, autobuska stanica površine od 4.921 metara kvadratnih, sa portirnicom i benzinskom pumpom, a sve se nalazi na više od dva hektara zemljišta.

Ovo je stanica koja je građena 2005/2006. godine kako bi bila nova međumesna stanica u Novom Sadu po zamisli tadašnjeg vlasnika Ilije Devića nakon privatizacije i dogovora sa tadašnjim vlastima u gradu (Srpska radikalna stranka), ali na kraju od toga ništa nije bilo jer ostali prevoznici nikad nisu prešli na novu stanicu, a istovremeno loše rukovođenje preduzeća je dovelo do raskida privatizacije i uvođenja stečaja.

Investitor Ilija Dević poručuje da je preduzeće otišlo u stečaj jer Grad Novi Sad nije ispunio svoju ugovornu obavezu koju je primio na sebe, a ne zbog lošeg poslovanja.

"Saobraćajno preduzeće ATP Vojvodina sam kupio kao uspešan privrednik koji posluje od 1974. godine, uposlio sam 200 radnika, povećao promet za 300 odsto i doveo zastupstvo 'Setra' i "Mercedesa', postao ovlašćeni servis EvoBus-a, nakon toga sam izgradio novu autobusku stanicu na osnovu izdatih planskih dokumenata Grada Novog Sada, gde se Grad obavezao da ispuni ugovornu obavezu. Za investiciju nisam dobio povlašćene državne kredite niti bilo kakve subvencije, investiciju sam završio iz svojih sredstava i kredita", kaže Dević.

Rok za dostavljanje ponuda je 30. jun.

Ukoliko uspe prodaja po početnoj ceni većoj od 2,2 miliona evra, to će omogućiti da se pokrije samo deo preostalih potraživanja, jer ATP-u ostaje da isplati još oko 830 miliona dinara poveriocima prvog reda i 945 miliona dinara poveriocima četvrtog reda.

Izvor: 021.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10022
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: ATP-Vojvodina

Postod cone » Sre Jun 30, 2021 1:26 pm

Matijević kupio autobusku stanicu ATP Vojvodina za 2,23 miliona evra

Kompanija MAT - Real estate, u većinskom vlasništvu biznismena Petra Matijevića, kupila je nikad zaživelu autobusku stanicu ATP Vojvodina, po ceni od 2.230.000 evra, saznaje 021.rs.

Autobuska stanica ATP Vojvodina bila je ponuđena na prodaju po ceni od 2.226.916 evra, što je za oko 700.000 evra manje u odnosu na prvu, neuspelu prodaju.

Osim Matijevića, za autobusku stanicu na uglu Sentandrejskog puta i Puta novosadskog partizanskog odreda, bilo je zainteresovano i preduzeće NES iz Banja Luke, koje je dostavilo ponudu od 2.227.016 evra.

Predstavnici kompanije MAT - Real estate kratko su poručili za 021.rs da će objekat verovatno dati u zakup nekom privrednom subjektu, da neće biti stanica, ali i da nemaju nameru da ga ruše.

MAT - Real estate je već kupio deo imovine nekadašnjeg ATP Vojvodina. Na jednoj od prethodnih prodaja, u vlasništvo Matijevića došao je novi servis, koji je kupljen za 1,45 miliona evra.

Stanica je građena tokom 2005. i 2006. godine, kako bi bila nova međumesna stanica u Novom Sadu. Međutim, projekat nikad nije zaživeo, zbog čega investitor Ilija Dević i dalje vodi borbu na sudovima. Prodaja stanice omogućava da se isplati samo deo preostalih potraživanja, jer ATP-u ostaje da isplati još oko 830 miliona dinara poveriocima prvog reda i 945 miliona dinara poveriocima četvrtog reda.

Investitor Ilija Dević je 22. juna Privrednom sudu u Novom Sadu predao predlog za povlačenje oglasa prodaje autobuske stanice, jer, kako je naveo, "nakon prethodne prodaje kupci nisu ušli u posed, jer je prodaja obavljena nezakonito i predmet je sudskog spora". Između ostalog, tražio je i da se sutkinja Biljana Subotić izuzme iz predmeta.

Dević je u martu saopštio kako se "priprema teren da kompleks ATP Vojvodina kupi neko kome će Grad Novi Sad dozvoliti da obavlja delatnost". Kako je naveo, iako je od početka imao svu potrebnu dokumentaciju za izgradnju i rad nove autobuske stanice i servisnog centra u Novom Sadu, već 14 godina traje serija sudskih procesa "sa ciljem da se ta investicija otme".



Izvor: 021.rs
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10022
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Prethodni

Povratak na Autobuske stanice

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost