Logo

Redovne linije

Sve što je vezano za autobuse, a ne spada u kategorije iznad.

Postod Jovan » Sre Sep 10, 2008 9:04 am

Sloba je napisao:Mrkonjić Express dobro zarađuje na liniji Novi Sad-Šipovo(BiH). Svako veče voze sa Setrama 215 HD i valjda HDH. Ako neki autoprevoznik sa dobrim busevima želi da vozi Bosnu, preporučujem ovu liniju!


Imaju i troosovinskog Citylinera sa Touringovim logom
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Sponzor

 

Postod lav » Uto Okt 07, 2008 11:05 am

Šta mislite dali je rano oko 4 sata ujutru voziti npr liniju Doboj-Beograd i u BGD bi bio oko pola 8 (via Croatia)... :?:
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod sasa-74 » Uto Okt 07, 2008 11:28 am

to je pravo vreme za ulaz u BGd a i putnicima odgovara ko ide u bolnicu na fakultet, u ministarstvo, ambasadu. Jedino sto iz Doboja moraju rano da ustanu ali vec iz sledecih usputnih mesta na kojima bi se stajalo bilo bi ok.
negas je napisao: Nema auta bez TAMica! Nekad su inzenjeri Dajca projektovali motor za bus bez goriva, al im bilo glupo zbog konkurencije, pa resili da ga naprave samo da radi bez vode :wink: :wink:
sasa-74
Mehaničar
 
Postovi: 3160
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 4:10 pm
Lokacija: Batocina

Postod Jovan » Ned Okt 19, 2008 4:03 pm

Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Sloba » Čet Dec 04, 2008 11:18 am

Evo mojih predloga za neke linije:

1. Novi Sad-Beograd-Čačak-Podgorica-Budva-Kotor-Igalo
2. Novi Sad-Bačka Topola-Subotica-Horgoš-Budimpešta-Đer-Beč-Linc-Minhen
3. Novi Sad-Inđija-Beograd-Pančevo
4. Novi Sad-Irig-Ruma-Batrovci-Osijek-Zagreb-Novo Mesto-Ljubljana-Maribor

Šta mislite, da li bi tu bilo putnika?
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Čet Dec 04, 2008 11:21 am

Ova linija za Minhen ima previse putnika, jer na svakom stajanju gubis bar pola sata. Trebalo bi ti 18 sati do 20 do Minhena sto je previse, i preveliki troskovi organizacije su jer u 4 drzave imas stajalista.
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Sloba » Čet Dec 04, 2008 11:26 am

Svi gradovi bi trebali da sagrade "tranzitnu" stanicu za inostrane autobuse. U svakom slučaju imaš dozvolu za tu jednu liniju nego za više njih (Novi Sad-Budimpešta, Novi Sad-Đer, Novi Sad-Beč i Novi Sad-Linc)
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Čet Dec 04, 2008 12:15 pm

Trebalo bi, ajd ti sad idi lepo i njima kazi da oni sagrade takve stanice :) Jedva cekaju :)
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Jovan » Ned Dec 07, 2008 7:46 pm

Ma najbolje voziti za Bec gdje ima jos dosta putnika pa se boriti sa kvalitetom, jer kad vidimo kakvih ima prevoznika mislim da bi sa solidnim autobusom i prijatnim osobljem mogao uspjeti.
A ako se ukinu vize vjerujem da ce dosta ljudi i turisticki ici u Bec autobusom.

Inace u subotu sam bio nekih 20ak minuta na stanici i doslo je 5-6 autobusa za Srbiju i medjugradskih, ni u jednom nije bilo vise od 5 putnika :(
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod s215hdh » Pon Dec 08, 2008 10:06 pm

Bec je cista propast...
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Luka » Uto Dec 09, 2008 12:17 pm

I ova poslednja tesko da je izvodljiva, jer nema smisla da se ide na Batrovce, pa na Osijek, pa tek onda na Zagreb.. To je kao kad bi za Beograd isao preko zrenjanina :)
Luka
Gazda
 
Postovi: 409
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:36 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod lav » Uto Dec 16, 2008 12:46 am

Šta mislite dali bi Setra S 215 HD mogla da saobraća na liniji od nekih 500km...npr.BiH-Slovenija
lav
Član
 
Postovi: 2018
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 3:37 pm

Postod s215hdh » Uto Dec 16, 2008 11:58 am

Zasto da ne bi mogla? Saobraca i na linijama od po 1200 km bez ikakavih problema...
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Jovan » Uto Dec 16, 2008 2:39 pm

lav je napisao:Šta mislite dali bi Setra S 215 HD mogla da saobraća na liniji od nekih 500km...npr.BiH-Slovenija


Lave pa otkad nemas povjerenja u 215HD :wink: Znas da ona od Markusa 82god skoro svakodnevno vozi Kostajnica-Beograd, tu ima skoro 500km
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Jovan » Uto Dec 16, 2008 2:42 pm

s215hdh je napisao:Bec je cista propast...


Jesu jeftine karte ali zato ima putnika, bolje do Beca imati 40-50 putnika po 40-50eur nego do Njemacke 10 putnika po 100eur.
Autotrans Rijeka ima online magazin gdje direktor Eurolinesa govori da uskoro nece biti dugih medjunarodnih linija zbog jeftinih aviona.
E tu bi linije za Bec ipak mogle opstati
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

PrethodniSledeća

Povratak na Autobusi generalno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju