Iosis je napisao:Može se to sve srediti, napraviti da polasci nisu u isto vrjeme, nego zavisi od broja prevoznika na liniji, polazak na svakih pola sata, sat, dva, tri kako već odgovara, ali da ima što više polazaka. Baš to što profa kaže, ne odgovara mu rano ili kasno, ali zato ima neki koji je između. Tako neće biti potrebe da se otvara linija specijalno zbog toga jer ne vjerujem da će se autobus popunit, a i onaj prevoznik iz druge države neće popuniti autobus ako vozi samo Bg-Banja Luka, nego popuni mjesto i sa onim koji idu do Šida.
Prevoznici treba da se bore kavlitetom ili da cjene karti budu različite. Ne mora to biti nov autobus, ali da bude uredan i čitav. Platio sam istu cjenu za Lastin Berkof u kojem je bilo toplo, kao i za KiM-ov ili kako već bi Mercedes O303 u kojem čim pređe 30 na sat duvalo strašno pravo u glavu, ali nije duvalo iz ventilacije nego je bus negdje probušen.
Prevoznici sa kojima ću uvjek putovat su: Lasta, Niš ekspres, Severtrans, Autobanat (koji nažalost više ne postoji) i Bosnaexpress. To su oni s kojim sam se vozio i ostavili su dobar utisak na mene. Predpostavljam da ima još dobrih ali nisam se vozio.
Pazi putnicima je lakse to stoji, ali zakon mora da se postuje. Npr. iz Bijeljine ili Brckog ima 20ak polazaka za Bg, jer svi autobusi, iz BL, Doboja, Teslica, Dervente,... prolaze i slobodno primaju putnike, cime su osteceni prevoznici iz Brckog i Bijeljine koji su "ni na nebu ni na zemlji", znaci ne isplati im se da voze ni Brcko-Bijeljina, ni Bijeljina-BL, ni Bijeljina-BG,.... jer nema tih zastitnih vremena, nikakvog zakona, sve im putnike pokupe prolazni autobusi i dzaba je sto Semberijetransport ima godinama linije za BG, kad im kako ko hoce "uskace" u red voznja...