Logo

Ukinuta KABOTAZA opasno za linije ka BiH...

Sve što je vezano za autobuse, a ne spada u kategorije iznad.

Postod Nibus-ja » Pon Feb 21, 2011 12:22 pm

Iosis je napisao:Bolje da se ti prevoznici izbore kvalitetom voznog parka i kvalitetom usluge pa bi imali putnike i posla. Znam da drug koji je u Bijeljini do Doboja ide često Lastom koja je na liniji Beogad - Doboj jer ima dobre autobuse, a ostali su kaže prilično loši.
Ako već žele da zaštite domaće firme, zašto pobogu ona dozvoljavaju uvoz kojekakvih proizvoda koji i sami možemo da proizvedemo.
To su neke političke igrarije... :evil:


tako je
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Sponzor

 

Postod shakal » Pon Feb 21, 2011 6:15 pm

Nibus-ja je napisao:
Znaci cazmatrans na liniji Nis :arrow: Beograd :arrow: Zagreb iz Nisa mozete u autobus samo ako idete do Zagreba a do Bg-a morate drugim.Meni nisu jasne te firme zasto se ne bune,jer moze se desiti da na ovom primeru od jednog do drugog mesta u drugoj zemlji idu prazni a ja sam vise za konkurenciju,pa nek putuje kosa kim hoce jer je glupo da izgoris toliko gorivo a da nesmes da uzmes neku paru


Bas tako ne sme da primi putnika od Nisa do Beograda, vec samo do Zagreba!

Izgleda da ne kapirate bas lepo ovo pravilo jer ono u velikoj meri stiti domace prevoznike! Recimo npr Cazmatrans na liniji Ni-Bg-Zg bi bez primene ovog pravila slobodno mogao da kupi putnike od Nisa do Beograda i na taj nacin bi stvarao stetu nasim prevoznicima na liniji Nis - Beograd, uzimao bi putnike Nis ekspresu, Simplonu, Kanisu itd.
Na ovaj nacin drzava samo pomaze nasim prevoznicima ne dozvoljavajuci strancima da prevoze putnike unutar nase teritorije i da zaradjuju na stetu nasih revoznika!
Eh da je B-2 Spirit off Misuri stvarno pao u Spacvanske sume...
shakal
Član
 
Postovi: 2507
Pridružio se: Uto Avg 05, 2008 10:19 pm
Lokacija: kraljevo

Postod toma » Pon Feb 21, 2011 6:41 pm

Tacno je to da drzava stiti domace prevoznike ali... Takva vrsta prevoza postoji jako dugo i mislim da su to trebali da urede. Ovakvo resenje je najlakse, zabranicemo mi njima pa ce istom merom oni nama...
toma
Član
 
Postovi: 1240
Pridružio se: Pet Dec 18, 2009 7:36 pm
Lokacija: Industrijski centar

Postod Aleks_BGD » Pon Feb 21, 2011 6:44 pm

toma je napisao:Tacno je to da drzava stiti domace prevoznike ali... Takva vrsta prevoza postoji jako dugo i mislim da su to trebali da urede. Ovakvo resenje je najlakse, zabranicemo mi njima pa ce istom merom oni nama...


pa kud puklo da puklo...a puca po prevoznicma,putnicima itd...
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod shakal » Pon Feb 21, 2011 6:48 pm

toma je napisao:Tacno je to da drzava stiti domace prevoznike ali... Takva vrsta prevoza postoji jako dugo i mislim da su to trebali da urede. Ovakvo resenje je najlakse, zabranicemo mi njima pa ce istom merom oni nama...


Ovo pravilo se primenjuje svuda u Evropi bas dugo, nije to samo kod nas uvedeno tek tako! Realno, bice vise zadovoljnih nasih prevoznika sto se tice ove odluke nego nezadovoljnih! Jedini nezadovoljni ce sigurno biti Lasta.
Eh da je B-2 Spirit off Misuri stvarno pao u Spacvanske sume...
shakal
Član
 
Postovi: 2507
Pridružio se: Uto Avg 05, 2008 10:19 pm
Lokacija: kraljevo

Postod Nibus-ja » Pon Feb 21, 2011 7:23 pm

shakal je napisao:
Nibus-ja je napisao:
Znaci cazmatrans na liniji Nis :arrow: Beograd :arrow: Zagreb iz Nisa mozete u autobus samo ako idete do Zagreba a do Bg-a morate drugim.Meni nisu jasne te firme zasto se ne bune,jer moze se desiti da na ovom primeru od jednog do drugog mesta u drugoj zemlji idu prazni a ja sam vise za konkurenciju,pa nek putuje kosa kim hoce jer je glupo da izgoris toliko gorivo a da nesmes da uzmes neku paru


Bas tako ne sme da primi putnika od Nisa do Beograda, vec samo do Zagreba!

Izgleda da ne kapirate bas lepo ovo pravilo jer ono u velikoj meri stiti domace prevoznike! Recimo npr Cazmatrans na liniji Ni-Bg-Zg bi bez primene ovog pravila slobodno mogao da kupi putnike od Nisa do Beograda i na taj nacin bi stvarao stetu nasim prevoznicima na liniji Nis - Beograd, uzimao bi putnike Nis ekspresu, Simplonu, Kanisu itd.
Na ovaj nacin drzava samo pomaze nasim prevoznicima ne dozvoljavajuci strancima da prevoze putnike unutar nase teritorije i da zaradjuju na stetu nasih revoznika!


Naveo sam taj primer ali pazite ovo je jaka linija a postoje slucajevi gde nemate toliko polazaka,pa jos ako ti se taj prevoznik ne svidja ti bi hteo sa drugim ali on tu nesme da staje i sta onda :?: :evil: To za mene nije resenje,pusti ih neka se kvalitetom vozila i usluga prevoznici utrkuju pa ko skupi vise putnika njemu vise para :wink: e onda ce svi vise da se trude i sto bi narod reko:"IMA DA SE POLOME OKO PUTNIKA"
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Postod shakal » Pon Feb 21, 2011 7:34 pm

Pa jasna je stvar da putniku odgovara da ima sto veci broj prevoznika, da je veca konkurencija jer to pospesuje kvalitet usluga, ali niko ne moze biti jaci od zakona :D
Eh da je B-2 Spirit off Misuri stvarno pao u Spacvanske sume...
shakal
Član
 
Postovi: 2507
Pridružio se: Uto Avg 05, 2008 10:19 pm
Lokacija: kraljevo

Postod profa_chb » Pon Feb 21, 2011 7:39 pm

ALI, na taj način ima više polazaka, pa ljudi imaju veću šansu da nađu baš onaj koji im odgovara :!: šta ako je meni jedan lastin za šid mnogo rano, a drugi mnogo kasnu, a u međuvremenu je jedino čazmatrans?
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod shakal » Pon Feb 21, 2011 7:51 pm

profa_chb je napisao:ALI, na taj način ima više polazaka, pa ljudi imaju veću šansu da nađu baš onaj koji im odgovara :!: šta ako je meni jedan lastin za šid mnogo rano, a drugi mnogo kasnu, a u međuvremenu je jedino čazmatrans?


Naravno, putniku odgovara da ima sto veci broj prevoznika i polazaka, ima vecu mogucnost izbora! Bira prevoznika koji mu odgovara vremenski i finansijski...
Eh da je B-2 Spirit off Misuri stvarno pao u Spacvanske sume...
shakal
Član
 
Postovi: 2507
Pridružio se: Uto Avg 05, 2008 10:19 pm
Lokacija: kraljevo

Postod profa_chb » Pon Feb 21, 2011 8:00 pm

shakal je napisao:
profa_chb je napisao:ALI, na taj način ima više polazaka, pa ljudi imaju veću šansu da nađu baš onaj koji im odgovara :!: šta ako je meni jedan lastin za šid mnogo rano, a drugi mnogo kasnu, a u međuvremenu je jedino čazmatrans?


Naravno, putniku odgovara da ima sto veci broj prevoznika i polazaka, ima vecu mogucnost izbora! Bira prevoznika koji mu odgovara vremenski i finansijski...


apsolutno :!:
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Jovan » Pon Feb 21, 2011 8:02 pm

U RS prije ove odluke nije skoro ni bilo medjugradskih linija, npr iz Bijeljine za Banja Luku samo dva polaska, a prolaznih iz Srbije ka BL jos 20-30...

I jos nesto, ja ne ne znam ko je odobrio tolike linije, kako je moguce da imas 15-20 autobusa dnevno iz Banja Luke za Beograd, pa to se vise nikom i ne isplati...
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Nibus-ja » Pon Feb 21, 2011 8:20 pm

Jovan je napisao:U RS prije ove odluke nije skoro ni bilo medjugradskih linija, npr iz Bijeljine za Banja Luku samo dva polaska, a prolaznih iz Srbije ka BL jos 20-30...

I jos nesto, ja ne ne znam ko je odobrio tolike linije, kako je moguce da imas 15-20 autobusa dnevno iz Banja Luke za Beograd, pa to se vise nikom i ne isplati...


znaci da ima putnika niko ne bi vozio da mu se ne isplati
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Postod Iosis » Pon Feb 21, 2011 9:06 pm

Može se to sve srediti, napraviti da polasci nisu u isto vrjeme, nego zavisi od broja prevoznika na liniji, polazak na svakih pola sata, sat, dva, tri kako već odgovara, ali da ima što više polazaka. Baš to što profa kaže, ne odgovara mu rano ili kasno, ali zato ima neki koji je između. Tako neće biti potrebe da se otvara linija specijalno zbog toga jer ne vjerujem da će se autobus popunit, a i onaj prevoznik iz druge države neće popuniti autobus ako vozi samo Bg-Banja Luka, nego popuni mjesto i sa onim koji idu do Šida.

Prevoznici treba da se bore kavlitetom ili da cjene karti budu različite. Ne mora to biti nov autobus, ali da bude uredan i čitav. Platio sam istu cjenu za Lastin Berkof u kojem je bilo toplo, kao i za KiM-ov ili kako već bi Mercedes O303 u kojem čim pređe 30 na sat duvalo strašno pravo u glavu, ali nije duvalo iz ventilacije nego je bus negdje probušen.
Prevoznici sa kojima ću uvjek putovat su: Lasta, Niš ekspres, Severtrans, Autobanat (koji nažalost više ne postoji) i Bosnaexpress. To su oni s kojim sam se vozio i ostavili su dobar utisak na mene. Predpostavljam da ima još dobrih ali nisam se vozio.
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod Jovan » Pon Feb 21, 2011 10:10 pm

Iosis je napisao:Može se to sve srediti, napraviti da polasci nisu u isto vrjeme, nego zavisi od broja prevoznika na liniji, polazak na svakih pola sata, sat, dva, tri kako već odgovara, ali da ima što više polazaka. Baš to što profa kaže, ne odgovara mu rano ili kasno, ali zato ima neki koji je između. Tako neće biti potrebe da se otvara linija specijalno zbog toga jer ne vjerujem da će se autobus popunit, a i onaj prevoznik iz druge države neće popuniti autobus ako vozi samo Bg-Banja Luka, nego popuni mjesto i sa onim koji idu do Šida.

Prevoznici treba da se bore kavlitetom ili da cjene karti budu različite. Ne mora to biti nov autobus, ali da bude uredan i čitav. Platio sam istu cjenu za Lastin Berkof u kojem je bilo toplo, kao i za KiM-ov ili kako već bi Mercedes O303 u kojem čim pređe 30 na sat duvalo strašno pravo u glavu, ali nije duvalo iz ventilacije nego je bus negdje probušen.
Prevoznici sa kojima ću uvjek putovat su: Lasta, Niš ekspres, Severtrans, Autobanat (koji nažalost više ne postoji) i Bosnaexpress. To su oni s kojim sam se vozio i ostavili su dobar utisak na mene. Predpostavljam da ima još dobrih ali nisam se vozio.


Pazi putnicima je lakse to stoji, ali zakon mora da se postuje. Npr. iz Bijeljine ili Brckog ima 20ak polazaka za Bg, jer svi autobusi, iz BL, Doboja, Teslica, Dervente,... prolaze i slobodno primaju putnike, cime su osteceni prevoznici iz Brckog i Bijeljine koji su "ni na nebu ni na zemlji", znaci ne isplati im se da voze ni Brcko-Bijeljina, ni Bijeljina-BL, ni Bijeljina-BG,.... jer nema tih zastitnih vremena, nikakvog zakona, sve im putnike pokupe prolazni autobusi i dzaba je sto Semberijetransport ima godinama linije za BG, kad im kako ko hoce "uskace" u red voznja...
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Marko » Pon Feb 21, 2011 11:39 pm

Pa zakon bi trebao bi trebao da bude u interesu države i građana .Mada u ovom slučaju štite se interesi par prevoznika koji nemogu da se prilagode tržišnom poslovanju .
Država bi trebalo da štiti domaćeg prevoznika u slučajevima kada cena prevoznika inostanranog dampiška ,a ne da im pomaže da održava monopolistički status i da dižu cene karata pravdajući se povećanje cena goriva .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

PrethodniSledeća

Povratak na Autobusi generalno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju