Logo

Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Sve što je vezano za autobuse, a ne spada u kategorije iznad.

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Marko » Sre Mar 27, 2013 11:44 pm

Negase kada odeš u prodavnicu ti kupuješ šta ti treba ili prodavačica kaže šta da uzmeš .
Lasta sama treba da odluči da li hoće da uzme domaće vozilo za turizam već je uzimala Ikarbuse i neobuse gradski saobraćaj .Pošto je državno preduzeće ko što kažeš valjda državi je cilj da bude profitabilno .
Zar nije bolje da država subvencioniše prodaju pa da kupe i drugi prevoznici nove autobuse a ne samo lasta

Teško ćes rusima uvaliti autobuse za eskadrilu aviona .Mig 21 je nabavljen od 60-80 godina prošlog veka plaćen je robom ali već mig 29 plaćen je gotovinom
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Sponzor

 

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod blokovi » Čet Mar 28, 2013 2:09 am

A da li je moguce da je dezurni mesalica zvani Marko ovde...Pa pobogu ti nekad ni ne znas sta pises,non stop tebra lupetas za dzabe,a sto se tice Negasove price POTPUNO STAJEM U NJEGOVU STRANU.Jedini covek maltene uz Stefana BGD,Becksa,i jos odredjene ljude koji IMAJU SVOJE JA NA FORUMU.To cu da cenim i uvek cu ceniti,imati SVOJE JA JE NEPROCENJIVO.Negase LEGENDO,bravo imas pivo od mene za ovo!!!!!
blokovi
Član
 
Postovi: 3628
Pridružio se: Sre Jan 05, 2011 3:00 pm

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod negas » Čet Mar 28, 2013 5:55 am

Marko je napisao:Negase kada odeš u prodavnicu ti kupuješ šta ti treba ili prodavačica kaže šta da uzmeš .
Lasta sama treba da odluči da li hoće da uzme domaće vozilo za turizam već je uzimala Ikarbuse i neobuse gradski saobraćaj .Pošto je državno preduzeće ko što kažeš valjda državi je cilj da bude profitabilno .
Zar nije bolje da država subvencioniše prodaju pa da kupe i drugi prevoznici nove autobuse a ne samo lasta

Teško ćes rusima uvaliti autobuse za eskadrilu aviona .Mig 21 je nabavljen od 60-80 godina prošlog veka plaćen je robom ali već mig 29 plaćen je gotovinom


Marko, dobro je da ima drugačijih mišljenja, jer nije ovo jednoumlje, ali vidi ja se borim protiv našeg nestanka, evo vidš ovaj link:
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomij ... ra.sr.html

Zašto je Niš grad penzionera a i svaki grad u Srbiji! Zašto nema dece. Zašto busevi više nemaju koga da voze? Zašto je opao broj putnika u međugradskom saobraćaju za trećinu (pitajte statističare iz Laste ili Niš-ekspresa i td...), kako će mo da ovo zaustavimo?

E, da mi mlađi ne bi išli u inostranstvo, mi moramo da krenemo negde da radimo. Ne znam kako to ne shvatate!

Moj drug je otišao pre 6 meseci u San Dijego? Znaš kada će da se vrati. Nikad! Kraj priče. Ja gledam oko sebe čoveče svi su bre oko mene što su bili otišli preko. Koga da čekaju ovde i šta da čekaju? To je poenta! Ljudi odlaze jer nemaju gde da rade, masovno odlaze. Neki lik umesto da ode sa Novog Beograda da radi u Ikarbusu i da po ceo dan u smeni pukne od posla od proizvodnje buseva, pa da posle ima kakvu takvu paltu da živi kao čovek, neće to da uradi, jel ikarbus stoji, nego će da zapuca u San Dijego. I ko će ovde da živi? Ko, ajd odgovorite mi? Dajte drugo rešenje, ako moje nije ok, dajte drugo, ajde? I ja hoću da čuje druga rešenja jer ja ne vidim ovde nikakav boljitak kod nas u Srbiji?!

Za Lastu. Ona je državna firma i kao takva mora da kupuje domaća vozila, jer mi nismo dužni da finansiramo Holandiju, Španiju i Češku..., ne što smo cicije, nego što smo sirotinja, i zato što idemo u škole i zato što moramo da stvaramo da se bavimo kreativnim radom...Djole je pričao kako mi možemo da radimo u održavanju, ok, naravno, ali ako svi radimo u održavanju prpašćemo-a i nemožemo svi u održavanju, nema mesta, gde će mo, i šta će mo mi to održavati? A u stvari održavanje ne zapošljava veliki broj ljudi i nije kreativan/produktivan rad koji razvija u globalu. Na mikro planu jeste kreativan, u globalu ne.
Ne može Lasta sama da odluči, nego ti tamo moraju da znaju da rade u državnom preduzeću, koji se oslanja na državnu privredu...ako ne žele, neka daju otkaz i rade kod privatnika, pa nek kupuju šta hoće...

Za prodavačicu, bus nije roba široke potrošnje, to je privreda, strategije zemlje. Pazi, ozbiljne zemlje imaju biznis planove šta će da rade u narednih minimum 10 godina, tipa, ovoliko traktora, ovoliko buseva...jer ce onoliko otici u rashod itd...a velike sile imaju pride i plan za porobljavanje, tipa, Kosmet će mo uzeti tada i td...Jer su doneli neke planove izrađene još početkom 90-tih na komset, ok, druga tema...

Ne bi Lasti ništa smetalo da ima 300 ik -412, 200 Universa i 50 Setri DD, ništa apsolutno ne bi izgubila na kvalitetu. i kvantitetu.

Zamisli tih 500 buseva makar i na tuđim šasijama, eto i to nekako mogu da progutam...

Ono si napisao da država subvencioniše kupovinu, OK, i proizvodnju i kupovinu. Pa da naravno slažermo se, a to ti je državna razvojna banka koja stimuliše proizvođača ali i kupca. Međutim mi smo toliko pametni da nemamo razvojnu državnu banku :roll:

Primer, evo neka kupi Auto kodeks Bovu za 200 00evra. Subvencija NULA! Ali ako kupi naš bus, prva godina je grejs period ne plaća ništa, već država daje rate ikarbusu, posle godinu dana autokodeks plaća ostale rate...i tako ćeš privući i ostale. Zašto bi Bortravel vozio Temse, ako za mnogo bolje uslove može kupiti domaći bus. Naravno i naše proizvođače treba pritegnuti, da imaju bolju kontolu, servis, garantne rokove i td...dakle sve se može ako se osmisli, a sve sa ciljem da mi OPSTANEMO ko narod.
Zamisli da danas Autosaobraćaj na godinu dana dobije 10 novih ikarbusa, a narednih 5 nakon toga isplati kredit. Da li bi deca tih radnika (vozača, konduktera, mehaničara...) mogla da imaju da se obuku, imaju za užinu, žive kao sva druga deca, išla zimi 10 dana na more, priušte sebi nešto što vole... DA! Treba im pomoći, a ne gledati kako umiru. Ljudi to su deca, to su porodice, a oni umiru, aman, i nikom ništa! Jer Ikarbus ne valja znate, prokišnjava korv...mislim smešno! Da li bi radnici Autosaobraćaja danas odbili te nove IKarbuse, jer su Ikarbusi, ili Neobusi, Fapov...ne verujem.

I da, pitaj radnike GSP-a da li bi da se GSP privatizuje, šta misliš da je referendum, kakav bi rezultat bio :?: I zašto bi takav rezultat bio :?:

Jer, ako se ovako nastavi, mi svi moramo otići iz zemlje, nema nam druge/treće...

Za avione. Pa vidi, plaćanje u naturi-robom. Ne samo busevi, već i traktori, avioni lasta 95 koje rusi i traže, pa treže i od zastave kamiona onaj novi kamiončić vojni, pa onog Lazara borbeno vozilo, pa FAP mašine, bageri, motokultivatori... dakle ima tu mnogo stvari...ja sam samo želeo da oko 1000 buseva može da otplati lako 100 miliona evra od tih 700 / 800 miliona koliko je nova eskadrila 29 m2. Ako jedan bus računamo za 100 000 evra, i to su gradski na primer 103-jke, a turistički već biju više skoro i duplo i td...

A ne bi bilo loše za prvu pomoć, i eskadrila za samo 100 miliona evra polovna...ono za prvu pomoć...ali ok, oni valjda bolje znaju za te avione.

Dakle to je ta priča. Dao sam primer za mlekaru, eto dižeš ljude na noge, ovako umiremo i niko ne shvata poentu! Ne znam, il ja ništa ne znam, ali bi onda ovde sve bilo ok, svi bi radili, imali velike plate, a ja bi bio lud, al mislim da nije tako...

blokovi uvek moramo svi mi da ciljamo da se složimo i bez sujeta idemo napred, a svačije mišljenje mora da se poštuje, jer svako ima da da nešto što je korisno. Moramo ko nemci da budemo jedni uz druge, bez sujete, s tim što nemci za razliku od nas, imaju prirodno razvijen državnički osečaj, za razliku od nas, koji smatramo da ono što je državno nije naše, zato smo i pukli. Obilo nam se o glavu, dakle pogrešili smo, e ako smo pametni na greškama treba da učimo!
Dakle ono što je državno, mazi i pazi, jer ti isto daje hleba i možeš da živiš (na primer za radnika u Lasti se to odnosi...).

Dakle svi složno i da opstanemo u ovoj Srbiji, ako ne gotovi smo. Mislim da imamo fore još max god/dve da se nadamo da se nešto promeni, ukoliko ne, pasoš, nema mnogo razmišljanja...
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Marko » Čet Mar 28, 2013 4:21 pm

Negase to na narediš nekome da mora da kupi nešto po svaku cenu može da bude mač sa dve oštrice . Može da donese kratkoročni boljitak ali na duge staze može da bude štetno na duž vremenski period .
A pitanje da li da se gsp privatizuje od toga nema ništa jer grad neće da privatizuje komunalne službe . Gsp je sam počeo da čisti vozila navodno privatnici to neznaju da rade kako treba .Da li su čista vozila . odgovor je ne

Pitanje je vremena do kada će ova vozila biti nekom pristojnom stanju .
Ne bi lasti ništa smetalo da ima toliko vozila koliko si napisao i da se ona sklapaju kod nas . Samo velika flotna kupovina više domaćih prevoznika bi to mogla da ostvari .Potencijalne kupce neke od naših fabrika bi to verovatno privuklo .

Spominješ razvojnu banku koja bi mogla da finansira nabavke sirovina ili da daje garancije tu se slažemo da je ona potrebna . Samo ako bi je vodili profesionalni menadžeri bez uplitanja eksperata :roll:
Međutim imaš i primer da jedan domaći proizvođač vozila nije dobio posao jer nije imao garanciju od bilo koje banke . I da ga je razvojna banka oterala u stečaj .Još jedan primer fond za razvoj ne uplaćuje novac drugoj fabrici da bi ona mogla kupi šasije da bi izazvala sukob između grada i fabrike . Vidiš imamo pozitivne ali i negativne primere .
Pala je kupovna moć ljudi imamo skoro milion nezaposlenih sto su neki od uzroka manjeg broja putnika .
O ceni goriva nema šta da se kaže .
Kad je ukinut prevoz sinobusom u jednom delu nase zemlje šta je uradio vodeći prevoznik u tom kraju odmah je podigao cenu karte da iskoristi to . Da li to odgovorno ponašanje ?


Namećeš mnogo bitnih pitanja na koje teško ko ovde može da odgovori i predloži neko rešenje . Da li ih to ne zanima ili ne razumeju šta pišeš (predlozi: uprosti rečnik , koristi psovke pojavi se na pinku ili u grandu naravno obuci minić)
A onom ko ne zna šta je ironija i navodno ima svoje ja a gaji mržnju prema drugima koji ne slažu sa njime .Taj bi imao lepu karijeru u Schutzstaffe-u
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Jovan » Čet Mar 28, 2013 4:27 pm

Negase odlicna je tema, svakako da treba "gurati" svoje proizvode, jer ako ljudi rade sve ce ici naprijed na bolje. Pogledajte sta se desava u medjugradskom saobracaju da autobusi idu prazni, zasto je tako, zato sto svijet nema sredstava da putuje! I tako je u svemu u ekonomiji, sve vuce jedno drugo... Ne bih sada ulazio u to da nekoga treba primorati da kupuje domace autobuse jer npr i Lasta na medjugradskim i medjunarodnim ima konkkurenciju, ali gradski prevoz koji se finansira iz budzeta tj od gradjana bi morao velikom vecinom koristiti domace proizvodjace... Naravno treba te proizvodjace reorganizovati, jer ako hoce da opstanu na trzistu, moraju ponuditi ili kvalitet ili nisku cijenu, ali velika bi im pomoc bila da se kupuju u Srbiji njhovi autobusi.

Inace mi moramo shvatiti da smo siromasna zemlja i da ne mozemo priustiti Citaro, da je dobar i Ikarbus samo taj ikarbus bi trebao manje i kostati. Ipak imam nekako misljenje da su nasi proizvodi preskupi u odnosu na kvaliter, ali i u odnosu koliko je placena radna snaga u Srbiji.
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2369
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Kassbohrer » Čet Mar 28, 2013 7:32 pm

Aman ljudi pa ako u Srbiji neko napravi autobus koji ima dobar odnos cijena/kvalitet, rentabilan je i ima jeftino održavanje neće trebati nikome naređivati da to kupi, prodavaće se sam od sebe. Ovdje se non-stop prilazi problemu naopako, s pogrešne strane, zguza da se tako izrazim, tj. od kupca ili ti korisnika, problem je u prodavcu tj. proizvođaču. Ko neće to da vidi namjerno se pravi slijep kod očiju.
Ljudi moji pa taj način razmišljanja je poguban. Imali smo tu situaciju da su državne firme i državni organi morali da kupuju domaća vozila i šta je to dobro donijelo? Ovako prividno na dnevno-političkoj bazi bilo je super ljudi su imali platu, a dugoročno firme su propadale jer nisu ulagale u razvoj pravili su 100 godina iste modele kvalitet im je bio sve lošiji i kad je sve to puklo onda aj i kuku krivi su kupci što neće smeće da kupuju a nisu krivi oni što nisu u stanju da naprave nešto što će ljudi da kupuju bez moranja i prisile. Dakle država da interveniše samo kod proizvođača u smislu da im se pomogne da naprave normalan bus koji ne košta puno, ako se buder prodavao super, dobro svima, ako ne gasi proizvodnju i subvencije, preusmjeravamo se na nešto drugo. I nemoj da sad trubite kako su ik 412 i slični bili dobri autobusi, da jesu prodavali bi se, donosili novac i firme ne bi propale...
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod profa_chb » Čet Mar 28, 2013 8:46 pm

blokovi je napisao:A da li je moguce da je dezurni mesalica zvani Marko ovde...Pa pobogu ti nekad ni ne znas sta pises,non stop tebra lupetas za dzabe,a sto se tice Negasove price POTPUNO STAJEM U NJEGOVU STRANU.Jedini covek maltene uz Stefana BGD,Becksa,i jos odredjene ljude koji IMAJU SVOJE JA NA FORUMU.To cu da cenim i uvek cu ceniti,imati SVOJE JA JE NEPROCENJIVO.Negase LEGENDO,bravo imas pivo od mene za ovo!!!!!


Zamolio bih članove da se suzdrže ovakvih izjava. Vređanje i provokacije se ne tolerišu. Za razliku od mngoih prisutnih, taj isti Marko je diplomirani ekonomista.
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod negas » Čet Mar 28, 2013 9:40 pm

Marko je napisao:Negase to na narediš nekome da mora da kupi nešto po svaku cenu može da bude mač sa dve oštrice . Može da donese kratkoročni boljitak ali na duge staze može da bude štetno na duž vremenski period .
A pitanje da li da se gsp privatizuje od toga nema ništa jer grad neće da privatizuje komunalne službe. Gsp je sam počeo da čisti vozila navodno privatnici to neznaju da rade kako treba .Da li su čista vozila . odgovor je ne

Pitanje je vremena do kada će ova vozila biti nekom pristojnom stanju .
Ne bi lasti ništa smetalo da ima toliko vozila koliko si napisao i da se ona sklapaju kod nas. Samo velika flotna kupovina više domaćih prevoznika bi to mogla da ostvari. Potencijalne kupce neke od naših fabrika bi to verovatno privuklo .

Spominješ razvojnu banku koja bi mogla da finansira nabavke sirovina ili da daje garancije tu se slažemo da je ona potrebna . Samo ako bi je vodili profesionalni menadžeri bez uplitanja eksperata :roll:
Međutim imaš i primer da jedan domaći proizvođač vozila nije dobio posao jer nije imao garanciju od bilo koje banke . I da ga je razvojna banka oterala u stečaj .Još jedan primer fond za razvoj ne uplaćuje novac drugoj fabrici da bi ona mogla kupi šasije da bi izazvala sukob između grada i fabrike . Vidiš imamo pozitivne ali i negativne primere .
Pala je kupovna moć ljudi imamo skoro milion nezaposlenih sto su neki od uzroka manjeg broja putnika .
O ceni goriva nema šta da se kaže .
Kad je ukinut prevoz sinobusom u jednom delu nase zemlje šta je uradio vodeći prevoznik u tom kraju odmah je podigao cenu karte da iskoristi to . Da li to odgovorno ponašanje ?

Namećeš mnogo bitnih pitanja na koje teško ko ovde može da odgovori i predloži neko rešenje . Da li ih to ne zanima ili ne razumeju šta pišeš (predlozi: uprosti rečnik , koristi psovke pojavi se na pinku ili u grandu naravno obuci minić)
A onom ko ne zna šta je ironija i navodno ima svoje ja a gaji mržnju prema drugima koji ne slažu sa njime .Taj bi imao lepu karijeru u Schutzstaffe-u


1. Nema naređivanja, državna firma kupuje državno jer je državna. Svako ko neće ide kod privatnika u državnoj da otkaz i naovzi se stranaca do mile volje. Porsto objasnjenje!

2. Za GSP sam napisao da ako isti kukaju neka idu kod privatnika. Ili ako ih pitas da privatizujemo, oni ce NEEEEEEEEEEE, ma nemoj, a onda ne valja ikarbus. Valja valja, a valja, dobro!

3. Mi nemamo pravu razvojnu banku koja podstiče domaćiu privredu!

4. Zašto je pala kupovna moć, sam si napisao, zato što je nezaposlenost! Super, povećaćemo zaposlenost kada zatvorimo sve naše fabrike po bilo kom pitanju (autobusi, čokolade, papiri...) i tako povećati kupovnu moć.

5. Sinobus. Naravno da nije, ali koji je to prevoznik? Ako je drzavni, taj nije smeo to da radi jer se grad/prigrad regulise, tj cena se regulise. Dakle nije ovde u pitanju prevoznik, vec onaj koji njegovo ponasanje pravno ne sankcionise!

6. Ja Vam kažem šta je rešenje, a Vi da je teško do njega doći, i tu se slažemo.

Kassbohrer je napisao:Aman ljudi pa ako u Srbiji neko napravi autobus koji ima dobar odnos cijena/kvalitet, rentabilan je i ima jeftino održavanje neće trebati nikome naređivati da to kupi, prodavaće se sam od sebe.


Tako je zbog toga sistemski treba podržati domaću proizvodnju i kroz uređen sistem doći do kvaliteta. Ako dignrmo ruke, nećemo imati nikakav proizvod!

Kassbohrer je napisao:Ovdje se non-stop prilazi problemu naopako, s pogrešne strane, zguza da se tako izrazim, tj. od kupca ili ti korisnika, problem je u prodavcu tj. proizvođaču. Ko neće to da vidi namjerno se pravi slijep kod očiju.
Ljudi moji pa taj način razmišljanja je poguban. Imali smo tu situaciju da su državne firme i državni organi morali da kupuju domaća vozila i šta je to dobro donijelo? Ovako prividno na dnevno-političkoj bazi bilo je super ljudi su imali platu, a dugoročno firme su propadale jer nisu ulagale u razvoj pravili su 100 godina iste modele kvalitet im je bio sve lošiji i kad je sve to puklo onda aj i kuku krivi su kupci što neće smeće da kupuju a nisu krivi oni što nisu u stanju da naprave nešto što će ljudi da kupuju bez moranja i prisile.


Nije tačno! Prosto nije tačno! U državnim prevozničkim firmama su direktori krali, potom otvarali privatne firme. Nisu preduzeća i vozači krivi koji su pošteno radili, nego što ne postoji pravna država. Taj isti je trebao biti uhapšen i firma bi radila. Jel tako? Tako je! Dakle nisu firme propale jelte od nekvalitetnog domaćeg proizvoda, nego što ne postoji pravna država.
Najsvetliji primer ti je niš-eskpres, koji sa domaćim proizvodom radi i nije izgubio nijednu poziciju na tržištu koju je ranije imao. Dakle u potpunosti sam demantovao tvoje tvrđenje.

A da ti privatizacija ide u prilog, vidimo, nakon 12 godina privatizacija u svim oblastima u Srbiji, narod je bankrotirao, a bus firme da ne pominjem, setimo se Rakete, AutoBanata i ostalih silnih da ih ne pominjem!

Nego daj ti ponudi rešenje ako ti nešto pada napamet ili ponovo pročitaj tekst što sam napisao, pa mi konkretno napiši. Naveo sam primer i mlekare, ne samo autobusa!
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Kassbohrer » Pet Mar 29, 2013 12:25 am

Jeste tačno negase i ne treba biti pametan da se vidi zašto je to tako. Ja ti neću nuditi rešenje jer si ga sam našao, ali ga ne vidiš, zato što ideš kilometrima u širinu što sam ti i u prvom odgovoru napisao. Sam si lijepo rekao, ne postoji pravna država i to je osnov svih problema. Kad se uspostavi pravna država i kad budu upravljali sposobni a ne podobni, biće svejedno da li je neka firma državna ili privatna. Samo je bitno da se uspostavi sistem u kome će se poštovati prava i obaveze i radnika i poslodavaca i države. Pa Solaris je nastao prije 15-ak godina iz maltene jedne garaže, kad je Krištof Olševski koji je bio zastupnik Neoplana za Poljsku odlučio da počne da pomalo sklapa autobuse prvo tuđe (to je što mi posprdno zovemo šrafciger-industrija) pa onda svoje. Danas je to fabrika sa 1500 zaposlenih koja proizvodi 1000-1200 autobusa, a i dalje funkcioniše kao porodična firma.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod negas » Pet Mar 29, 2013 2:23 am

Tako je, pravna drzava je osnov svega, i tu se slazemo.

Jedino je problem, sto mi nemamo takvog privatnika, e tu je problem. Ili ce se javiti taj jedan ili dva. A sta ce mo sa drugim gradovima po Srbiji koja su nestala ili nestaju!

Dakle tu je Kec problem prijatelju. Ljudi idu, beze, kako to odmah sada zaustaviti. Samo intervencijom te iste drzave.

Jer ako pogledas, gde idu silne pare od PDV-a na primer i svih zivih taksi i dazbina drzavi, a narod gladuje i seli se.

Ide na prevelike plate drzavnih cinovnika i na njihove zezancije po svetu i evropi, setaju se prave nekakve radnicke igre a narod gladuje. Dakle sve to treba ukinuti, i te pare umesto da daju na svoji provod, automobile, sekretarice i kurve, daju za preduzeca, da krenemo da zivimo...

I dalje, ja jesam za privatnu inicijativu, jesam. Kada dignemo taj ikarbus, neka dodje privatnik i neka ga kupi i neka se razbije od rada ali uz svo postovanje svih zakona, propisa, normi...ali mi do toga ako idemo ovakim tempom kao sada, mi nestajemo...i kada nestanemo, a to nam se blizi, dzabe onda nase teorije. To je trebalo ovako...dzabe...ode voz...odose ljudi...

Kecborer, moje misljenje je, da nama vreme debelo klizi, tj isklznulo je, i ako drzava sama ne reaguje mi smo gotovi. Pa vidis i sam da NEMA privatbika NEMA, evo prodjose 12 godina i NISTA! Pa daj da probamo da se organizujemo drugacije, pa vidis da samo pukli ko balon...Ovako vise ne ide, ne ide vidimo. Pa dajte da nesto promenimo, ja sam samo za to. A cija ce biti ideja, ma bas me briga, vazno je da bolje zivimo....prosto je!

U ostalom, zar me demantuje stvarnost kako je sve ok?

U politici oko fiata tekstovi izmedju ostalog i ovo:

Знају и увозници да многе државе „мазе и пазе” своје произвођаче. Американци су огромним и повољним кредитима спасили свој Детроит пред банкротством, Швеђани свој „Саб” и „Волво” ослобађају пореза, индијска влада за сваки извезени индијски аутомобил произвођачу даје награду, а Кинези се не либе да копирају европске произвођаче, да аутомобиле продају сународницима упола цене а држава их штити од напада споља и води трговински рат зарад заштите својих „уметника”.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod Marko » Sre Apr 03, 2013 11:03 pm

Negase odakle ćeš da nađeš pare za ulaganje u proizvodnju . Nesmemo da se zadužujemo da otpuštaš administraciju nećeš jer može da ti šteti .
Možeš da upumpavaš novac u preduzeća da bi čuvao socijalni mir ali da li je to dobra odluka to je važno pitanje .
Jozef Šumpeter tvrdi da je oporavak " zdrav samo ako dolazi iznutra "
Da bi lasta kupila nove autobuse njij država mora da da novac ili garancije pa ona da kupi autobuse od domaćih proizvođača , zatim da ih registruje itd novac napravi ceo krug .
Ti nebi smeo da radi spašavanja jedne firme uništiš drugu
Saab je bankrotirao , američka vlada je za gm dala oko 13,4 milijarde dolara i još je gm tražio od evropskih vlada gde ima fabrike oko 1 milijardu evra najmanje . Kod GM se više radi o čuvanju socijalnog mira u gradu koga čini 82 % crno stanovništvo .

Spominjao si uvoz krava , otvaranje mlekare pod pretpostavkom da ti to uspe čeka te trgovinski lanac koji će ti tražiti pare da uđeš na rafove oštra konkurencija o izvozu nerazmišljas naravno .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Негас: Чланак о куповини страних аутобуса за Београд

Postod negas » Pet Apr 05, 2013 1:27 am

Ima čiča odgovor za svako pitanje!

I još jedno. Ne može po ceo dan, e ovo ne valja, e i ovo ne valja. Ma OK, ali dajte da vidimo kako valja. Razunete drugri, braćo, tu je poenta. Jer ovo što sada imamo ne valja, aman narod gladuje!

1. Pare dobijaš iz sopstvene razvojne banke, ili drugih (ne mmf-banaka) a ima ih koliko hoćeš (arapski svet, kina, rusija...) i ulažeš, u proizvodnju, a ne u plate poštara i ovih što rade u EPS-u u kancelarijama.

2. Socjalni mir, da li je to pametna odluka? Ne pametnije je da ih sve isteramo na ulicu, kao ove iz Jugoprevoza Jagodina, Rakete iz Uzica, Jugeskpresa Leskovac, ATP Vojvodine...da ne pominjem druge delatnosti, jel tako? Mnogo je lepo kada iz Užica imaš sina i ćerku u BGD-u na studjama ili KG-u i onda im kažeš, sine tata nema više odakle propala mu je firma, morate doći kući, jer džava ne sme da čuva socijalni mir! A šta treba da čuva u vremenima kada nađu ova kao što su sada, da čuva imovinu kriminalaca, što danas radi?
Ja ti garantujem da sutra, u 15 sati, ako se hoće, može da se osnuje nova ATP Vojvodina i da se radi na svim starim linijama, i placem i td, a država i Dević neka se ganjaju po sudovima na dalje. Da se hoće, ali neće.

3. Za Lastu, pa eto sam si rekao, pa upravo se za to i zalažem!!! Odlično! Dakle u tebi ja imam u stvari saborca. Vidš sami se otkrivate. Što je OK. Tako ja raskrinkam vozače Laste kada krenu da popuju kako oni ne bi da voze druge sem DAF, Mečku, a kada mu pomenem privatizaciju, neeeeeeeeeneneeeee... a ne a ? Pa posle oće i ikarbus. To je to! Pisao sam o tome.

4. Saab...eto opet si za isto što i ja, mada sam čuo da su ga kao brend pustli niz ovdu, nema veze, samo da se ljudi zbrinu...

5. Krave, ok, ako mi nemamo, mora da se grla uvezu, što je moranje, a za rafove, pa ima ih 5 il koliko već, jedan će da pristane, pogotovu kada država to gura, a svako bi voleo da podilazi državi. Pa DIS će ti uzeti na primer.

1l mleka će biti 50 dinara karikirano, kod ostalih 70/80 pa neka prodaju...

Ma sve može...moraš a mislim i da kapiraš a i kapširaćeš jer će te stvarnost na to sve više primoravati da naša država trenutno nema ama baš nikakvu strategiju za privredu zbog toga smo sve nelikvidniji i još više će mo biti...pukli smo po svim šavovima, raspadamo se a na TV-u te zamajavaju sa VB, Farmom..da li shvataš šta ti rade...uništili fakultete, gde se sve prepisuje, više nemaš studente, stručnjake i td...dakle kataklizma...
Poslednji put menjao profa_chb dana Pet Apr 05, 2013 9:30 am, izmenjena samo jedanput
Rezlog: Citiranje prethodnog posta
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Prethodni

Povratak na Autobusi generalno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju