Logo

Blokade i štrajkovi kod prevoznika

Sve što je vezano za autobuse, a ne spada u kategorije iznad.

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod branik » Čet Mar 13, 2014 2:02 pm

Na propadanje firmi mnogo više od tržisnih okolnosti može da utiče politika. Ako ne postoji politička volja da firma radi, džabe je dobar menadzment, vozila, linije...
Konkretno, užička Raketa je bukvalno ustupila mesto privatnoj firmi koja je imala debelu političku zaledjinu. kad je privatizovana Raketa zapala u teškoće, lider jedne partije i tada ministar saobraćaja uticao je da se postupak poništenja privatizacije što više razvuče. Za to vreme, firma je polako ostajala bez linija, vozila i ljudi. U isto to vreme nova firma se pripremala, ojačavajući svoju infrastrukturu. Kada je konačno privatizacija poništena, dugovi su bili toliki da je od firme ostala samo tabla sa nazivom. U medjuvremenu, na tržištu se pozicionirali neki novi igrači. Jednu prevozničku firmu ne čini registracija u APR i PIB, već vozila i posao za njih. Linije su čak i još važnije od vozila. Narod svakodnevno ima potrebu da se prevozi i logično,taj prazan prostor koji nastane pucanjem jedne firme, odmah će da popuni neko drugi. Na prostoru Rakete sada funkcioniše nekoliko novonastalih firmi, a tim kolačom nasladjuje se i nekoliko prevoznika sa strane. Do duše, sada je pravi rat cenama i novim vozilima, jer na jednom nekadašnjem Raketinom polasku još uvek ima i po 3 sadasnja.

Svaki dan koji prodje a da se sa AS nije nista dogodilo i rešilo, samo povećava dugove. Čak i da im neko sa neba baci nova vozila, ostaje mnogo problema: mesto na tržištu, visak i struktura radnika, menadžment, motivacija, dugovi... Da, reče neko, država može da firmi otpiše dugove ili da ih preuzme na sebe, a da ostatak oslobodi da može da posluje. U krajnjem slučaju, za državu je svejedno: putnici se prevoze, ljudi plaćaju kartu, a država uzima PDV, neki drugi prevoznici plaćaju porez i PDV, neki drugi ljudi rade i za njih seplaćaju doprinosi u tim novim firmama, troše svoje plate i opet, državi plaćaju PDV...
A šta kad je visina tih dugova tolika da njihovo saniranje prevazilazi dobit koju će država da ima od toga što će tih 150 -160 ljudi da radi? Bojim se da je sada to slučaj. Može nam da bude žao neke firme, ali to je vrlo surovo, i tu nema mesta za emocije. Politika zna samo za interes, a to je isključivo novac. A gde je novac, tu apsolutno nema mesta za osećanja.
Ti ljudi su morali da budu svesni da su onog momenta kada su sklonili sa pruge, na reč (ne mogu ni da kažem ''časnu'', jer to je reč data u političke svrhe, a politika je sve, samo ne časna), preuzeli veliki rizik. Državi je u tom trenutku mnogo važnije bilo funkcionisanje fiajatove fabrike od tih 160 ljudi. Isti slučaj je bio i u Priboju i oni takodje vise u vazduhu sada. Sve su to samo ipak politička obećanja, bez konkretnih poteza i rešenja. sad će izvršne presude da sustižu jedna drugu i polako će AS, kao i mnoge druge državne prevozničke firme, da se preseli u naše uspomene.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Sponzor

 

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Čet Mar 13, 2014 4:49 pm

Leotar
Ti izgleda nemas nikakve informacije valjane pa tako i pises. Ja Slobu nisam ni pominjao u vezi AS-a i td citaj malo bolje. Dao sam primer kako je on pomogao jednom preduzecu, a nisam napisao analizu njegove vladavine i td. To je posebna prica. A tu si u pravu sta i kako se je tada radilo, ali to nije tema, nemojmo da mesamo stvari.
Jeftini populizam, ja ne razumem ove reci, objasni mi.

Ne mozes sto ti emotivno smeta AS da ga blatis i ides devizom, ma to treba ugasiti. Tako se ne resavaju problemi, tako su resavali probleme ovi iz OKG DS, pa su doveli drzavu u bankrot i to da po glavi stanovnika imamo najvise ne zapolsenih ljud, ali na zalost ni ovi sada nisu nesto bolji (jedino ne kradu kao ovi mada postavljam pitanje Univerzal banci - opet druga tema).

Dalje, Branik, u pravu si, ali ne bi trebalo sa AS-om da tako bude. Teza da dugovi premasuju eventualnu dobit ne stoje. Jer ce preduzece da radi po planu godinama, i sigurno ce u jednom momentu da preskoci ta dugovanja.

Drugo, viska radnika sada nema 75% radnika je napustilo preduzece, i ono najvaznije na srecu AS ima izuzetno trziste i pitanje je dana kada ce doci neko da dotera 20/30 autobusa i da to krene da radi.

Tada ce te videti, da sve moze kada se hoce i da ce do biti izuzetno dobro saobracajno preduzece, cak mislim da ce biti odmah iza Nis-ekspresa i Laste po obavljenom poslu u toku godine i predjenih kilometara. To uopste vise nece biti onaj stari AS, vec nesto sasvim novo.

Ko je malodusan i ne veruje u uspeh, nije za ovaj posao, i resavanje ovakvih problema.

Napisao sam Vam o RTB Boru i koje se pare tamo bacaju, ima brdo primera, a Vi se uhvatiste za jedan AS kome vrlo malo treba.
Napisah Vam i o Fidelinki, ili Kolubari, koje pare se daju onim privatnicima tramo da im kamioni rsade 25 sati dnevno :?: :?: I neka, neka voze, a AS neka likvidiraju. Ne ide to, i treba podrzati ove ljude da izdrze jos malo nadam se! Samo hocu da Vam pokazem, da kada se rasipa na sve strane, zasto onda ne uloziti pametno u AS i slicne firme u restrukturiranju koje imaju buducnost.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Marko » Pet Mar 14, 2014 12:02 am

Negase na žalost moraš negde da presečeš a u ovom slučaju to je moralo već da se uradi .Jer kao što branik reče svaki dan nerada košta a to neko mora da plati .
Poređenje RTB Bor sa autosaobraćajem nije baš na mestu . Oni upravljaju sa važnim resursom ove države a to je bakar , zlato koje po preradi dostiže veću cenu na tržištu i oni su u vlasništvu države .
Ko će da ti da 20-30 autobusa i to treba platiti , spomenuo si 160 radnika koliko tu ima vozača, mehaničara , čistačica ljudi koji su neposredno vezani za autobuse .
A što je pametno uložiti se u AS? Šta je to što oni mogu da ponude , bor može bakar , čeda može belo (brašno)ovi nemaju šta stanicu iz 60 -tih godina par starih autobusa i neznam šta drugo .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Nibus-ja » Pet Mar 14, 2014 12:43 am

Негасе, што се тиче пропасти АУТОТРАНСПОРТНОГ из Пирота, требао бих да напишем али овде на форуму, али нажалост је забрањено о политици а много ми је криво што то не могу да урадим ипак некада верујем да ће мо се срести па ћеш чути живу истину, генерално хтели су да униште што више фирми, та прича је уско повезана и са фиделинком а мислим да се ни у другим случајевима више не разликује.

Што се тиче РТБ-БОР, НЕГАСЕ милим да много грешиш, немојте да гледате и верујете само једној страни а нарочито да учите из онога што се приказује на телевизији, то што је било у ИНсајдеру и где је РТБ приказан као губиташ то је лаж само са једне стране а са друге идите сви у Бор и видећете како се мисли и ради у Бору, да нам није Бора одавно би ова Србија банкротирала узима се од њега КАД ГОД ТРЕБА И КОЛИКО ТРЕБА, резерве злата у народној банци се одакле него из Бора и Мајданпека допуњавају,економиста ће Вам већ сада логично рећи како се онда држава финансира,за бакар и остале метале да ен говоримо сад,... узимало су и у време старе СФРЈ па све до сада константно СРЈ,СЦГ и сада, према томе дај те људи размишљајте логично. Срећа је да РТБ не каже једанпут ДОСТА :!: Паре остају у Бору и нема више ФИНАНСИРАЊЕ БЕОГРАДА, па би се приупитали Београђани одакле би имали за заје-банцију јер нама треба НОВА ТОПИОНИЦА, овако крава музара се сиса и музе а кад њима треба да се помогне онда губиташи, само да се разумемо не кажем да су они идеални и да немају проблема око тога што је било у инсајдеру све што се чује макар пола од тога је истина док се не докаже, али верујте то је минимално у односу на оно шта је РТБ и колико градио а и дан данас даје на све стране и не заслужују да се овако оцрне до краја.
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Pet Mar 14, 2014 4:26 am

Marko je napisao:Negase na žalost moraš negde da presečeš a u ovom slučaju to je moralo već da se uradi .Jer kao što branik reče svaki dan nerada košta a to neko mora da plati .
Poređenje RTB Bor sa autosaobraćajem nije baš na mestu . Oni upravljaju sa važnim resursom ove države a to je bakar , zlato koje po preradi dostiže veću cenu na tržištu i oni su u vlasništvu države .
Ko će da ti da 20-30 autobusa i to treba platiti , spomenuo si 160 radnika koliko tu ima vozača, mehaničara , čistačica ljudi koji su neposredno vezani za autobuse .
A što je pametno uložiti se u AS? Šta je to što oni mogu da ponude , bor može bakar , čeda može belo (brašno)ovi nemaju šta stanicu iz 60 -tih godina par starih autobusa i neznam šta drugo .


Evo ti, idem jedan po jedan odgovor i tebi i Aci mom dragom forumasu nibus-jau :wink: :

Gde da preseces? Presekli su, tako sto su dobili otpremnine za broj radnika za koji su se dogovorili da napusti firmu, da im linije nece brisati i da cekaju novo rukovodstvo i da se organizuje prevoz. Zasto se kasni, verovatno imaju ovi izbori udela, tj mozda bas oni, i td.

RTB BOR/AS. Ja sam ga spomenuo da bih ukazao na to koliko se pare daju nekoj firmi drzavnoj, bez obzira koja je i cime se bavi, niti me interesuje. i to pre svega da bih pokazao da isti guta dosta para na kreditima koje je drzava Srbija uzela a mi svi placamo (nibus-ja cuo si. svi placamo :wink: ). Dakle drzava ulaze, e to je poenta. Pa hajde sada da ne damo ni RTB-u zar ne? Pa do juce su bili u situaciji AS-a. Secas se da ni sat im nije radio na ulaznoj kapiji, kad im je Djile svojevremeno rekao, jes to ne radite i td, al barem sat ste mogil da namestite...
Dakle poenta je da treba svima pomognuti. Bice tesko, uzas jedan, ali tako mora, da bi se zivelo i da se ovo ne ponavlja - ako smo normalni, daj Boze da jesmo, mada nisam bas optimistican po tom pitanju-da se sve ovo ne ponovi, jer nemamo izgradjene institucije.

Dalje, RTB, po organizaciji posla je gubitas. Karikirano, ulozi se u proizvodnju 10 dinara, a kada iskopmao rudu, obradimo je i plasiramo na trziste, zaradimo 8. Dakle, u gubitku smo -2 dinara. Po Vama je resenje da RTB zatvorimo i zakopamo one rupe u Boru, radnike najurimo i gotova stvar, jer on je gubitas. Ne bitno je da li je to ruda, ili se prave cirade za kamione, -2, je -2, gubitas, katanci. NE! Resenje je da organizujes rentabilnu proizvodnju, sam - ako umes i zelis, ili prodas strancu koji kupuje rudnike po celom svetu, kao ARRIVA buseve, pa ce da se cesas i gde svrbi i gde ne svrbi.

Lasta je u problemima, guse ih krediti. Dakle situacija ajde uslovno da kazemo, opet kazem uslovno slicna AS-u ima gubitaka. Nemaju dugove, ali krediti nisu nista drugo nego u stvari dugovi. Svaki kredit ima hipoteku. I sta sada? Da dozvolimo da drzavnom preduzecu LASTI plene imovinu. Po Vama bi to tako trebalo. Radnici napolje i sta nas briga. Ne, moras postupiti isto kao u AS-U, ali i dobro da vidis zbog cega je doslo da Lasta ima problema i da taj koji je to napravio odgovara. Ali to kod nas nece verovatno moci, jer nemamo institucije. Duguje se i Lasti, ali briga ovih sto su dali kredite...

Dakle, tvoje pitanje sta ima AS da ponudi je nelogicno. AS ima svoju delatnost rada i on moze da bude u plusu, i totalno je nebitno koju delatnost obavlja. Dakle ukapirao si. Bitan je izlaz tj da li je prihod ili gubitak.

Nibus Aco, imas odgovore, znas i sam da znam mnoge ljude koji rade u RTB i znam sta se desava. Nemoj da emocionalno gledas na stvar. Taj isti RTB dobija i dobijao je kredite uvek od drzave, a ista je i garant da ce da se vrate. A sta su ulozili kao hipoteku, mi ne znamo,mozda su stavili auto-put BG-Nis. Pusti lokal patriotiyam, takve i slicne stvari su nas i dovele do nesreca.

Poslovanmje mu je kao u EPS-u, gubitas, pre svega zbog odliva para na nenamensko trosenje, na visoke ne zasluzene plate, a ne zbog fraze da je struja socijalna kategorija, jer ista nije uopste jeftina kako izgleda i kako se predstavlja (mogu i o tome i uporedjivanje sa cenom u regionu). I onda kada sve to znamo mi jadni udri, na jadan AS. Mnogo je kume :wink:
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Pet Mar 14, 2014 3:50 pm

AS trenutno može da ponudi 20-ak polazaka u međugradskom saobraćaju (ukoliko ne budu brisani), koji se mogu održavati sa 15-ak autobusa (ukoliko se može toliko isparvnih sastaviti) i na sve to 160 radnika. Takođe imaju i garažu i autobusku stanicu u očajnom stanju (opet ako nije pod hipotekom).
Da se ne lažemo Arriva to može da kupi i isplati za doručak sa sve dugovima i hipotekama, ali će sve tri puta izvagati pa ako su stvarno zainteresovani onda će pregovarati do iznemoglosti da dobiju što bolju cijenu. E to je lekcija koju mi nikada nećemo naučiti, kod nas vlada pravilo, kad ima, troši, rasipaj nemilice, zapošljavaj kurtu i murtu, pa kad nastanu problemi kuku državo pomagaj.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Velemajstor » Pet Mar 14, 2014 3:56 pm

http://www.rtk.co.rs/kragujevac/item/15 ... e-autobusa
http://www.rtk.co.rs/kragujevac/item/15 ... ze-naknadu
Na žalost proći će kao i ostali prevoznici kojih više nema,koji su ugašeni. Sva priča ovde koju pišemo je mlaćenje prazne slame.Da je država htela da pomogne,odavno bi problem bio rešen,ovako je sve, samo obećanje-ludom radovanje.
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Marko » Pet Mar 14, 2014 5:29 pm

To se očekivalo od strane železnica ali tu se može očekivati još tužbi za izgubljenu dobit . Recimo od future plus koja je otpustila radnike koji su radili u kiosku na stanici koji je imao odličan promet .Negde sam pročitao da stanica nije pod hipotekom koliko je autosaobraćaj naplaćivao ulazak autobusa drugih prevoznika na stanicu.
Zar grad nije planirao da izgradi novu stanicu negde drugde u kragujevcu ?
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Pet Mar 14, 2014 5:55 pm

Ma dajte pustite da se zanosite, sigurno da nije ni stigla da tuzba, i da jeste bice ili povucena ili odbijena. Sad ce drzavno preduyece da tuzi firmu u restrukturiranju. Nemojte da ste smesni.
Zeleznica vis uustedi kad ne vozi nego kada radi, to se zna :D :lol:

Ima as i stanice u Lapovu, Batocini, Topli, Raci, Knicu, garazu u Topoli, Arandjelovcu...sad ne znamo sta je pod hipotekama.
Kec nemaju samo medjugradskih i to 20-tak, oni samo za BG imaju 20. A gde je prograd bez da racunamo Lastu. Ima tu mnogo vise linija.

Grad je mnogo sta planirao pored AS da napravi, i NISTA!
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Velemajstor » Pet Mar 14, 2014 6:45 pm

negas je napisao:Ma dajte pustite da se zanosite, sigurno da nije ni stigla da tuzba, i da jeste bice ili povucena ili odbijena. Sad ce drzavno preduyece da tuzi firmu u restrukturiranju. Nemojte da ste smesni.

Ti si nepopravljiv entuzijasta. Trošiš svoju energiju uzaludno. Don Kihot bi ti pozavideo.
https://www.youtube.com/watch?v=ynqIYcdEcfA
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ynqIYcdEcfA[/youtube]
Velemajstor
Profesionalni vozač
 
Postovi: 2328
Pridružio se: Ned Sep 25, 2011 3:24 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Pet Mar 14, 2014 6:51 pm

Za Beograd imaju 12 + Sombor koji takođe ide preko BG-a. Još na to dodaj Vranje, Čačak, Kruševac, Lapovo, Batočinu itd. dva za Crnu Goru itd. sveukupno neka bude i 30-ak. Pa imali smo podatak da im je za ''pravi'' međugrad dovoljno 9 autobusa. Prigrad, grad i Topolu ne možeš da računaš jer su to izgubili, i ko god bude kupac (ako uopšte neko i bude) ići će na tender ravnopravno sa ostalim ponuđačima, pa ako dobije, dobije. Svaki dan ovakve situacije snižava vrijednost firme, i bez obzira što su sad u restrukturiranju neće moći ni to vječno, onog momenta kad izađu (šta god da se desi prodaja ili likvidacija) sve tužbe će doći na naplatu, a kamata samo raste. Restrukturiranje ih ne štiti od kamate.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Pet Mar 14, 2014 7:09 pm

@velemajstore
Sta da ti kazem, krasi me vedar duh, volja i energija :D :wink: . Dnevno cesto na drumskom biciklu odvezem i po 160km sa vremenom ispod 6 sati, i prosekom nesto iznad 27 ja sam. Dakle, postojanost i da bude ono sto biti ne moze me krasi :D :D :wink:

Ovde na srecu nije takvo stanje.

@KEC
Jeste, ali imaju i Racu, Cacak, KV, Despotovac, Svilajnac, Jagodinu, Rekovac, S.Palanku, sva sela sto nije malo.

Gresis da su tenderi posteni. Unapred se uvek znalo ko dobija tender i tako ce i na dalje biti. Sutra ako politika kaze da Lasta izadje iz Grada a Vulovic iz Topole, izlaze i gotovo. Kako usli tako izasli. Pazi Vulovic dobio Lstu u Topli, smejurija ! A mogu se i ici na stare fore, smanjimo cenu, a onda za dva m,eseca podignemo, sto se radilo u praksi.

Drugo, nema balasta koji ce da muci firmu ako joj se otpisu dugovi, a to je sada u pregovorima i verovatno ce tako i biti, tj zbog toga se i ceka ovoliko. I nadam se datako i bude. Doi duse jesu ovi sto sada to resavaju spori a mogu reci i nesposobni, ali ja tu ne mogu da uticem.

I jos nesto, ako sada 19/20/21 vog kada zaseda komisija za relacije i to bas igrom slucaja u KG u Sumaricama im ne pobrise linije, opstace sigurno. Ukoliko im pobrise, e onda od toga nema nista. Onda i nemaju nista. Ali verujem da nece. Nijedan autobus ne vredi koliko te relacije. A verujem i da nece da im brisu, jer oni i znaju, ako im obrisu tek ih tada nece niko, tj tada su zavrslili. Verujem da to drzava zna, ako ne zna, onda nece znati da restrukturira niti jedno preduyece od njih svih koliko ih ima na spisku.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod branik » Pet Mar 14, 2014 7:28 pm

Jedino sto imaju da vredi su te linije, ako ih imaju. U svakom drugom slucaju je jeftinije i mirnija glava da se osnuje nova firma, sa mladim radnicima, i sa njihovim brojem strukturom dimenzioniranom prema potrebama.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Nibus-ja » Pet Mar 14, 2014 11:27 pm

Негасе, није код мене у питању никакав локал-патриотизам него реално сагледавање ситуације, кажеш да познајеш људе који раде у РТБ-у а знам их и ја, е сад ми кажи колико пута ДНЕВНО у граду "ПАДНЕ ДИМ" како то они кажу, иначе(то би значило да дишете СУМПОР-ДИОКСИД), даље у каквим условима радници раде на 600-700 метара испод површине земље а, питај па нам напиши овде колико минута само путују лифтом у земљу док стигну до њихових такозваних ХОРИЗОН(А)ТА како ли се већ каже немам појма па по некој мојој рачуници једно 15-20 минута сте само у лифту, путујуте у земљу, човек само да сиђе у јаму и да шета 30 година у оној прашини и влаги која је присутна у руднику па би се разболео а камоли још да ради, доле "да кажемо да је рупа"мораш да будеш у бунди и лети и зими а колика је то температурна разлика нарочито лети а колико је то здраво да Вас ја питам а НАДА МАЦУРА каже да је опасно седети у соби са климом па изаћи напоље лети из собе,можда би је требало одвести у борску јаму рецимо у јулу месецу па чим изађе из лифта односно торња на површину да нам ОНДА каже ШТА ЈЕ ЗДРАВО и како што лакше поднесемо летњу температуру, па после изволите и кажите да су им нереална примања. Не да су им нереална примања него би морали да примају макар, односно најмање дупло него што сада примају плату. А држава једном месечно поред све производње Бакра и осталих метала гигантског-РТБа у ПУХОВИМА под пратњом одвезе полуге злата у народну банку а :?: Колико је тешка полуга са златом да ли знате :?: Ајде да научите и то ћу рећи 12,5 килограма, па сад Ви видите одакле Србија ЛЕБАЦ ЈЕДЕ, колико је потребно да се излије полуга чистоте 99,99% а :?: Колико полуга могу да стану у том војно-полицијском-џипу ПУХ а :?: Колика је цена злата на светском тржишту :?: Па ко је онда губиташ, зашто се то не каже јавно а, а зашто инсајдер то није рекао а :?: тако да немојте да верујете само једној страни и гледајте да све што чујете треба сагледати и другу страну медаље, тако исто кажу да ће укинути пензије, па иди ти пензионеру и кажи му да је цео радни век давао паре џабе па то је толико сулудо да само злобни умови који желе свађу и панику на улицама могу тако нешто да изјаве ни у једној земљи нису укинуте пензије само ће наши то да ураде па та власт може одмах да се пакује, међутим да не млатимо државну политику и да се вратимо Аутосаобраћају јер сам баш одужио и верујем да и неки из Бора овако не би реаговали :mrgreen: :wink:
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Sub Mar 15, 2014 12:09 am

Nisam se mozda precizno izrazio. OK za plate ovih dole u jami. A ovih gore od direktora i partijiskih radnih mesta a plate ko da i oni silaze u jamu, pa na kvadrat.

Tamo ima viska radne snage. Tako je bilo i u AS-u pa su morali ovo sto sada rade. Za kredite sam ti objasnio oko RTB.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Autobusi generalno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju