Logo

Blokade i štrajkovi kod prevoznika

Sve što je vezano za autobuse, a ne spada u kategorije iznad.

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Sub Mar 15, 2014 12:38 am

Jeste negase ali da je neko došao u AS prije 8-9 godina i rekao ''Ljudi imate višak radne snage, treba da se smanji, inače ćete propasti'' vjerovatno bi pokušali da ga spale na lomači momentalno, a sad su došli u situaciju da mole da napuste firmu uz socijalni program. To je naš mentalitet, one koji su stanju da kažu istinu pljujemo na sva usta, a one koji zamajavaju ljude šarenim lažama dižemo u nebesa.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Sponzor

 

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Sub Mar 15, 2014 12:45 am

Kec, tu si u pravu i to stoji, i to treba resavati sto pre.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Marko » Sub Mar 15, 2014 1:02 am

Kako ćeš da rešiš takav problem kada država neradi po zakonu nego bolje da ućarim neki glas obećam kule i gradove .

Negase govoriš o oprostu dugova tj o konvertovanju duga u kapital preduzeća .Ovde imamo situaciju da je država već vlasnik preduzeća i nema šta da konvertuje .
Dug treba zamrznuti na par godina i neka ga vraćaju na rate .
Opraštanjem dugova država govori ostalim preduzećima radite isto kao autosaobraćaj mi ćemo to otpisati ,samo blokirate neku prugu , put .
Šta ćemo sa dugovima prema privatim preduzećima koja recimo mogu da propadnu zbog duga koji prema njima ima autosaobraćaj na primer ? i još imaju sudsku presudu u njihovu korist a ti radnici nemogu da prime platu država da naplati porez itd , upadamo u vrzino kolo gde svako svakom duguje
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Sub Mar 15, 2014 2:00 am

Marko, za to što ti govoriš potrebno je da država proda AS i preuzme dugovanja na sebe. AS nema nikavu pravnu mogućnost da dug objedini i zamrzne (ako se ovo restrukturiranje ne računa u to), a svaki dan neplaćanja duga nosi sa sobom kamatu. Jedini način je da država proda AS oslobođen svih dugovanja (ali i potraživanja) za neku razumnu cifru i povjeriocima izda obveznice sa različitim rokom naplate, pa onda od cifre koju su uzeli za firmu i naplaćenih potrživanja sukcesivno da isplaćuju obveznice, a ono što nedostaje morali bi da zahvate iz budžeta. Čak i u slučaju stečaja prvo će se namiriti veliki povjerioci (čitaj banke) a manja preduzeća daj Bože i 10% duga da naplate iz stečajne mase... Treća varijanta bi bila neka dokapitalizacija, ali u ovom slučaju gdje je firma praktično mrtva a dugovi premašuju vrijednost imovine, to bi bilo suludo uopšte i pokušavati.
Kakvu će to poruku poslati i kako generalno iskorjeniti nepotrebno i neplansko zapošljavanje na izmišljena radna mjesta, to je već priča koja daleko prevazilazi okvire ovog foruma.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Nibus-ja » Sub Mar 15, 2014 9:01 am

negas je napisao:Nisam se mozda precizno izrazio. OK za plate ovih dole u jami. A ovih gore od direktora i partijiskih radnih mesta a plate ko da i oni silaze u jamu, pa na kvadrat.

Tamo ima viska radne snage. Tako je bilo i u AS-u pa su morali ovo sto sada rade. Za kredite sam ti objasnio oko RTB.



можда има вишка у руководећем сектору али у производњи фале људи :wink:

што се тиче АС-КГ, нисам сигурам да ли су требали да крену са расродајом возила, колико год да је ситуација критична требало је да сачекају још пошто је све стало и све је замрзнуто до даљњег и да пусте наплате онда када купац дође да купи аутосаобраћај, односно када држава покрене посао , јер колико видим мале су шансе сада да се они врате на пут, одлазак Беркхофа ће сада изазвати ланчану реакцију и сада ће се многи упалити за своја потраживања, колико видим настаће добро позната ситуација дај шта даш :cry: разнеће ко шта и колико стигне а некима неће ништа дати и тако по систему ко шта однео као у Аутотранспортном из Пирота, само што су Пироћанци напипали и стечај и било је већа касно јер је подхитно неко требао да обезбеди обртна средства да се купе резервни делови овако су возила остала немоћна и нису имали шта да истерају на пут :cry: а Крагујевчани до њега нису ни стигли :cry: наравно да сам оптимиста и да им желим да се врате на линије, верујем и надам се, негасе ајде да ми покренемо АС, хоћеш :mrgreen: :?: Прво да преговарамо са Владом РС а после у акцију :?: имамо визије и снаге доста је за почетак :mrgreen:
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Ned Mar 16, 2014 12:00 am

Marko je napisao:Kako ćeš da rešiš takav problem kada država neradi po zakonu nego bolje da ućarim neki glas obećam kule i gradove.
Negase govoriš o oprostu dugova tj o konvertovanju duga u kapital preduzeća .Ovde imamo situaciju da je država već vlasnik preduzeća i nema šta da konvertuje .
Dug treba zamrznuti na par godina i neka ga vraćaju na rate .
Opraštanjem dugova država govori ostalim preduzećima radite isto kao autosaobraćaj mi ćemo to otpisati ,samo blokirate neku prugu , put .
Šta ćemo sa dugovima prema privatim preduzećima koja recimo mogu da propadnu zbog duga koji prema njima ima autosaobraćaj na primer ? i još imaju sudsku presudu u njihovu korist a ti radnici nemogu da prime platu država da naplati porez itd , upadamo u vrzino kolo gde svako svakom duguje


Opraštanje dugova prema državnim firmama, na to se mislilo. Neki drugi neka se zamrznu/reprogamiraju, tipa NIS, ako se njima duguje i td. I AS-u se duguju pare! Ne znamo bilanse pišemo napamet.
Mi smo već u vrzinom kolu odavno.
Na sreću, nema tog privatnika koji zavisi od AS-a.
Za kule/gradove se slažem, ovde na AS-u ćemo videti zrelost buduće vlade (kuku mene).

Kassbohrer je napisao:Marko, za to što ti govoriš potrebno je da država proda AS i preuzme dugovanja na sebe. AS nema nikavu pravnu mogućnost da dug objedini i zamrzne (ako se ovo restrukturiranje ne računa u to), a svaki dan neplaćanja duga nosi sa sobom kamatu. Jedini način je da država proda AS oslobođen svih dugovanja (ali i potraživanja) za neku razumnu cifru i povjeriocima izda obveznice sa različitim rokom naplate, pa onda od cifre koju su uzeli za firmu i naplaćenih potrživanja sukcesivno da isplaćuju obveznice, a ono što nedostaje morali bi da zahvate iz budžeta. Čak i u slučaju stečaja prvo će se namiriti veliki povjerioci (čitaj banke) a manja preduzeća daj Bože i 10% duga da naplate iz stečajne mase... Treća varijanta bi bila neka dokapitalizacija, ali u ovom slučaju gdje je firma praktično mrtva a dugovi premašuju vrijednost imovine, to bi bilo suludo uopšte i pokušavati.
Kakvu će to poruku poslati i kako generalno iskorjeniti nepotrebno i neplansko zapošljavanje na izmišljena radna mjesta, to je već priča koja daleko prevazilazi okvire ovog foruma.

Ja ne znam kako mogu uopšte da prodaju AS. Pre će neka saradnja u smislu da se napravi neki mehanizam da kroz rad se firma kupi od tog partnera...
Oni sutra dan, mogu AS da "gurnu" u Lastu i da sve radi kako treba. Ali tu neko "koči", zašto, nemam informacija da bih dao svoje mišljenje. Pa Lasti sada spava skoro onoliko buseva koliko treba AS-u po pazovi i gde sve već.
Nibus-ja je napisao:
nibus-ja je napisao:можда има вишка у руководећем сектору али у производњи фале људи :wink:
што се тиче АС-КГ, нисам сигурам да ли су требали да крену са расродајом возила, колико год да је ситуација критична требало је да сачекају...

Za rukovodeći ti i pišem i administraciju i sindikate.
Nisu oni sami rešili da prodaju imovinu, nego im je sud prodao bus. Zašto, nisi čitao gore. Jer su radnici njih 5-rica tužili firmu po osnovu neisplaćenih zarada/dnevnica i td i tada u pisanju tužbe su kao "hipoteku" stavili bus konto 830 kao neko pokriće da ako firma ne isplati pare, prodaće se bus. Tako neka priča i ja sam zaboravio. Poenta je bila da se je još tada, a ta je tužba podnesena 2010-te godine preciziralo, da ako se ne isplate pare, otićiće ko 830.
Sud je dosudio nakon 3 godine prodaju buseva, iako su, vrlo je važno, ovo 5-rica radnika upozoravalo rukovodstvo da će bus da se proda i da to rešavaju dok ne bude kasno. Na žalost bilo je kasno i ode bus.

Nadam se da ostali nisu "založeni" po tužbama.

Po formiranju Vlade, i nakon mesec dana od njenog formiranja, očekujem da reše AS. Ukoliko ne reše, neće rešiti tako niti jedno preduzeće u restrukturiranju. Ajd da ih vidimo. I kao što smo pisali, ako ne obrišu linije biće OK (videćemo sada za 3/4dana), ali ako im obrišu, onda nemaju realne šanse, ali mislim da im neće brisati, a po mom mišljenju i ne treba!
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Ned Mar 16, 2014 12:02 am

Marko je napisao:Kako ćeš da rešiš takav problem kada država neradi po zakonu nego bolje da ućarim neki glas obećam kule i gradove.
Negase govoriš o oprostu dugova tj o konvertovanju duga u kapital preduzeća .Ovde imamo situaciju da je država već vlasnik preduzeća i nema šta da konvertuje .
Dug treba zamrznuti na par godina i neka ga vraćaju na rate .
Opraštanjem dugova država govori ostalim preduzećima radite isto kao autosaobraćaj mi ćemo to otpisati ,samo blokirate neku prugu , put .
Šta ćemo sa dugovima prema privatim preduzećima koja recimo mogu da propadnu zbog duga koji prema njima ima autosaobraćaj na primer ? i još imaju sudsku presudu u njihovu korist a ti radnici nemogu da prime platu država da naplati porez itd , upadamo u vrzino kolo gde svako svakom duguje


Opraštanje dugova prema državnim firmama, na to se mislilo. Neki drugi neka se zamrznu/reprogamiraju, tipa NIS, ako se njima duguje i td. I AS-u se duguju pare! Ne znamo bilanse pišemo napamet.
Mi smo već u vrzinom kolu odavno.
Na sreću, nema tog privatnika koji zavisi od AS-a.
Za kule/gradove se slažem, ovde na AS-u ćemo videti zrelost buduće vlade (kuku mene).

Kassbohrer je napisao:Marko, za to što ti govoriš potrebno je da država proda AS i preuzme dugovanja na sebe. AS nema nikavu pravnu mogućnost da dug objedini i zamrzne (ako se ovo restrukturiranje ne računa u to), a svaki dan neplaćanja duga nosi sa sobom kamatu. Jedini način je da država proda AS oslobođen svih dugovanja (ali i potraživanja) za neku razumnu cifru i povjeriocima izda obveznice sa različitim rokom naplate, pa onda od cifre koju su uzeli za firmu i naplaćenih potrživanja sukcesivno da isplaćuju obveznice, a ono što nedostaje morali bi da zahvate iz budžeta. Čak i u slučaju stečaja prvo će se namiriti veliki povjerioci (čitaj banke) a manja preduzeća daj Bože i 10% duga da naplate iz stečajne mase... Treća varijanta bi bila neka dokapitalizacija, ali u ovom slučaju gdje je firma praktično mrtva a dugovi premašuju vrijednost imovine, to bi bilo suludo uopšte i pokušavati.
Kakvu će to poruku poslati i kako generalno iskorjeniti nepotrebno i neplansko zapošljavanje na izmišljena radna mjesta, to je već priča koja daleko prevazilazi okvire ovog foruma.

Ja ne znam kako mogu uopšte da prodaju AS. Pre će neka saradnja u smislu da se napravi neki mehanizam da kroz rad se firma kupi od tog partnera...
Oni sutra dan, mogu AS da "gurnu" u Lastu i da sve radi kako treba. Ali tu neko "koči", zašto, nemam informacija da bih dao svoje mišljenje. Pa Lasti sada spava skoro onoliko buseva koliko treba AS-u po pazovi i gde sve već.
Nibus-ja je napisao:
nibus-ja je napisao:можда има вишка у руководећем сектору али у производњи фале људи :wink:
што се тиче АС-КГ, нисам сигурам да ли су требали да крену са расродајом возила, колико год да је ситуација критична требало је да сачекају...

Za rukovodeći ti i pišem i administraciju i sindikate.
Nisu oni sami rešili da prodaju imovinu, nego im je sud prodao bus. Zašto, nisi čitao gore. Jer su radnici njih 5-rica tužili firmu po osnovu neisplaćenih zarada/dnevnica i td i tada u pisanju tužbe su kao "hipoteku" stavili bus konto 830 kao neko pokriće da ako firma ne isplati pare, prodaće se bus. Tako neka priča i ja sam zaboravio. Poenta je bila da se je još tada, a ta je tužba podnesena 2010-te godine preciziralo, da ako se ne isplate pare, otićiće ko 830.
Sud je dosudio nakon 3 godine prodaju buseva, iako su, vrlo je važno, ovo 5-rica radnika upozoravalo rukovodstvo da će bus da se proda i da to rešavaju dok ne bude kasno. Na žalost bilo je kasno i ode bus.

Nadam se da ostali nisu "založeni" po tužbama.

Po formiranju Vlade, i nakon mesec dana od njenog formiranja, očekujem da reše AS. Ukoliko ne reše, neće rešiti tako niti jedno preduzeće u restrukturiranju. Ajd da ih vidimo. I kao što smo pisali, ako ne obrišu linije biće OK (videćemo sada za 3/4dana), ali ako im obrišu, onda nemaju realne šanse, ali mislim da im neće brisati, a po mom mišljenju i ne treba!
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Autoprevoz GM » Ned Mar 16, 2014 12:55 am

Danas sam video berkofa... Odlepljene nalepnice i vec radi slobodne voznje..
Autoprevoz GM
Član
 
Postovi: 807
Pridružio se: Pon Sep 12, 2011 10:10 pm
Lokacija: Gornji Milanovac

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod branik » Ned Mar 16, 2014 6:24 am

Суд је продао, а суд је заправо држава. Значи, држава ради против. Рад против је и тужба Железница за накнаду штете, јер су и оне државна фирма. Против директора су поднели кривичну пријаву. Негде прочитах да ће саобраћајна инспекција да им укине линије јер их већ предуго не одржавају. Велики је притисак других превозника. Да је шта позитивно требало да се догоди, догодило би се до данас.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Marko » Ned Mar 16, 2014 3:23 pm

Državaje već uradila za njih što je mogla čak i previše. Zakon mora da se poštuje i on mora da važi za sve . jednostavno nemogu jedna pravila da važe za autosaobraćakj , a druga za sve ostale .
Ovo su obećanja koja su dobili – da će pronaći strateškog partnera, rešiti status preduzeća, sačuvati redove vožnje (linije), da nijedan radnik neće biti otpušten šest godina, da će im povezati radni staž, dovesti preko potrebnih 20 autobusa, davati po minimalac mesečno i dati socijalni program.
Ispunjena su im zadnja 2 ovaj boldovan zahtev o neotpuštnju genijalan nema šta .

Trenutno imaju 6 ispravnih autobusa i 157 radnika a to je 26 radnika po autobusu . Standard je 4 ili 5 po vozilu .
Autobuska stanica im je blokirana 5 meseci a jedina im je donosila bilo kakav prihod a oni je sami blokirali i uskratili zaradu od peronskih karata , reklama ulaska drugih autobusa .
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Ned Mar 16, 2014 3:39 pm

To jeste, ali postavlja se onda pitanje zašto ih je država preuzela na sebe, ako ne namjerava ništa da uradi i ako će pustiti firmu da propadne? Bojim se da ako se to preuzimanje i blokada stave u kontekst najvećih previranja u gradskoj upravi u Kragujevcu (a ta dva događaja su se odigravala nekako paralelno) da će se dobiti jedna tužna i ružna priča kojoj opet nije mjesto na forumu.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod branik » Ned Mar 16, 2014 4:11 pm

Obećanja su data da bi ih sklonili sa pruge jer pritisak Italijana bio ogroman. Za sve drugo, materijalno ulaganje je preveliko u odnosu na to koliko političkih poena može da donese. Znate ono o ćaru i vajdi.
Ma, ko će to da im pokloni 20 autobusa? Najjeftinije je napraviti firmu nanovo. Niko nije lud da ulaže u nejasnu situaciju i toliki broj radnika. Pa oni skoro da ne mogu ni da stanu u svoje autobuse. Sve preko pet ljudi po voyilu je mnogo, ako 2,5 -3 nisu vozači.
Sačekajmo da se vidi šta će biti sa linijama, pa onda diskutujmo.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod negas » Pon Mar 17, 2014 3:16 am

Ja ne znam, pišemo jedno te isto svo vreme.

Jel je državna firma Lasta. Jeste. Jel tražila pomoć jeste, jel će je dobiti hoće. Jel može Lasta kao državna firma da pripoji AS kao pogon sa samo 157 radnika i dopremi im još 30tak autobusa. Može i šta sada. Rešen problem za jedno popodne!!!

Ali to nekome nije u interesu. Zašto, ne znamo?!

Idu na neko treće rešenje, dugove će im sigurno otpisati, pa znaju oni da niko neće doći da radi sa dugovima i kraj priče.
Ako je zakon takav ko što Marko piše, OK, ali mi ne bi smo bili Srbija nego Nemačka. Onda AS ne bi nikada ni došao u ovu situaciju. Ej prodadoše garažu za 3 miliona evra a dinara nisu videli. I gde je sad zakon, pitam se pitam a krivične prijave su samo pljuštale.

Nemojte o tome molim Vas. Železnici kriv AS za gubitke. koje bre gubitke, rentabilniji su kada ne voze nego kad voze vozovi, toše dizel i idu 35km/h najbrži su u evropi i td.
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Marko » Pon Mar 17, 2014 5:18 pm

Negase železnica ostvaruje veliki deo prihoda ostvaruje preko teretnog saobraćaja a ne putničkog . Pa troše puno dizela i struje jer umesto da kompozicija ide do požege preko kraljeva ona ide prvo do lapova pa beograd i onda do bara .A to neko mora da plati kao što su ti štrjkači tražili svoje plate i žtp traži naknadu troškova koje su joj prouzrokovali jer ona mora da plaća penale za kašnjenje transporta .Da ne računamo brodski transport i negova kašnjenja ako je njih bilo .
A šta sada rade tih 157 radnika ? Verovatno se drže čuvene krilatica iz vremena SFRJ : Radio - ne radio, svira mi radio
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12129
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Autosaobracaj Kragujevac (2)

Postod Kassbohrer » Pon Mar 17, 2014 6:18 pm

negas je napisao:Ja ne znam, pišemo jedno te isto svo vreme.

Jel je državna firma Lasta. Jeste. Jel tražila pomoć jeste, jel će je dobiti hoće. Jel može Lasta kao državna firma da pripoji AS kao pogon sa samo 157 radnika i dopremi im još 30tak autobusa. Može i šta sada. Rešen problem za jedno popodne!!!

Ali to nekome nije u interesu. Zašto, ne znamo?!

Idu na neko treće rešenje, dugove će im sigurno otpisati, pa znaju oni da niko neće doći da radi sa dugovima i kraj priče.
Ako je zakon takav ko što Marko piše, OK, ali mi ne bi smo bili Srbija nego Nemačka. Onda AS ne bi nikada ni došao u ovu situaciju. Ej prodadoše garažu za 3 miliona evra a dinara nisu videli. I gde je sad zakon, pitam se pitam a krivične prijave su samo pljuštale.

Nemojte o tome molim Vas. Železnici kriv AS za gubitke. koje bre gubitke, rentabilniji su kada ne voze nego kad voze vozovi, toše dizel i idu 35km/h najbrži su u evropi i td.


Ne znam samo otkud znaš da može to tako za jedno popodne? I Lasta i Autosaobraćaj su akcionarska društva u kojima država jeste većinski akcionar ali i jedni i drugi (Lasta prvenstveno imaju još akcionara). Te firme su odvojena pravna lica, imaju svoju imovinu, svoja potraživanja i dugovanja. Šta bi o tome svemu rekli povjerioci? Kako bi izgledali bilansi Laste kad bi im se pridodala jedna finansijska tragedija poput AS-a i kako bi to uticalo na kreditnu sposobnost Laste? Ako je to uopšte i moguće izvesti sigurno ne može za jedno popodne, tras, bum, preko koljena. Nema više CK pa da dođe neki sekretar komiteta i pozove direktore Laste i AS-a najede ih i napije i kaže od sutra ste ista firma. Šta god mi mislili da li je to dobro ili loše toga više nema i to je realnost.
Ti svo vrijeme slučajno ili namjerno zaboravljaš da je firma dugo vremena bila u vlasništvu radnika i da ništa nisu uradili da spriječe propast (nemoj da pričaš da ništa nisu mogli da preduzmu jer jesu, imali su i razloge i zakonske mehanizme koji su im to omogućavali). Logično je da je među njima bilo i vrijednih i poštenih ali je očigledno je da su bili teška manjina.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2532
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

PrethodniSledeća

Povratak na Autobusi generalno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju