negas je napisao:Nisam se mozda precizno izrazio. OK za plate ovih dole u jami. A ovih gore od direktora i partijiskih radnih mesta a plate ko da i oni silaze u jamu, pa na kvadrat.
Tamo ima viska radne snage. Tako je bilo i u AS-u pa su morali ovo sto sada rade. Za kredite sam ti objasnio oko RTB.
Marko je napisao:Kako ćeš da rešiš takav problem kada država neradi po zakonu nego bolje da ućarim neki glas obećam kule i gradove.
Negase govoriš o oprostu dugova tj o konvertovanju duga u kapital preduzeća .Ovde imamo situaciju da je država već vlasnik preduzeća i nema šta da konvertuje .
Dug treba zamrznuti na par godina i neka ga vraćaju na rate .
Opraštanjem dugova država govori ostalim preduzećima radite isto kao autosaobraćaj mi ćemo to otpisati ,samo blokirate neku prugu , put .
Šta ćemo sa dugovima prema privatim preduzećima koja recimo mogu da propadnu zbog duga koji prema njima ima autosaobraćaj na primer ? i još imaju sudsku presudu u njihovu korist a ti radnici nemogu da prime platu država da naplati porez itd , upadamo u vrzino kolo gde svako svakom duguje
Kassbohrer je napisao:Marko, za to što ti govoriš potrebno je da država proda AS i preuzme dugovanja na sebe. AS nema nikavu pravnu mogućnost da dug objedini i zamrzne (ako se ovo restrukturiranje ne računa u to), a svaki dan neplaćanja duga nosi sa sobom kamatu. Jedini način je da država proda AS oslobođen svih dugovanja (ali i potraživanja) za neku razumnu cifru i povjeriocima izda obveznice sa različitim rokom naplate, pa onda od cifre koju su uzeli za firmu i naplaćenih potrživanja sukcesivno da isplaćuju obveznice, a ono što nedostaje morali bi da zahvate iz budžeta. Čak i u slučaju stečaja prvo će se namiriti veliki povjerioci (čitaj banke) a manja preduzeća daj Bože i 10% duga da naplate iz stečajne mase... Treća varijanta bi bila neka dokapitalizacija, ali u ovom slučaju gdje je firma praktično mrtva a dugovi premašuju vrijednost imovine, to bi bilo suludo uopšte i pokušavati.
Kakvu će to poruku poslati i kako generalno iskorjeniti nepotrebno i neplansko zapošljavanje na izmišljena radna mjesta, to je već priča koja daleko prevazilazi okvire ovog foruma.
Nibus-ja je napisao:nibus-ja je napisao:можда има вишка у руководећем сектору али у производњи фале људи
што се тиче АС-КГ, нисам сигурам да ли су требали да крену са расродајом возила, колико год да је ситуација критична требало је да сачекају...
Marko je napisao:Kako ćeš da rešiš takav problem kada država neradi po zakonu nego bolje da ućarim neki glas obećam kule i gradove.
Negase govoriš o oprostu dugova tj o konvertovanju duga u kapital preduzeća .Ovde imamo situaciju da je država već vlasnik preduzeća i nema šta da konvertuje .
Dug treba zamrznuti na par godina i neka ga vraćaju na rate .
Opraštanjem dugova država govori ostalim preduzećima radite isto kao autosaobraćaj mi ćemo to otpisati ,samo blokirate neku prugu , put .
Šta ćemo sa dugovima prema privatim preduzećima koja recimo mogu da propadnu zbog duga koji prema njima ima autosaobraćaj na primer ? i još imaju sudsku presudu u njihovu korist a ti radnici nemogu da prime platu država da naplati porez itd , upadamo u vrzino kolo gde svako svakom duguje
Kassbohrer je napisao:Marko, za to što ti govoriš potrebno je da država proda AS i preuzme dugovanja na sebe. AS nema nikavu pravnu mogućnost da dug objedini i zamrzne (ako se ovo restrukturiranje ne računa u to), a svaki dan neplaćanja duga nosi sa sobom kamatu. Jedini način je da država proda AS oslobođen svih dugovanja (ali i potraživanja) za neku razumnu cifru i povjeriocima izda obveznice sa različitim rokom naplate, pa onda od cifre koju su uzeli za firmu i naplaćenih potrživanja sukcesivno da isplaćuju obveznice, a ono što nedostaje morali bi da zahvate iz budžeta. Čak i u slučaju stečaja prvo će se namiriti veliki povjerioci (čitaj banke) a manja preduzeća daj Bože i 10% duga da naplate iz stečajne mase... Treća varijanta bi bila neka dokapitalizacija, ali u ovom slučaju gdje je firma praktično mrtva a dugovi premašuju vrijednost imovine, to bi bilo suludo uopšte i pokušavati.
Kakvu će to poruku poslati i kako generalno iskorjeniti nepotrebno i neplansko zapošljavanje na izmišljena radna mjesta, to je već priča koja daleko prevazilazi okvire ovog foruma.
Nibus-ja je napisao:nibus-ja je napisao:можда има вишка у руководећем сектору али у производњи фале људи
што се тиче АС-КГ, нисам сигурам да ли су требали да крену са расродајом возила, колико год да је ситуација критична требало је да сачекају...
negas je napisao:Ja ne znam, pišemo jedno te isto svo vreme.
Jel je državna firma Lasta. Jeste. Jel tražila pomoć jeste, jel će je dobiti hoće. Jel može Lasta kao državna firma da pripoji AS kao pogon sa samo 157 radnika i dopremi im još 30tak autobusa. Može i šta sada. Rešen problem za jedno popodne!!!
Ali to nekome nije u interesu. Zašto, ne znamo?!
Idu na neko treće rešenje, dugove će im sigurno otpisati, pa znaju oni da niko neće doći da radi sa dugovima i kraj priče.
Ako je zakon takav ko što Marko piše, OK, ali mi ne bi smo bili Srbija nego Nemačka. Onda AS ne bi nikada ni došao u ovu situaciju. Ej prodadoše garažu za 3 miliona evra a dinara nisu videli. I gde je sad zakon, pitam se pitam a krivične prijave su samo pljuštale.
Nemojte o tome molim Vas. Železnici kriv AS za gubitke. koje bre gubitke, rentabilniji su kada ne voze nego kad voze vozovi, toše dizel i idu 35km/h najbrži su u evropi i td.
Povratak na Autobusi generalno
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju