Logo

Ikarbus i Nibus...nikad ostvarena saradnja..

Sve teme vezane za bilo šta. Samo ime kaže :)

Ikarbus i Nibus...nikad ostvarena saradnja..

Postod Aleks_BGD » Sub Mar 21, 2009 8:42 pm

Ja i Stefan Bgd smo nesto caskali na MSNu.Upitanju je nikad ostvarena saradnje Nibusa i Ikarbusa.Kako to da obe fabrike godinama prozivode autobuse a nikad nisu imali nikakvu saradnju?Znam da ce mozda neko biti smesno ili glupo,ali nije losa zamisao.Recmo Nibus ima svoj glavni adut Nibus 400 a Ikarbus IK 412 i 415 u turistickom segmentu.Kako to da inzinjeri iz obe fabrike nikad nisu udruzili snage i stvorili vozilo koje ce ponuditi nasim domacim kupcima i prevoznicima a tako i inostranom trsistu?Recimo neka kombinacija IK 412 i Nibusa 400.Mozda zvuci ludo i glupo ali uz malo truda moze se dobti vozilo koje ce biti nesto kao Neobus Terra.Tj bice jeftnije od Setre,Mercedesa ili Neoplana,a ujedno ce lepo sluziti nase prevoznike i donositi ima dobar profit.Naravno da u tom vozilu postoji kvalitet i da sluzi dobro.A ne da stoji vise na servisu?
Sta vi mislite o tome?Da li je moguce tako nesto?Jel ostvarivo po vama...?
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Ikarbus i Nibus...nikad ostvarena saradnja..

Sponzor

 

Postod milos265 » Sub Mar 21, 2009 8:53 pm

A koje to Ikarbusovo vozilo nije vise na servisu nego na drumu i u kojim su to firmama sem Nis Ekspresa i drzavnih institucija i policije ova vozila zazivela i dala neke rezultate. Nibus u okviru svoje kuce da, ali Ikarbus je daleko od ozbiljnog igraca u segmentu turistickih i medjugradskih autobusa. Ne vidim sta bi saradnja dva neuspesna proizvodjaca donela!?
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod Stefan Bgd » Sub Mar 21, 2009 9:01 pm

Veolija je kupila nekoliko komada ik-412,evo ima ih već nekoliko godina i besprekorno rade.Pisao je Negas već o tome u nekoj temi,razgovarao sa vozačem,i neka ovde opet napiše šta mu je čovek rekao.
Lastin ik-312 sa automatskim menjačem savršeno odrađuje posao na svojoj liniji.
Nibusovi autobusi su isto odlični,doduše ima tu malo da se poradi na dizajnu,koji bi mogao biti malo savremeniji,ali sama mehanika i konstrukcija autobusa je sasvim OK.
Ako ti ne vidiš ništa u ovome o čemu pričamo,da čujemo ostale,neka napišu šta imaju da kažu.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Aleks_BGD » Sub Mar 21, 2009 9:02 pm

milos265 je napisao:A koje to Ikarbusovo vozilo nije vise na servisu nego na drumu i u kojim su to firmama sem Nis Ekspresa i drzavnih institucija i policije ova vozila zazivela i dala neke rezultate. Nibus u okviru svoje kuce da, ali Ikarbus je daleko od ozbiljnog igraca u segmentu turistickih i medjugradskih autobusa. Ne vidim sta bi saradnja dva neuspesna proizvodjaca donela!?


Nisam ja rekao da IK stoji stalno na servisu.Nisi me razumeo,mislio sam da se stvri vozilo koje ce sluziti,a ne stalno se kvariti.Nevidim zasto su neuspesni.Jeste tacno je da je Ik daleko ozbiljniji.Ali ni Nibus nista ne zaostaje.Sta fali modelu 400.Mozda uz malo truda i rada,nesto pametno i dobro zazivi...nevidim zasto to nebi bilo uspesno?

Potpuno se slazem sa Stefanom.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod profa_chb » Sub Mar 21, 2009 9:15 pm

pazite, ikarbusova serija 400 dosada nije imala problema, ali nije imala ni tržište, jer na primer, lasta je u eruolines-u i sme da kupuje samo strane buseve, niš ekspres sam radi nibus 400, pa mu ne treba ikarbus, tako da ne bi bilo loše kada bi spojili nibus i ikarbusovu seriju 400 :) isto tako bi mugli da ik103 šalju u nibus, pa da ih ovi dorađuju :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Stefan Bgd » Sub Mar 21, 2009 9:24 pm

Pričamo prvenstveno o turističkim tipovima,gradski su u ovom slučaju u pozadini.
Ako malo bolje pogledamo dobićemo neku dobru viziju,nešto što može biti korisno i funkcionalno,s tim da u potpunosti svojom cenom sebe opravda,i odradi,da se sa time može zaraditi,i jednom rečju maksimalno izvući iz njihove eksploatacije.
E sad,kako ko,naravno svako ima neka svoja razmišljanja,te zato kažem,neka svako napiše baš onako kako mu se čini,pa ćemo videti reakcije i doneti zaključak.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Aleks_BGD » Sub Mar 21, 2009 9:41 pm

Stefan Bgd je napisao:Pričamo prvenstveno o turističkim tipovima,gradski su u ovom slučaju u pozadini.
Ako malo bolje pogledamo dobićemo neku dobru viziju,nešto što može biti korisno i funkcionalno,s tim da u potpunosti svojom cenom sebe opravda,i odradi,da se sa time može zaraditi,i jednom rečju maksimalno izvući iz njihove eksploatacije.
E sad,kako ko,naravno svako ima neka svoja razmišljanja,te zato kažem,neka svako napiše baš onako kako mu se čini,pa ćemo videti reakcije i doneti zaključak.


nema veze,neka prica i o gradskim.Nista to ne kvari temu.Podjednako su potrebni dobra vozila kako turistickog tako gradskog tipa.Pa da cujemo sta kazu forumasi.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod djole » Sub Mar 21, 2009 10:49 pm

Da je Miskovic kupio i Ikarbus,doslo bi do neke saradnje :wink: .
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod Aleks_BGD » Sub Mar 21, 2009 10:54 pm

djole je napisao:Da je Miskovic kupio i Ikarbus,doslo bi do neke saradnje :wink: .


Nema potrebe da bilo ko sta kupuje,moze sve da prodje i bez toga.:D
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod Stefan Bgd » Sub Mar 21, 2009 10:54 pm

Mišković i jeste jednim delom vlasnik Ikarbusa...Rusi ga nisu u potpunosti kupili.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod profa_chb » Ned Mar 22, 2009 12:19 am

pa ovako, nibus-ova mehanika i tehnika nisu loši, ali bi najbolje bilo uzeti karoseriju i konstrukciju od ik412 (415), a onda enterijer i stene uraditi u nibusu :)
profa_chb
Mašinski inženjer
 
Postovi: 14067
Pridružio se: Sre Maj 07, 2008 10:28 pm
Lokacija: Beograd

Postod Aleks_BGD » Ned Mar 22, 2009 12:52 pm

profa_chb je napisao:pa ovako, nibus-ova mehanika i tehnika nisu loši, ali bi najbolje bilo uzeti karoseriju i konstrukciju od ik412 (415), a onda enterijer i stene uraditi u nibusu :)


Ime dobra zamisao,zasto da ne....
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod negas » Uto Maj 05, 2009 4:11 pm

Ma jok kakva saradnja, pa ikarbus je najveca nasha fabrika, i ima izuzetne kapacitete i tehnologiju da im netreba niko! Drugo je sto su vise posvetili paznju gradskim busevima jer njih pre svega mogu da plasiraju u vecem broju-oni se najvise traze!!!

Inace, turisticki busevi im nisu loshi, godinama je Litas a i Lasta jedno vreme eksploatisala ik-410 bez problema!
Inace, Lasta kupuje strane buseve jer tako zeli, to nema nikakve veze sa Eurolinesom!

Problem je u tome shto kod nas nema domace banke, koja ce da finansira kreditie koje ce uzimati domaci prevoznici i to po mnogo povoljnijim uslovima a da kupuju domace autobuse, te tako za 1 berkof uzmu 1 2 ili cak 3 busa, te sad ne bih u Lasti imao 150 berkofa, nego 300-400 ikarbusa 412 ili neobusa, nibusa!

Pride koliko bi nashe fabrike napredovale u kvalitetu takvih buseva, jer kad radish u hodu dizesh kvalitet! Ali mi smo drzava i drushtvo bez ikakve strategije i nije ni chudo sto su nas stranci preplavilki a imamo 4 fabrike autobusa!

Znaci nashi proizvodjaci nisu krivi, bore se kao lavovi, kvalitet moze da bude veci, ali kad ne rade mnogo nece ni kavlitet sam od sebe da se podigne, mada ni sada nije losh!

Dakle treba da drzava da stane iza domacih poroizvodjaca, jakim kreditima sa domacom bankom, kako bi svaka strana ponuda bila nishta za nashu, aili cak i mnogo jeftina shto je jeos i bolje, moci ces i kog stranaca da ubacis u v.parku!
Znaci, treba nam domaca banka i krediti a fabrike buseva i dobre buseve hvala bogu imamo!!!

E SAD VIDITE SHTA NAM RADE MAJMUNI OD POLITICARA, KOJI NAMERNO GURAJU OVE SA STRANE DA DOVLACE NJIHOVU ROBU, KAO STO SU NA PRIMER BUSEVI! EJ mesto da kazu imamo 4 fabrike buseva, ljudi rade evo jeftinih kredita domaca banka ce dati, pa na ulice sve novi ikarbusi, neobusi, nibusi, FAP makine mi nishta!
Znaci vlast i mi sami smo najveci krivci...
negas
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 7440
Pridružio se: Pon Feb 11, 2008 3:52 pm


Povratak na Pricaonica

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron