Kesha je napisao:StefanBGD
Slažem se sa tobom. Stanje u ovom pogonu je srednje žalosno, pogotovo ako u pogon uđeš iz pravca "Centrale". Radi se sa onim što imamo, a nažalost nema šta nam od delova ne fali. 3026 već dugo čeka delove i ne znam šta mu sve nedostaje, jer je poslužio kao donator za druge Solarise. Pozdrav
Znam, već duže vreme pratim situaciju sa vozilima, pogotovo starijim kod kojih je stanje baš očajno. Dosta njih je upadalo na 8/75 pre zaduženja
Solarisa 3095, i za svakog je mogla da se napiše poduža lista nedostataka i neispravnosti... Počev od onih najsitnijih, do onih ozbiljnih. Još prošle jeseni za vreme boravka u pogonu, u razgovoru sa kolegama inženjerima sam saznao, a kasnije i video da je situacija sa delovima kritična, posebno za
Ikarbusova niskopodna vozila, i da im je ostavljeno mnogo malo prostora za sopstveno snalaženje i
''krpljenje''. U međuvremenu po tom pitanju se gotovo ništa nije promenilo, a broj pokvarenih i rashodovanih vozila se samo povećavao, da bi trenutno došli do ispod 50% ispravnih. I ti koji se nazivaju ''ispravnima'' uglavnom se mogu videti u ovakvom izdanju na ulicama...

Već duži period zbog obaveza nisam svraćao u pogon, ali sam skoro u prolazu napravio par fotosa sa fokusom na situaciju iz pravca pogona
Centrala. I evo šta je sve trenutno u kvaru i čeka delove/popravku, za početak gar.brojevi 1358 i 1350:
Japanci 1332 i 1333:

Tu je i
Japanac 1336:

I za kraj, naš nekadašnji auto 1352:

Sve ovo mnogo podseća na slike sa kraja 90-ih, kada je serija tada relativno novih
ik-202 stajala na klocnama i čekala neke bolje dane.
Tog dana sam obišao i sveže sređene lamele 8,9 i 10, gde sam zatekao redom 932, 1300, 1111 koji je čekao registraciju nakon generalnog remonta, 1121, 1075, 1109, 1286 i na kraju 1285 sa koga su skinute registarske oznake i svetlosna signalizacija:


Kad smo već kod 1111, evo i par njegovih detaljnih fotosa nakon remonta, za vreme rada na 56-ci:





Pre par večeri me je vozio na 75-ci gde je igrom slučaja upao umesto jednog od redovnih
Solarisa, i ako izuzmemo evidentan (za
GSP remont standarni) nedostatak mnogih detalja poput katadioptera, bočnih lajsni i guma na rubovima, kao i nefabrički položaj zadnje svetlosne signalizacije, pa i same kolor šeme, generalno bus solidno izgleda, a tako se i ponaša u vožnji. Lepo vuče u svim uslovima, istina nešto je bučniji, ali to je tipično za sve
MAN-ove u
ik-201-čevima uz fino prešaltavnje stepena prenosa. Dobro je amortizovan, i relativno je utegnut unutra. Sve u svemu preko potrebno osveženje u redovima starije generacije.

tomax313 je napisao:Pozdrav Stefane . 3023 je odlican auto . Proslog meseca ga je vozio Hadzija u trecoj smeni i bio je veoma zadovoljan . Jedino sto malo kvari celokupan utisak je klima . Ne radi . Ostalo je sve na zavidnom nivou . Dobro i ocuvano vozilo .
Drago mi je da to čujem, u takvom stanju smo ga zimus i ostavili, i zaista je trenutno jedan od najboljih
Solarisa u pogonu. Veliku pažnju je imao od ekipe sa 72-ke, zatim prevashodno sa 17-ce gde je bio redovan u šihti, a potom i od strane nas na 88-ci. Brz, startan, kompletno ispravan, unutra maksimalno utegnut, na 200.000 pređenih km je izgledao kao da je tek izašao iz fabrike. Nadam se da će mu taj problem sa klimom uskoro rešiti, ako već i nisu, verovatno je samo nedostatak kaiševa u pitanju. Prošle sezone je fenomenalno hladio.
blokovi je napisao:Odlican je 3023. Svaka cast Kapetanu Ziski za cuvanje autobusa! Lepa je bila voznja sa majstor Hadzijom to vece. Nadam se da je zapao kod dobre posade... To itekako znaci za zivotni vek autobusa.
Zahvaljujem u ime kapetana! Dobra ekipa je trenutno zadužena za 3023, barem prema onome što sam čuo i mogao da vidim. Svakako da znači za sam bus, mnogo, i takvih primera Bogu hvala ima još u pogonu.
