cuburac1993 je napisao:Divag tramvaje sigurno još 15-20 godina neće seći. Katice će biti prebačene u dorćol
avramovicsasa je napisao:Majstori Servisne radionice odmahuju glavom jer kako sam čuo CAF-ovi imaju niz nedostataka bar za neke naše uslove,biće kako kažu skupa Kajgana kada budu izašli iz Garancije a lično se nadam da GSP ne planira rashodovanje Divaga i većeg broja Katica jer su to prave mašine namenjene za sve uslove.
cuburac1993 je napisao:Divag tramvaje sigurno još 15-20 godina neće seći. Katice će biti prebačene u dorćol
avramovicsasa je napisao:Problematiku tramvaja CAF potražiti u ranijim temama...
cuburac1993 je napisao:Sve katice će biti prebačene u dorćol tako je rekao zamenik direktora centrale.
Švajcari se veoma retko kvare. Delovi mogu da se naruče od simensa posto je simemns napravio te tramvaje
nemac je napisao:cuburac1993 je napisao:Sve katice će biti prebačene u dorćol tako je rekao zamenik direktora centrale.
Švajcari se veoma retko kvare. Delovi mogu da se naruče od simensa posto je simemns napravio te tramvaje
Konkretno te tramvaje Siemens nije pravio zato sto je Duewag samostalno postojao do 1989. godine kada ga je kupio Siemens. Desetak godina kasnije su i ugasili tu marku, kao sto su ucinili i sa CKD-om.
A nasi ne mogu stolice za Ikarbus autobus da nabave, ne mogu da naruce originalne delove za KT4 tramvaje koji se i dalje proizvode, vec gledaju samo da improvizuju nesto. Pa ako se bolje pogleda, na svakom Divag tramvaju ima nekoliko nijansi zelena boje, ni to cak ne mogu da urade kako treba. Pre ce biti da ce tramvaj koji se pokvari sluziti za delove ostalim tramvajima i tako dokle potraju.
Sa druge strane, koliko god ih voleo, ipak ce oni za 20 godina biti 60 godina stari (sto mozda i ne bi bio problem da nam je odrzavanje kao u Svajcarskoj) a Beograd u buducnosti ipak zasluzuje vise od toliko starih tramvaja. Radni vek od 40-45 (pa i eventualno 50) godina je optimalan, a nakon toga ipak trba pristupiti zameni takvih tramvaja
nemac je napisao:Da me ne razumes pogresno, ja nemam nista protiv tih tramvaja,mislim da su odlicni. Takodje voleo bih da GSP remontuje bar deo KT4 tramvaja kao sto je uradjeno 2002. godine. Ali takodje ne znam nijedan moderan evropski grad koji ima u voznom parku tramvaje stare 60 godina (koliko bi Svajcarci tada imali) osim u turisticke svrhe. Potpuno je prirodno da se tako stara vozila menjaju novim. Ako stavimo emocije na stranu, za 20 godina ti tramavaji ce biti potpuno tehnicki i funkcionalno prevazidjeni. Pogotovo, sto oni nisu prosli kroz proces modernizacije koji bi recimo odrazumevao ugradnju copera i elektronike.
Ja licno volim da vidim straije tramvaje, kao sto ih imaju Bec,Prag,Berlin. Naravno, laksi su za odrzavanje i mogu se pomocu stapa i kanapa popravljati, ali to nije poenta.
Naravno, ekonomski je isplativije odrzavati stare do odredjene granice, kao sto se radi u gradovima koje sam pomeno ranije.
Povratak na Gradski prevoz u Beogradu
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju