Logo

Privatni prevoznici 2

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Kesha » Ned Sep 16, 2018 10:37 pm

Lepa i poprilično kompletna reportaža :D Dobih odgovor i na moje pitanje, odnosno potvrdu moje pretpostavke :)
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Privatni prevoznici 2

Sponzor

 

Re: Privatni prevoznici 2

Postod becks89 » Pon Sep 17, 2018 11:25 am

Pa potrudio sam se da malo istražim i proširim priču u odnosu na zvanično saopštenje i informacije.
Generalno velika je stvar 25 novih vozila, velika je stvar što su e6, priču o potrošnji možemo gledati na papiru do sutra, ključ priče je vozač i ako se nepravilno vozi i najekonomičniji će trošiti puno.
Provozali smo se, novo je novo i time ću mislim dovoljno reći o samom vozilu.
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net
Korisnikov avatar
becks89
Član
 
Postovi: 5515
Pridružio se: Sub Sep 29, 2012 8:16 pm
Lokacija: Beograd

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Mare66 » Uto Sep 18, 2018 8:13 pm

Odlično Dušane , Temsa deluje veoma ozbiljno .
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Nibus-ja » Čet Sep 20, 2018 11:19 am

Возни парк са ЕУ-6 нормом у процентима 25% :shock: Лепо каже наш народ, ЦИГАНИН, ХВАЛИ СВОГ КОЊА :evil:
Image
Korisnikov avatar
Nibus-ja
Član
 
Postovi: 12462
Pridružio se: Uto Feb 12, 2008 5:15 pm
Lokacija: Ниш / Niš / Nis-Serbia

Re: Privatni prevoznici 2

Postod naeskins89 » Čet Sep 20, 2018 4:23 pm

Koliko bese u NE ima vozila sa E6 normom? A da, nijedan. :lol:
naeskins89
Član
 
Postovi: 108
Pridružio se: Uto Avg 27, 2013 10:02 am

Re: Privatni prevoznici 2

Postod SGB » Čet Sep 20, 2018 8:09 pm

Čije god da je, novo je, savremeno, malo zagađuje, i protivi se tendenciji da budemo otpad zapadnih istrošenih krševa. Lepo ih je videti u radu na linijama. Da li može bolje? Uvek. Koliko para, toliko muzike.
becks89 o Niš Ekspresu je napisao:Već smo utvrdili da ne postoji na planeti nešto slično.
SGB
Član
 
Postovi: 2075
Pridružio se: Čet Sep 01, 2011 1:03 pm
Lokacija: Zemun

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Fipi 494 » Čet Sep 20, 2018 9:20 pm

Nišlije će da vide Temse ovim tempom tek kad ih izbace iz BG, isto tako i Euro6 motor...
Setra S 431DT :)
Korisnikov avatar
Fipi 494
Otpravnik
 
Postovi: 4033
Pridružio se: Čet Jul 18, 2013 1:37 pm

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Marko » Pet Sep 21, 2018 10:57 pm

Image
Image
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12123
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Nikola Pejasinovic » Čet Okt 04, 2018 8:03 am

Sad sam video novi Volvo Euro 6 Hybrid zglobni. Nalepnice Beobucity-a
na 511.
danilo je napisao:Pa kad ti na tako nekoj jakoj liniji između dva privatnika (solaša) dođe lepo šihta isto solo, uuu ne da je milina, nego nema reči. Sauna i pena parti unutra, a sve češće imamo to zadovoljstvo na ulicama grada!
Nikola Pejasinovic
Član
 
Postovi: 1050
Pridružio se: Uto Jun 19, 2012 10:53 pm

Re: Privatni prevoznici 2

Postod tomidzeri » Čet Okt 11, 2018 8:00 pm

P42123 malo detaljnije
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Nemanja
tomidzeri
Član
 
Postovi: 3035
Pridružio se: Sre Maj 04, 2011 10:08 pm
Lokacija: Beograd

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Daree » Ned Okt 14, 2018 11:18 pm

drustvo zna li neko kad ce bamironovo novajlije P42022 i P42023 u saobracaj :?
Daree
Član
 
Postovi: 2858
Pridružio se: Pon Mar 07, 2011 10:22 pm

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Marko » Sub Okt 27, 2018 11:54 am

Image
Banbusova Akia na liniji 51
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 12123
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Re: Privatni prevoznici 2

Postod pavle1502 » Pon Okt 29, 2018 12:38 am

tomidzeri je napisao:P42123 malo detaljnije
Image


Nov, a već prišrafljene tablice :shock:
pavle1502
Član
 
Postovi: 184
Pridružio se: Sre Avg 24, 2011 1:38 pm
Lokacija: Beograd,Borča

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Stefan Bgd » Čet Nov 01, 2018 3:42 am

Smatrali su to boljim rešenjem od postavljanja standardnih ramova za tablice. Svakako u oba slučaja šrafljenje je neophodno. :wink:

Pre 10-ak dana naš drug sa foruma BaNe_PO nakratko je bio za volanom jedne od novopristiglih Temsi Avenue LF iz redova Arrive sa gar.brojem 50179, a za vreme jedne od vožnji i ja sam imao čast da mu pravim društvo na liniji 48. :)
Pošto su imale prilično neslavan „nastup” na samom početku karijere kod nas, pre nego što pređem na fotose evo i par utisaka iz vožnje. Koncepcija gradnje koja odstupa od standardnih, tipičnih za niskopodna vozila, nudi veću prostranost, veću prozračnost i iz ugla vozača i bolju preglednost kako putničkog salona tako i okoline ispred vozila. Sa druge strane, kao što smo imali prilike da se uverimo, nažalost sama prednja stena je prilično krta i slaba. Dosta plastike kako sa spoljne tako i sa unutrašnje strane u kombinaciji sa ogromnim staklenim površinama i premalo jačih elemenata noseće konstrukcije ne odaju utisak jakog autobusa. Sam dizajn vozila se nekome više, a nekome pak manje dopada. U svakom slučaju možemo da kažemo da je specifičan:
Image
Image
Image
Image
Vozačka kabina je lepo „ušuškana” i organizovana. Fizički je odvojena od putničkog salona vratima, koja čak poseduju i davač koji kontroliše njihovu zatvorenost tokom vožnje. Unutar same kabine ergonomija je sasvim zadovoljavajuća, počev od vozačevog sedišta proizvođača Isri koje uz podešavanja nudi gotovo idealno pozicioniranje celog tela, preko proverene VDO table koja je takođe podesiva. Lepo izrađen volan je detalj koji upotpunjuje utisak, a novost na samoj tabli jeste novi kontrolni ekran koji osim što je drugačije boje u odnosu na dosadašnje zelene pruža i nešto drugačiji pregled svih bitnih parametara vozila (radne temperature motora, trenutne i prosečne potrošnje goriva, pritiska vazduha u sistemu itd,). Preglednost i raspored prekidača i instrumenata takođe je lepo izveden, a bolji pregled stanja u vozilu pruža i kamera sa instaliranim ekranom putem koje vozač ima bolji uvid u situaciju u zadnjem delu vozila. Standardno za većinu novih autobusa, javlaju se razne „dečije bolesti”, pa su tako kod ovog primerka bili primetni povremeni problemi sa davačem nivoa rashladne tečnosti motora koji je davao lažnu uzbunu propraćenu intenzivnim „zujanjem” i paljenjem centralne lampice. Kod drugih primeraka uočio sam da se nešto slično dešava i sa vratima. Standardno za današnje vreme, što više elektronike to više i problema:
Image
Image
Putnički salon takođe je karakterističan kod ovog modela. Temsa je igrala na kartu većeg kapaciteta ukupnog broja putnika, te samim tim i većeg prostora koji je namenjen za iste koji stoje, kao i nešto lakšoj fluktuaciji kroz samo vozilo. To je posebno izraženo u prednjem delu vozila između prvih i drugih vrata gde smešteno svega 8 sedišta, od ukupno 26 koliko ih poseduje. Dobre zasluge za to delom odlaze i na smeštaj rezervoara u zoni iznad prednjeg desnog točka, koji je time zauzeo nešto veću korisnu površinu. Sedišta su prilično dobrog kvaliteta, fino tapacirana i sa dovoljnim razmacima na mestima na kojima su pozicionirana. Iako su nešto viši podesti, smeštanje u zadnjem delu vozila ne predstavlja veći problem:
Image
Image
Kutija motornog prostora takođe odaje utisak da je dobro odrađena, kako vizuelno tako i funkcionalno po pitanju toplotne i zvučne izolovanosti. Sama završna obrada je zadovoljavajuća, počev od podolita, preko rukodržača i lajsni pa sve do panela. Uistinu, primetno je i manje „krckanje” plastike na pomenutim panelima tokom vožnje, ali svakako ništa strašno. Sa druge strane za pohvalu je broj ventilacionih otvora na istima, a takođe bih pohvalio i vrlo dobru LED rasvetu unutar čitavog salona:
Image
Image
Udobnost tokom vožnje nije loša, samo oslanjanje je takvo da manje neravnine fino apsorbuje, dok ni pri većim nema problema sa tvrdoćom. Što se performansi i povozitosti tiče, sa svojih 285 ks koliko bi trebalo da pruža 6.7 litarski Cummins u kombinaciji sa 6-stepenim ZF menjačem isti su na zadovoljavajućem nivou, s tim da je i Banetovo zapažanje da prvi primerak koji je pristigao (50170) vuče za nijansu bolje od ove novije serije. Generalno, zaključak je da sama Temsa ne odaje utisak lošeg autobusa, ali i da sa sobom nosi dve izrazito bolne tačke: osetljivost elektronike koje poseduje u velikoj meri i nešto slabiju jačinu konstrukcije. Nadam se da će sve manje probleme uspeti brzo i efikasno da reše, te da će uprkos svemu ovi autobusi adekvatno obaviti posao zbog kojeg su i nabavljeni.
Za sam kraj, još jedna interesantna fotka i to gar.broja 50185 na liniji 33: 8)
Image
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Privatni prevoznici 2

Postod Kesha » Čet Nov 01, 2018 5:17 pm

Fino :) Još jedna mini prezentacija novih Temsa-i sa dosta novih informacija. Lično sam im se obradovao kad su došle u Arrivu. Konačno nešto što nije MAZ ili Liaz. Ostavile su sasvim solidan utisak sa stanovišta putnika, uz prisustvo manjeg lupkanja i krckanja plastike, kao što si i sam napisao. Ipak, nije baš mali propust da čak tri autobusa dobiju turažu za kratko vreme. Slučaj iz garaže nije nešto što bih mogao da potvrdim, ali su tu dve svima dobro poznate nezgode, pa me interesuje da li se išta radi po tom pitanju. Problemi sa elektronikom očigledno nisu tako naivni. Temsa nije baš mali, niti zelen proizvođač autobusa, pa se nadam da će u najkraćem mogućem roku potencijalna opasnost po vozača, putnike i ostale učesnike u saobraćaju biti otklonjena.
Kesha
Član
 
Postovi: 1015
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost