U ovu sad nedelju (na Đurđevdan) sam se vozio u novobeogradskom IK-103 (2006. godište), u autu sa GB 493 na njegovom 2/42 (trosmenac), u toku III smene i to od stajališta "Pet solitera", u Borskoj ulici pa do stajališta "Karađorđev Park", u Bulevaru Oslobođenja.
Dugo se nisam vozio u ovom autu, a s obzirom na činjenicu da ova serija kola važi za veoma kvalitetnu odlučio sam da se provozam u ovom autu.
Njapre što se spoljnog stanja, odnosno stanja karoserije tiče, ovako deluje dosta očuvano, mada je preko cele oplate postavljena folija reklame (reklama je za "Greb, Greb" srećku, Državne Lutrije Srbije), ali nema većih oštećenja, niti tragova korozije. Prav je, nije nigde izlomljen, održava stalnu visinu na svim jastucima podjednako.
U vožnji je relativno dobar, vuče sasvim dobro, uspon uz Bulevar Oslobođenja je savladao bez većih poteškoća, zaista, iako je možda do pola bio pun putnika. Dobro prima gas i ne guši se, ali se zato čuje neko lupanje i treskanje kada se kreće, kao da ima problema sa trapom. Šalta skroz mirno i tiho, besprekorno. Kočenje odlično, mali zaustavni put, a uz to su ispravne u ručna, a i nožna komanda retardera.
Tahograf je marke "Kienzle", brzinomer je ispavan, obrtomer nije (kazaljka zaglavila na skali na oko 2500 o/min), sat je ispravan i pokazuje tačno vreme.
Pokazivač za nivo goriva u rezervoaru nije ispravan (kazaljka je pala na nulu). Voltaža na akumulatoru je stalna na nekih 26 do 27 V. Pritisak ulja u motoru, standardno, od 2,2 bara na leru do oko 5 bara i više pri većem broju obrtaja. Temperatura vode u motoru je prilično stalna na oko 85 do 90 stepeni C. Pritisak vazduha u rezervoarima za kočenje i na prednjem, a i na zadnjem kočionom kolu je na oko 8 bara, konstantno.
Ispravni su svi validatori u putničkom salonu, kao i panel kod vozača.