Moze biti. Ja se ne secam trola. A 1984. sam naveo jer sam od tada provodio prilicno vremena u Bgd i siguran sam da ih nije bilo, a tu negde su tramvaji poceli da crvene. Moje prvo secanje na KT seze u 1985. Ne znam kad su poceli da stizu. Tada su bili na ulici daleko ispred ostalih, kao sto su danas spanci, pa i vise.
Sredinom sedamdesetih su trole zamenjene pantografima , a što se tiče TMK KT 4 kraj sedamdesetih , dugo je stajala maketa u prizemlju robne kuće na Terazijama sa parolom "Tramvajem u 21. vek", mnogo pre nego što su ušli u saobraćaj ...
Bilo je problema sa delovima za KT 4 , bukvalno se čekalo na ispadanje tramvaja iz saobraćaja da bi donirao delove , nisu ih stariji majstori nešto voleli od početka , sve simpatije su bile uz takozvane "Belgijance" koji su ruku na srce zaista bili mnogo dobri...
SG dosli 1987. i bilo ih mislim oko 50 (petobrzinci i posle deset godina dobili automatike. SU je bilo petnaestak, a i bili su jedna grupa kraj sedamdesetih, osamdeseta (4 brzine) i druga, mislim 1983. (5 brzina). Prelistaj pocetak teme pogon Karaburma. viewtopic.php?t=1571
Hvala puno, pretpostavljam da VIN brojeve nemate? I dal su svi solo imali troja dvokrilna vrata, a svi zglobni četvora dvokrilna vrata? Zglobni bi trebali biti između ...279 i ...341