Logo

Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod branik » Čet Dec 21, 2017 9:13 am

Znaci, SU je bilo mnogo vise nego sto sam mislio.
Svi su imali vrata kakva si napisao. Do promene vrata na IK 1987/88. bila su to jedina takva vozila. Ostala su vila cetvorokrilna.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Sponzor

 

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod Сале# » Ned Dec 24, 2017 2:43 am

Izvor: vreme.com.
Сале#
Član
 
Postovi: 416
Pridružio se: Ned Jan 22, 2017 7:56 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod Сале# » Ned Dec 24, 2017 2:44 am

Izvor: zeljeznice.net.
Сале#
Član
 
Postovi: 416
Pridružio se: Ned Jan 22, 2017 7:56 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod Mare66 » Ned Dec 24, 2017 11:41 am

Сале# je napisao:Izvor: vreme.com.

" Belgijanci " su bili vrhunski tramvaji , voleli su ih i majstori i putnici ...
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod Mare66 » Ned Dec 24, 2017 11:44 am

Сале# je napisao:Izvor: zeljeznice.net.

Za mladje naraštaje ovo "S" kod prvih vrata je označavalo vozilo sa takozvanom 'samo uplatom' .
Mare66
Član
 
Postovi: 638
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 7:02 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod Сале# » Pon Dec 25, 2017 10:58 pm

da, na forumu zeljeznice.net sam to pročitao
Сале#
Član
 
Postovi: 416
Pridružio se: Ned Jan 22, 2017 7:56 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod amfan » Čet Jan 25, 2018 4:23 pm

crobus je napisao:Hvala puno, pretpostavljam da VIN brojeve nemate? I dal su svi solo imali troja dvokrilna vrata, a svi zglobni četvora dvokrilna vrata?
Zglobni bi trebali biti između ...279 i ...341


Brojevi šasija 963-982 su gotovo sigurno (pretpostavljam po ostalima) od 283-0331-0331 do 283-0340-0340 i od 283-0347-0347 do 283-0356-0356. Prva serija trebala bi biti ispod 0311, možda od 0290 do 0310.
amfan
Član
 
Postovi: 177
Pridružio se: Sre Jun 10, 2015 1:21 am
Lokacija: Split

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod roadcrasher » Čet Jan 25, 2018 8:50 pm

Znaci karaburma je jedini pogon koji je imao Automontazu? Kosmaj, Zemun i NB nisu?
roadcrasher
Član
 
Postovi: 1027
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod blokovi » Čet Jan 25, 2018 11:57 pm

Karaburma je jedina ta koja je imala te lepotane na drumu. Na 65 samo kad se setim svoje mladosti, ostavili je u njoj... Tad si se vozio k'o co'ek!
blokovi
Član
 
Postovi: 3628
Pridružio se: Sre Jan 05, 2011 3:00 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod branik » Pet Jan 26, 2018 12:20 am

Dugo, sve do raspada nakon leta 1992, na 65 su radili solo, a na 16 i 31 zglobni. 23 i 95 imali su vecinski AM, ali su ispomagani ikarbusima, tako da su bile sarene. Tokom sankcija sve se raspalo pa je bilo daj šta daš. Tokom konsolidacije 1997. prilično je uspostavljen stari sistem i raspodela vozila. Zglobovi su tada postali autmatici.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod roadcrasher » Pet Jan 26, 2018 2:02 am

Koji zglobovi AM?
roadcrasher
Član
 
Postovi: 1027
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod branik » Pet Jan 26, 2018 7:53 pm

SG220. Prelistaj temu, ima slika koje nisu propale.
Pravi radnik ya Beograd. Nije bio za žurbu, nije se njime moglo voziti brzo, ali čvrstina i pouzdanost su već legendarni. SU je bio mnogo pokretljiviji i življi, posebno novija tura koja je imala petobrzinske menjače.
SG sam vozio nekoliko puta na 31 i uz Ustaničku bi me redovno preticali IK sa 17. Kasnije, kad sam bio u pogonu NBG, vozio sam 17 i uvek je IK išao brže.
branik
Profesionalni vozač
 
Postovi: 6664
Pridružio se: Čet Jul 26, 2012 3:51 pm
Lokacija: Uzice

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod roadcrasher » Sub Jan 27, 2018 3:31 am

Znaci gazio si i Ikace i Avtomontaze :). Nemogu naci sliku al se nesecam da su SU bili automatici. Krajem 90ih i pocetkom 200x na potezu 100ki je bila rezerva SU (gb 8xx) nesecam se sad i ja mislim da je bio saltas. Od dolaska kontigenta ik102 i ik202 200x sam se mozda jednom vozio sa SU. A na 16ici, 27ici i 95ici sam ih izbjegavao.
roadcrasher
Član
 
Postovi: 1027
Pridružio se: Sre Jan 22, 2014 7:05 am

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod blokovi » Sub Jan 27, 2018 6:32 pm

Meni je fazon bio da udjem u Avtomontazu i odem u prikolicu, kad se spustao niz Brankovu, ili gore Dragice Pravice, behu lepa vremena. A pesma motora je bila sjajna...
blokovi
Član
 
Postovi: 3628
Pridružio se: Sre Jan 05, 2011 3:00 pm

Re: Stara vozila GSP-a i privatnih prevoznika

Postod tomax313 » Ned Jan 28, 2018 1:50 am

SG su bili automatici (ne svi). Nijedan SU nije bio automatik.
tomax313
Član
 
Postovi: 169
Pridružio se: Sub Feb 15, 2014 11:38 am

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost