Logo

Prevoz putnika rekom

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Prevoz putnika rekom

Postod milos265 » Pon Maj 12, 2008 8:07 pm

Beograd je nedavno dobio prvu recnu liniju javnog prevoza Brodic prevozi putnike od Brankovog mosta do Bloka70
Image
Evo i vozila
Image
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Prevoz putnika rekom

Sponzor

 

Postod Senke » Pon Maj 12, 2008 8:51 pm

Ovo nije vozilo, to je pristanište sa čekaonicom.
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

Postod milos265 » Pon Maj 12, 2008 9:11 pm

O.K, moja greska :wink:
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod oggich » Sub Jun 07, 2008 9:19 pm

Po vasem misljenju,da li ce imati odjeka prevoz rekom do NBG-a u skorije vreme?
oggich
Član
 
Postovi: 15
Pridružio se: Sre Jun 04, 2008 6:29 pm
Lokacija: Beograd

Postod Milanche » Sub Jun 07, 2008 9:23 pm

Mislim da je potrebno vreme da sve ovo zaživi. Verujte, neki ljudi i dalje pojma nemaju o ovome!?
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod avramovicsasa » Ned Jun 08, 2008 1:46 am

Naši ljudi se teško navikavaju na promene,treba se malo više reklamirati
ovaj vid prevoza,Pristaništa trebaju biti dostupnija ako je moguće uvesti
lokalne autobuske linije koje će povezivati brodove sa važnim destinacijama recimo sa Kalemegdanom,Ž.Stanicom itd.
Svidela mi se ideja Direkcije o uvođenju trajekta kojim će se prevoziti i
automobili to će možda biti dobra alternativa rešenjima o smanjenju saob.
gužvi,sada se traže plovni objekti kako bi se otvorile nove linije.
Ovo će biti atraktivan vid prevoza leti,svež vazduh,lep pogled.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod Senke » Ned Jun 08, 2008 11:38 am

Liniju R2 (Brankov Most-Blok 70a) treba pojačati sa bar još2 do 3 broda tako da polasci budu na 15 minuta.
Meni se ovo sviđa ali dosta misli da brod ide presporo "Što lagana 30 minutna vožnja, što ne brza 3 miniutna'"....
Senke
Član
 
Postovi: 672
Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 12:17 pm
Lokacija: Beograd

Postod Milanche » Ned Jun 08, 2008 12:14 pm

Ma mi se toliko sporo priladođavamo na novine da to nije normalno!
Koliko samo treba da se ljudi priviknu i naviknu na neku novu liniju gradskog prevoza, a teko ovo... Mislim, ovaj vid prevoza zahteva silazak do reke, čekanje brodića, pa lagana vožnja preko reke, pa silazak i nastavak vožnje na drugoj obali...sve to vuče sa sobom neko dodatno vreme, a naši ljudi večito negde jure i žure...

Apsolutno podržavam sve ovo, ideja je fenomenalna, samo je opet pitanje dobre organizacije i marketinga, ja Vam garantujem da samo mali broj ljudi u Beogradu je koliko-toliko upućeno u ovaj prevoz!
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod WeljaBG » Ned Jun 08, 2008 12:35 pm

ma nisu se oni potrudili da naprave ATRAKTIVNE PRILAZE, STAJALISTA I VOZILA (BRODOVE), ja im prvi ne bi usao u to iako znam, pre bi seo u hidrobus u budimpesti nego u ovu kantu ovde koja ne znam ni da li ima stakla na prozorima... tamo izadjes na moszkva ter iz 4orke i "upadas" u hidrobus... inace, gsp je za pocetak MORAO da napravi jednu autobusku liniju do svake stanice, tacnije mogli su na pristanistu da irade tramvajsku, sta je tesko ugraditi 10 segmenata sina, to moze da se uradi olako za nedelju dana, znaci glupi su i preglupi, onaj donji deo kod pristanista nije skupo urediti, napraviti splavove, kafice, prodavnice, budtike, trzne centre, i revitalizovati stari kalemegdan oko kule nebojsa, osposobiti beovoz, ima 2 koloseka od kojih je 1 ka vodi zardjao, napraviti multimodalne tamvajsko-beovozne stanice, omoguciti spajanje sa 160icom, 161cem i 164orkom lastinom koje sada idu i tim delom bulevara vojvode bojovica, uvesti jts, pa da idu zajedno lasta, gsp i privatnici i na tim linijama, napraviti 5-6 stanica tu dole, ljudi bi se bukvalno PREUSMERILI, na reku! sve bi bujalo od zivota i danju i nocu,nema predaha, isto i sa nbgd strane...al ne, oni samo probaju i experimentisu i naravno propadne projekat i bace pare u wc solju :? :lol:
WeljaBG
 

Postod WeljaBG » Ned Jun 08, 2008 12:52 pm

i ne samo to, imamo glupu i preglupu vlast, blago receno retarde, koji ne mogu da naprave prioritet za odredjeni vremenski rok, znaci ako su im fasade prioritet te pare za fasade ne smeju ni u ludilu da "odsetaju" na metro na vodi i to po "ocerupanom" (osiromesenom) projektu, tako umesto jednog velikog dobitka dobiju 2 ogromna gubitka...i sve tako u krug, ima ese para, samo sredstva po prioritetu se totalisticki usmeravaju, ono, imam sad 5mil evrica, i sad, dal cu 200 fasada rekonstruisati ili cu napraviti 4-5 linija recnog metroa sa svom pratecom infrastrukturom to zavisi od toga sta je u ovom momentu vaznije, a sta su oni radili? dali 2,5 miliona za istih 200 fasada, ne za 100!!!??? pa ih isfuserisali i unakazili i zgrade i grad i pritom napravili sebi stetu jer ce morati o5 da ih rekonstruisu, a 2,5 miliona dali za osiromaseni projekat recnog metroa, znaci, upropastili 2 velika cilja u prosperitetu prestonice...i ukaljali ugled i izgled iste :roll:
WeljaBG
 

Postod WeljaBG » Ned Jun 08, 2008 1:01 pm

i ono sto je najvaznije, njima ne treba nikakva reklama, samo staviti na "katicin" displej npr 4 pristaniste hidrobusa, cim covek vidi ovaj deo natpisa "hidrobusa" odma ce da prokomentarise u glavi: "vidi, vidi, nova linija, bas me zanima gde ide, a jos pise i hidrobus, to je onaj gradski brod, logicno da ide po savi, a mozda i po dunavu, aj da vidim, sto da ne..." i onda ce on kad se provoza, razglasiti njima 500, a jos studio b kao gradski servis, dovoljno da kaze jednom, svi ce provaliti o cemu se radi, da su ljudi direktno povezani sa novim idom prevoza, a ne da prelaze stare zardjale sine u korovu a da pritom gledaju dal ce da ih zvekne teretni voz duzine kilometar i kusur...nego lepo izadju iz podsistema gsp-a i o5 udju u novi podsistem gsp-a tj hidrobuse ;) isto, glupo mi bilo sto nisu odvojili krak u pastrovicevoj do ade da idu tramvaji i da prodju kroz kruzni tok a 1 linija da ide ka spicu do novog mosta sa stanicom gde staju hidrobusi, a druga da produzi do stanice gde idu hidrobusi za blok 70 i blok 45 (sada ne idu, idu samo mali camci), moze u bg svasta da se uradi, da bude grad za primer, ali kad ga divljaci vode... nismo mi gradjani krivi... da se mi pitamo, gde bi nam bio kraj (beogradu) ;)
WeljaBG
 

Postod avramovicsasa » Ned Jun 08, 2008 2:48 pm

Naravno da je za ovakav vid prevoza potreban marketing,jeftinije karte
i dostupnija Pristaništa,bolja povezanost sa autobusima i tramvajima,ako je moguće uvođenje stajališta ili lokalnih linija kod Pristaništa,tu veliku ulogu može da odigra linija 60 koja i prolazi blizu Save.
Nije isto ići brodom do Ade 20-30 minuta ili linijom 88,89 sat i jače kada zaglavi Gazela.
Nisam siguran da li su trenutni brodovi koji voze spremni za grupni prevoz
putnika,da li imaju bezbedne ograde.
Bilo je reči još ranije da bi Brodogradilište Beograd trebalo da proizvode
specijalne Hidrobuse tzv.,,Vodene tramvaje,,
Od velikog značaja je povezivanje Borče i Bloka 70 ili Borče i Zemuna gde
bi se putovanje smanjilo za duplo,bili bi rasterećeni autobusi ali treba podržati uvođenje trajekta za prevoz vozila i putnika uz manju cenu ali
Gradska vlada ne treba da moli putnike već da ih navodi na korišćenje brodova jer ukoliko ove linije ne zažive biće ubrzo ukinute jer su već sada
u Eksperimentalnoj fazi.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod CKD-KT4 » Uto Jun 10, 2008 12:12 pm

Ovaj vid prevoza je potpuni promašaj. Glavni razlog je taj što nema putnika na toj relaciji, tj. Karađorđeva ul. - Blok 70, a svakom putniku je lakše i (mnogo) brže da sedne u bus ili tram i pređe na NBG. Gl. saobraćajni problem Beograda su (gle ironije) reke Sava i Dunav, koje opkoljavaju centar grada!

Mada nekoliko dana pošto je 49-ka bila uvedena, otišao sam da je 'isprobam' i tada je Tomislav Đorđević, predsednik opštine Savski venac promovisao tu liniju kod građana, pričao sa vozačem itd. I neko je spomenuo brodski prevoz i tada je gospodin Đorđević rekao da postoje ideje da se uvedu hoverkrafti, koji bi izlazili na obalu do najbližeg tramvajskog/autobuskog terminusa, što je u osnovi mnogo bolja ideja, no sumnjam da će biti realizovana.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod WeljaBG » Uto Jun 10, 2008 12:40 pm

to bi bilo cool, ali kako hoverkraft da "preleti" onoliki betonski zid kod pristanista, pa da dospe u karadjordjevu, a da se ne osteti i jos plus ne oduva sve zivi (kafice itd koji nisu dobro pricvrsceni, sve je montazno i stakleno) ili jos gore na adi, mogao bi samo s one strane ade ka blokovima ali nikako sa ove strane gde je autobuska stanica kod ade u radnickoj, eventualno kod nadvoznjaka kod sajma (novog mosta) tj kod usca topciderske reke u savski rukavac, ali o5 mi nije jasno kako bi hoverkraft gazio preko biciklista po stazi a os o5 da ne oduva sva kola sa radnicke, da li znate koliki bi bio potreban hoverkraft za gradski prevoz? OGROMAN, za 200-300 putnika, a on ima strahovito jake ventilatore i to bi oduvalo sve zivo i nezivo ako bi se pustilo i ne kopno, dakle brzi su od brodova i mogli bi glat zameniti brodove, al nma kopno nikako, i za njih je potrebno podosta infrastrukture u gradskim sredinama upravo iz gore navedenih razloga ;)
WeljaBG
 

Postod CKD-KT4 » Uto Jun 10, 2008 12:44 pm

WeljaBG je napisao:to bi bilo cool, ali kako hoverkraft da "preleti" onoliki betonski zid kod pristanista, pa da dospe u karadjordjevu, a da se ne osteti i jos plus ne oduva sve zivi


Naravno da bi morala da se izvrše određene prepravke na obalama, no, kažem Ti, to je samo ideja. Do realizacije je dug put.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Sledeća

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju