-Hajde da počnemo ovu temu da se setimo autobusa koji nisu bili u službi
prevoza putnika već su korišćeni kao gumarske radionice.
Napraviću jednu malu rekapitulaciju koliko me sećanje služi,koja su to sve
vozila pretvorena u gumarske radionice:
Pogon Kosmaj:
gr.br.26 Sanos 115.2 u zelenoj boji,imao je napravljenu kabinu za vozača
gr.br.78 Sanos 115 GNR/VO-imao je ratkapne od Neobusa gr.br.33
gr.br.21 Mercedes 0305 iz donacije Berlina još uvek je u radu
Pogon Zemun:
gr.br.289 IK-111B-Narandžasta boja u toj boji su remontovani 1994 god.
gr.br.297 IK-102(bivši 733)tek remontovan na Dorćolu nije dugo radio.
gr.br.352 IK-111B na zadnjem stepeniku ima ugradjen
prostor za dizalicu-krokodilku,rashodovan u Julu 2008.
gr.br.298 IK-111
Pogon Novi Beograd:
gr.br.461 IK-111B
gr.br.565 IK-111B koji je do remonta vožen kao gumar,posle u službi putnika.
gr.br.609 IK-111B
gr.br.605 IK-111B vrlo kratko do rashoda.
gr.br.534 IK-111B
gr.br.610 IK-111B aktuelni gumar
Pogon Karaburma:
gr.br.787 IK-110B poslednji iz ove serije u crvenoj boji koji je još malo poživeo u ovoj službi.
gr.br.888 IK-111B
gr.br.842 MAN SU 220-dugo je radio kao gumar.
gr.br.827 MAN SU 220 Trenutno u službi
čini mi se da je i 769 bio jedno vreme ali nesmem ništa da obećam.
Pogon Dorćol je koristio trolejbuse ali nikada nijedan određeni.
Ovo je malo off topic ali hajde da spomenemo,znate li da je stara trola gr.br.47 služila za obuku vozača a gr.br.578 IK-111 je dat jednoj Beogradskoj porodici da se usele zbog nedostatka stambenog prostora.
Ako neko ima informacije,slike slobodno neka doda mislim da je zanimljiva tema.