Logo

Lasta - prigradski saobraćaj

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Postod danilo » Ned Jul 06, 2008 2:37 pm

io sam juče u Barjevu i u povratku sam se vraćao sa 560 do Žarkova :!: :wink: Došao ja u centar Barajeva, vidim zu ljudi tu čekaju autobus, međutim ima ih puno i razmišljam ja biće gužva, a ja bi da sedim jer sam pre toga oko 10 km pešačio :!: :wink: Krenem ja ka brdu pored Brajeva i pobegne mi autobus, a vidim piše naselje Gaj, i popnem se ja peške pordd groblja i dođem do skretanja za Gaj, čekao sam jedno pola sats i dolazi autobus i ode ka Gaju, u povratku doalzi, a na tabli piše da ide od Gaja do Barajeva, ja uđem i pitam jel ide do Banovog brda, vozačl kaže da ide :!: Spuszio se on do centra i produžio dalje uzbrdo, kad skreće od desno pa levo na autobusku stanicu, a ja nisam ni znao da Barajevo ima stanicu sa peronima nego sam mislio da 560 okreće u nekoj v*k*j*b*n* :!: :lol: I da shavtim ja šta je, 560 od Banovog brda ide do Brajeva, pa onda kao 535 vozi do gaja i nazad, pa se onda ponovo prebacuje na 560 i to je to :!: :D
A u šetnju sam išao od Glumčevog brda, pa do jezera Duboki potok pa onda nazad do puta do centra Barajeva, do Glumčevog brda sam išao s 405 od Trošarine :!: :wink: 8) :D 8)
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Sponzor

 

Postod EUKALIPTUS » Ned Jul 06, 2008 2:48 pm

I koliko je karta?
Korisnikov avatar
EUKALIPTUS
Član
 
Postovi: 749
Pridružio se: Čet Maj 08, 2008 10:46 pm
Lokacija: Zemun

Postod danilo » Ned Jul 06, 2008 9:16 pm

112 dinara, hoštapleraj :!: :evil:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod danilo » Pet Jul 11, 2008 11:52 pm

Bio sam juče u Idvoru, i na kraju sam sve saznao kad imam autobus i ostalo :!: :wink: Ka Idvoru sam krenuo ujutru u 09:30 sa lastine stanice, i vozio me je prigradski IK-201 iz 2004. godine :!: :D Autobus je stvarno jako, jako dobar, ima radio i u celom vozilu postoje zvučnici, tako da je bilo i muzike :!: :wink: Od instrumenata mu sve radi, a gažni broj vozila je 5851, ako se ne varam. A inače to je linija 161 koja vozi za Farkaždin, ali preko Opova, Barande, Sakula, pa onda prođe skretanje na raskrsnici na kojoj se levo ide za Farkaždin, a desno za Uzdin, pa uđe u selo okrene na sred raskrsnice, pre centra i nazad do pomenute raskrsnice pa za Farkaždin :!: :wink: 8) :D Posle sam ga uhvatio oko 13:40 u Idvoru, pa onda vozi do Farkaždina, tamo dožđe oko 13:50 pa stoji do 14:00, i tada kreće do raskrsnice, ali onda ne ide za Idvor levo nego desno za Beograd preko Sakula, Brande i Opova pa na Zrenjaninski put do Beograda :!: Znači samo kad ide za Farkaždin svraća u Idvor, a posle iz Farkaždina direktno levo za Beograd, preko pomenutih sela :wink:
Inače u Idvor sam išao da bih video rodnu kuću i muzej Mihajla Pupina, i video sam i stvarno su utisci pozitivni, oduševljen sam svim što sam video, što bi mi rekli extra :!: :D :D :D 8) :wink: :D 8) 8)
Jedino je selo jako, jako mrtvo, ima samo 1100 stanovnika, od toga ove godine je 80 učenika završilo osnovnu školu, a za sledeću godinu nemaju ni jedno dete upisano u prvi razred, STRAŠNO :!: :evil:Ali zato ima jako puno roda, u Idvoru 10, a u Sakulama sam video čak 35 :!: :D :D :D

Eto imam još puno da pričam, ali nekom drugom prilikom :!: :wink:
Ne zamerite na OFF TOPIC :!: :wink:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod danilo » Pet Jul 11, 2008 11:53 pm

U povratku me je vozio novi IK-206 isto prigeradski, kao i IK-201 (sa troja vrata) i njemu sve radi, i baš je cakum-pakum :!: :wink:
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod Sloba » Sub Jul 12, 2008 10:32 am

Gde ide linija 466? Video sam na autoputu neki dan, bilo je puno IK-201 P
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod EUKALIPTUS » Sub Jul 12, 2008 12:44 pm

danilo je napisao:Autobus je stvarno jako, jako dobar, ima radio i u celom vozilu postoje zvučnici, tako da je bilo i muzike :wink:



Da ne bih i ja otišao van teme, baziraću se na ovoj muzici: Voleo bih da ovo pročita i neki vozač Laste sa gradskih linija. Zvučnici po celom autobusu imaju u svim Lastinim autobusima, osim u onom prvom IK-206 koji je vozio na 18-ici pa na 17-ici i imao je PEPSI reklamu. Prema tome, vožnja je lepša uz muziku i ne vidim razlog da nikad ne puštate muziku. Naravno da ako pustite turbofolk da će da lupaju zvučnike ali ako pustite nešto univerzalno za svačije uši tipa EX YU pesama, to slušaju svi i niko neće da razbija zvučnike.
Korisnikov avatar
EUKALIPTUS
Član
 
Postovi: 749
Pridružio se: Čet Maj 08, 2008 10:46 pm
Lokacija: Zemun

Postod danilo » Sub Jul 12, 2008 2:24 pm

Pa OT je, ali u GSP-u je na primer zabranjeno slušanje muzike, što je glupost i iživljavanje :evil: To da je zabranjeno slušanje muzike preko slušalica u redu, to zaista ometa vozača, ali muzika u celom atutobusu da je zabranjena to je jedna velika, velika glupost, vozač treba da radi 6 sati, ili više, i umesto da mu bude lakše i prijatnije to mu je uskraćeno :!: :evil: :x
Mirko GSP
Korisnikov avatar
danilo
Student saobraćaja
 
Postovi: 9142
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 8:47 pm
Lokacija: Beograd

Postod djole » Sub Jul 12, 2008 3:18 pm

U Lasti je zabranjeno da se pusta muzika u celom autobusu,ali nije u onoj vozackoj kabini,i tamo ima zvucnik :wink: U dosta Lastinih i Lastrinih autobusa sam cuo muziku koja dolazi iz dela gde je vozac...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod markotar » Sub Jul 12, 2008 3:58 pm

Da li ima neke znacajne razlike izmedju Lastinih gradskih i prigradskih Ik-206?? Tu pre svega mislim na raspored sedista i broj vrada (postoji li Ik-206 sa 3 vrata?), ne racunam naravno sitnice kao sto su zavese. :-)
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Sub Jul 12, 2008 8:49 pm

IK-206 nisam još video sa troja vrata dok su 201 pravljene sa troja,to su
ustvari univerzalni autobusi gradsko-prigradski,jedino mogu biti razlike
kao što kažeš u zavesama,broju vrata,udobniji tapacirung na sedištima i
gornje pregrade za ručni prtljag.
Ipak IK-101 i IK-201 su za gradski saobraćaj,IK-103 i IK-206 su za prigradski zbog smanjenog kapaciteta.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod EUKALIPTUS » Sub Jul 12, 2008 8:59 pm

Pa ja bih pre rekao da je IK-206 bolji za gradski nego IK-201 zbog niže platforme i time bržeg protoka putnika.

E, sada bih da pitam nekog ko se više razume u sama vozila i njihove delove. Primetio sam da oni stari Lastini IK-201 sa troje vrata, tj prigradski koji su sada na gradskim linijama nekako brže kreću sa stanice, brže razvijaju brzinu od ovih novih IK-201. Ovi novi nekako više cimaju, ako me razumete šta hoću da kažem. Dok recimo svi IK-206 kad kreću sa stanice ni malo ne cimaju...
Zanima me za ove 201, da li su to oni stavljali lošiji motor u nova vozila ili se jednostavno motor kod ovih starijih razradio na linijama koje nemaju puno stanica i gde se brže vozi.
Korisnikov avatar
EUKALIPTUS
Član
 
Postovi: 749
Pridružio se: Čet Maj 08, 2008 10:46 pm
Lokacija: Zemun

Postod Stefan Bgd » Sub Jul 12, 2008 9:53 pm

I razrada motora ima udela u tome,ali su najbitniji interkuler i turbina.Izgleda da su one malo drugacije,i stoga autobusi sporije ubrzavaju i cimaju u startu. :wink:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13028
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod avramovicsasa » Sub Jul 12, 2008 11:11 pm

može i IK-201 da ima niže stepenice ali važan je onaj prostor pozadi za stajanje koji IK-206 nema zbog motornog prostora.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod markotar » Ned Jul 13, 2008 12:48 am

Pa koja je razlika?? 5-6 putnika manje svakako ne cini veliku razliku!! Mada mislim da razlika nije ni tolika jer je 206-ica nesto duza od 201 sto taman to kompenzuje.

Da ne govorim da kapacitet presudno zavisi od broja i rasporeda sedista - a o tome odlucuje KUPAC! Npr. 206 kod 2. i 3. vrata ima opciju da sa desne strane ne postoje sedista vec onaj prosireni prostor za stajanje, kolica i sl. Cak licno me cudi sto Lasta nije kupila takvu verziju za grad. Naravno isto moze da se ugradi i na 201 ali opet kazem, da li tih ~5 putnika zaista pravi neku veliku razliku?

Uzgred ne vidim kako 201 moze da ima nizu platformu kad se motor nalazi na sredini! Jedino mozda na 4. vratima, sto je nedovoljno. A sto se udobnosti putnika tice, veliku prednost po pitanju buke i vibracija, pa i temperature ako hocete, ima motor pozadi. 206 je meni licno neuporedivo udobniji od 201.

Mislim da je jedina realna mana 206-ice zadnja vuca, ali mislim da je to u danasnje vreme nebitno jer retko ko danas proizvodi zglobnjake sa motorima napred.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju