Logo

Vozila na probi u GSP-u "Beograd"

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Beogradu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Vozila na probi u GSP-u "Beograd"

Postod CKD-KT4 » Pon Okt 27, 2008 9:43 pm

DAC, probni trolejbus, 1985. godina (moja fotka, postavljena na www.railserbia.net/forum ):
Image
Iz ''Saletovih'' novina:
zeka na www.railserbia.net/forum je napisao:
Sanos 200, bio je prikazan na Zagrebackom velesajmu a potom prebacen u Sarajevo.
Image
Sanos 115
Image
Ikarbus 170
Image
Kvalitet slika je los ali cu ih bolje skenirati i ponovo postaviti. Slike preuzete iz GSB novina. Zahvaljujem se Saletu na njihovoj realizaciji.
Poslednji put menjao CKD-KT4 dana Čet Nov 13, 2008 1:10 pm, izmenjena samo jedanput
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Vozila na probi u GSP-u "Beograd"

Sponzor

 

Postod CKD-KT4 » Pon Okt 27, 2008 10:07 pm

Fotos iz jedne druge teme:
Image
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Re: Probna vozila GSP "Beograd"

Postod cone » Uto Nov 04, 2008 2:24 pm

Ove skenirane stranice su iz ljubljanskog Avtomagazina iz marta 1983. godine. Imam taj broj časopisa kod kuće. :D

CKD-KT4 je napisao:DAC, probni trolejbus, 1985. godina (moja fotka, postavljena na www.railserbia.net/forum ):

Iz ''Saletovih'' novina:
zeka na www.railserbia.net/forum je napisao:Trolejbusi sa probe u Beogradu
Ikarus 280

Sanos 200, bio je prikazan na Zagrebackom velesajmu a potom prebacen u Sarajevo.
Image

Ikarbus 170
Image
Kvalitet slika je los ali cu ih bolje skenirati i ponovo postaviti. Slike preuzete iz GSB novina. Zahvaljujem se Saletu na njihovoj realizaciji.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod markotar » Uto Nov 04, 2008 3:31 pm

Gde je na kraju zavrsila ta Ik trola?
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod cone » Sre Nov 05, 2008 11:32 am

markotar je napisao:Gde je na kraju zavrsila ta Ik trola?

To i mene zanima... :?
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod avramovicsasa » Čet Nov 13, 2008 2:45 am

Prema izvorima bliskih fabrici Ikarbus:

IK-170 je tokom probnog rada na Beogradskim ulicama pokazao odlične
rezultate ali GSP Beograd nije bio zaintresovan za nabavku ovih vozila i
pokretanje serijske proizvodnje jer je tada u toku bila ekspanzija uvoznih
trolejbusa iz SSSR-a.
IK-170 je jedno vreme stajao u krugu fabrike pa je zatim prepravljen u autobus i prevozio je radnike IKARBUS-a,ukoliko ih nisu sve isekli taj autobus je sigurno još u životu.
Postoji mogućnost da je IK-180 koga smo viđali po starim monografijama
upravo prepravljeni trolejbus IK-170,kada sam posećivao fabriku stajao je
jedan beli zglob sa motorom LEYLAND moguće je da se radi o tom istom
vozilu,retko sam viđao rukovodstvo fabrike tako da nisam mogao da potvrdim ove sumnje.
IK-173 solo trolejbus ne znam njegovu sudbinu ali moguće je da je i on postao autobus jer kako kažu stručnjaci taj postupak nije težak.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod markotar » Čet Nov 13, 2008 2:52 am

Hvala na infomacijama. Velika steta sto nije bilo razumevanja za ovaj projekat. Istorijski gledano, trolejbusi su potpuno neopravdano i nerazumno bili zapostavljeni od strane onih koji odlucuju o ovom gradu ali i uopste gledano u ex Jugoslaviji. Npr. stariji Rijecani i dan danas ne shvataju sto su trolejbusi proterani iz njihovog grada!! Ja takvu trolejbusofobiju nikada nisam razumeo. Sreca u nesreci pa je bila naftna kriza na prelazu iz 70-te u 80-te pa su trole u BG vaskrsle.

A mislim da je proces prepravljanja u ovom slucaju bio izuzetno lak, ista sasija, ista karoserija, cas posla od trole bude autobus.

Ima li neko sliku te solo trole?
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod avramovicsasa » Čet Nov 13, 2008 3:07 am

ja nikada nisam video sliku tog IK-173.

Inače ljudi se plaše onoga što ne razumeju,pa to obično ismevaju i uništavaju a tu sudbinu su doživeli trolejbusi.
Trolejbus postavlja jasne zahteve samo što je ljudski faktor uvek problem a
oni koji mrze trolejbuse to ne mogu da shvate.
Samo obratite pažnju da trolejbusi ispadaju iz reda vožnje i nedeljom i to kada nema zastoja i bilo kakvih problema,odgovore znate sami.
avramovicsasa
Otpravnik
 
Postovi: 9836
Pridružio se: Uto Maj 06, 2008 6:04 am
Lokacija: Novi Beograd

Postod cone » Čet Nov 13, 2008 9:14 am

Sale, hvala na informacijama. Ovo su stvarno interesantni podaci. :)
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod CKD-KT4 » Čet Nov 13, 2008 1:19 pm

Za sada pišemo samo o probnim trolama, je li je bilo probnih buseva i tramvaja?
Pretpostavljam da je ĐĐ 201 - prototip (g.b. 71) isto bio probni, je li?

Evo još jedne probne trole (koja je kasnije kupljena / ispod male slike je link za veću):
"VMZ 375 - Beograd"
Image
http://photo.tramvaj.ru/images/belgrad/7t.jpg

Zanimljivo je da "MarkoS", uvoznik ove trole, pobedio na tenderu za 10 niskopodnih TROLZI, no nikad ih nije isporučio, a Grad ga je tužio. Dokle se stiglo sa tim procesom?

Viđao sam po netu da se u Moskvi nalaze takve niskopodne TROLZE, kakve su trebale biti u BG, sa beogradskom kolor-shemom. Možda ih je fabrika preprodala Moskvi? :?
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Čet Nov 13, 2008 3:08 pm

Da, mislim da se radi o Trolzama 5265. Samo moje misljenje je da su te trole jako lose za BG, BKM su za tri klase bolje od njih, tako da smo jos i dobro prosli!

Da se vratim na temu, mislim da je bio neki Gosin tramvaj pre oko 20-ak godina na probi u BG.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod CKD-KT4 » Čet Nov 13, 2008 9:08 pm

markotar je napisao:Da se vratim na temu, mislim da je bio neki Gosin tramvaj pre oko 20-ak godina na probi u BG.


Prvi put čujem za to, znam je bio "Gošin" prototip iz 1956. (ne mislim na seriju 201-217).

A bio je trola prototip iz 1982., g. b. 52, pisali smo o njoj.
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod markotar » Čet Nov 13, 2008 11:57 pm

Nemoj me drzati za rec, secanje mi je maglovito tako da stvarno nisam siguran ali mislim da je bio jos jedan prototip iz Gose posle tog od pre 50 godina.
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod CKD-KT4 » Pet Nov 14, 2008 12:04 am

Evo 'goše' probnog prototipa iz 1956.:
Image

Image

Izvor: Railserbia
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Postod CKD-KT4 » Pet Nov 14, 2008 12:18 am

"Đuro Đaković", prototip TMK 1 (201), odnosno 'pra-bik' (fotosi su već bili na forumu, a preneti su Railserbia):
Image

Image
CKD-KT4
Student saobraćaja
 
Postovi: 1291
Pridružio se: Čet Maj 22, 2008 11:21 pm
Lokacija: Beograd

Sledeća

Povratak na Gradski prevoz u Beogradu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju