Tako je, nova generacija
ik-101/ik-102 je izgledala poput kasnijih
ik-103.
Raba je svojevremeno proizvodila motore sa oznakom
D10:
http://www.youtube.com/watch?v=4P1w9UxremwImale su karakterističan zvuk, nalik na ovom sa ovog snimka, a koji je bio blaži u odnosu na
MAN-a:
http://www.youtube.com/watch?v=HEGwG-c6PvkNa kasnijim serijama
ik-202, na zadnjoj steni su se nalazile pločice sa istoimenim natpisom.
roadcrasher je napisao:za ovaj neznam nista, sto znam da je 94 - 95 bio isti ovakav potpuno beli zglob vozio na 17ci, znam da nije bila brena jer je imo ista ovakva vrata (jel se zovu turska vrata ili kako pojma nemam)je
Nije bio baš isti, taj prvi zglob je ovde puno puta pominjani
ik-201L sa garažnim brojem
1161, nije bio potpuno bele boje već je na sebi imao roze trake sa crvenim natpisima
Ikarbus 1923-1993, inače sajamski primerak koji je bio izložen na sajmu automobila 1993-e godine, prototip/prvenac nove generacije
Ikarbusovih vozila. Evo i slike...
Turska vrata je
Ikarbus počeo da ugrađuje tek pre par godina, i to na novim modelima
ik-103 i
ik-206. Na
1161 su bila postavljena jednodelna vrata koje je izrađivao
Ikarbus, sa malim staklima koja su se ugrađivala u modele
ik-161/ik-166. 5. septembra 1994-e godine, godinu dana nakon ispitivanja prototipa započeta je serijska proizvodnja modela
ik-201, nešto kasnije
ik-202 i naposletku
ik-203, kao i solo
ik-101/ik-102/ik-103 na kojima su se ugrađivala veća jednodelna vrata sa većim staklenim površinama, koja su u početku bila lepljena, da bi od
generacije 2000 počela da se ugrađuju sa staklima koja su imala kedere. Njihova instalacija je za razliku od ovog
ik-201L koji je imao veliku kutiju iznad vrata poput
ik-161/ik-166, prebačena u gornji nivo, u ravni sa panelima, što je i omogućilo ugradnju većih vrata.
U ovom modelu se nalazio motor
MAN D2866 sa
Voith-ovim automatskim menjačem, zbog kojeg je ovaj autobus nažalost posle nešto više od 5 godina zaradio veći kvar, a ubrzo i rashod, zbog tadašnje krize sa delovima. Nažalost nije doživeo da ga ponovo vrate na drum, 2003-e godine je i zvanično odnet na inos. U svakom slučaju ostaće legenda, začetnik generacije koja je prošla mnogo faza redizajna i tehničkog usavršavanja, a kojom se i danas još uvek vozimo.