Logo

Enterier svih kamiona

Slike i rasprave o kamionima.

Postod primo 1 » Čet Avg 18, 2011 4:44 pm

U redu, izvinjavam se, mislio sam posto je i onaj coronado takav, a i Volvo da moze i tako. A bice i mojih slika za koji dan.
Image
Korisnikov avatar
primo 1
Član
 
Postovi: 559
Pridružio se: Uto Avg 16, 2011 10:02 am
Lokacija: Novi Sad

Sponzor

 

Postod Man422 » Čet Avg 18, 2011 10:21 pm

Evo enterijera iz mog mana tga 26-480 kiper

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us
Korisnikov avatar
Man422
Član
 
Postovi: 404
Pridružio se: Pet Jul 22, 2011 4:43 pm
Lokacija: Basel,Switzerland

Postod volvofh13 » Pet Avg 19, 2011 12:20 pm

primo 1 je napisao:DAF XF 105

Image

ovo je CF95
Korisnikov avatar
volvofh13
Član
 
Postovi: 104
Pridružio se: Pon Jul 18, 2011 9:52 pm
Lokacija: šabac

Postod primo 1 » Sub Sep 10, 2011 1:23 am

Pazi, na sajtu s kog sam skinuo pise da je XF 105, pa sad ako oni lazu ...

Link slike je http://www.autoevolution.com/images/tru ... -160_6.jpg, pa i po njemu mozes videti to.

Nema veze, ionako je uputstvo da postavljamo svoje slike pa cu se ubuduce drzati toga. Pa da krenem:

Image

Image

Image

Image

Kao sto sam vec napisao na temi o americkim kamionima pre par dana sam spazio lep Freightliner osiguravajuce kompanije Uniqua na Spensu, u Novom Sadu. Tamo sam postavio slike spolja, a ovde cu se osvrnuti na to sto ima unutra. Kamion je klasican americki, proizveden 1997. i na satu mu stoji nesto preko 600.000 predjenih milja. Posto brojac ima samo 6 cifara moguce da je kilometraza i veca za milion ili dva. Tahografa po americkim standardima nema. Menjac je 10 - brzinski Fuler, klasicno nesinhronizovan tako da tu uveliko rade duplo kvacilo i medjugas, a pre svega dobar osecaj za prebacivanje. Ko je ovde vozio starog Dajca i slicne naprave zna o cemu pricam. Prebacaj podrucja ide recimo kao na Volvou, dakle nista samari nego isteras do 5., podignes dugmence na ruciti pa onda opet po istoj semi do 10. Motor nije tih i u kabini se cuje mnogo vise od evropskih kamiona. Komande su sljastece, ali nesredjene, razbacane zbrda - zdola, a obelezavanje je katastrofa. Na slici vidite da ima mnogo potpuno istih tastera ispod kojih na plocicama ispod pise cemu sluze, ali nocu cete to tesko razaznati, a ni danju nije veselo. Kozni smek je lep, ali korist od toga dok vozite slaba. Sama kabina je uza, ali bitno duza od evropskih. Ravan pod je lepo i prakticno svojstvo, ali to imaju i ovde Actros i Magnum, a i kod ostalih to vise nije ogromna grba iz prohujalih vremena. I to bi bilo to. Zakljucak: U ovome je lepo odmarati se, ali bih za voznju ipak pre uzeo Evropljanina. Od lepih slika nema vajde.
Image
Korisnikov avatar
primo 1
Član
 
Postovi: 559
Pridružio se: Uto Avg 16, 2011 10:02 am
Lokacija: Novi Sad

Postod volvofh13 » Sub Sep 10, 2011 9:15 am

Pa očigledno su se z......i,jer vidiš da je tabla na sredini manje ispupčena,nego na XF-u i da ima dva brisača(uža kabina)to je onda CF. :lol:
Korisnikov avatar
volvofh13
Član
 
Postovi: 104
Pridružio se: Pon Jul 18, 2011 9:52 pm
Lokacija: šabac

Postod primo 1 » Ned Sep 11, 2011 6:45 am

U pravu si, nisam na te detalje obratio paznju.
Image
Korisnikov avatar
primo 1
Član
 
Postovi: 559
Pridružio se: Uto Avg 16, 2011 10:02 am
Lokacija: Novi Sad

Postod Sotir » Sre Dec 28, 2011 11:48 pm

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Volvo fh12 420 Globetrotter xl,slikano u toku putovanja tako da su kreveti bili popunjeni stvarima,inace kamion pripada mog drugaru Sasi Lukicu.Ne vidi se sva oprema koju ima jer je kabina bila popunjena strvarima.
Korisnikov avatar
Sotir
Član
 
Postovi: 423
Pridružio se: Pon Apr 04, 2011 9:33 pm
Lokacija: Vazdušna banja Pančevo

Postod Mafi » Pet Dec 30, 2011 2:26 am

primo 1 je napisao:Pazi, na sajtu s kog sam skinuo pise da je XF 105, pa sad ako oni lazu ...

Link slike je http://www.autoevolution.com/images/tru ... -160_6.jpg, pa i po njemu mozes videti to.

Nema veze, ionako je uputstvo da postavljamo svoje slike pa cu se ubuduce drzati toga. Pa da krenem:

Image

Image

Image

Image

Kao sto sam vec napisao na temi o americkim kamionima pre par dana sam spazio lep Freightliner osiguravajuce kompanije Uniqua na Spensu, u Novom Sadu. Tamo sam postavio slike spolja, a ovde cu se osvrnuti na to sto ima unutra. Kamion je klasican americki, proizveden 1997. i na satu mu stoji nesto preko 600.000 predjenih milja. Posto brojac ima samo 6 cifara moguce da je kilometraza i veca za milion ili dva. Tahografa po americkim standardima nema. Menjac je 10 - brzinski Fuler, klasicno nesinhronizovan tako da tu uveliko rade duplo kvacilo i medjugas, a pre svega dobar osecaj za prebacivanje. Ko je ovde vozio starog Dajca i slicne naprave zna o cemu pricam. Prebacaj podrucja ide recimo kao na Volvou, dakle nista samari nego isteras do 5., podignes dugmence na ruciti pa onda opet po istoj semi do 10. Motor nije tih i u kabini se cuje mnogo vise od evropskih kamiona. Komande su sljastece, ali nesredjene, razbacane zbrda - zdola, a obelezavanje je katastrofa. Na slici vidite da ima mnogo potpuno istih tastera ispod kojih na plocicama ispod pise cemu sluze, ali nocu cete to tesko razaznati, a ni danju nije veselo. Kozni smek je lep, ali korist od toga dok vozite slaba. Sama kabina je uza, ali bitno duza od evropskih. Ravan pod je lepo i prakticno svojstvo, ali to imaju i ovde Actros i Magnum, a i kod ostalih to vise nije ogromna grba iz prohujalih vremena. I to bi bilo to. Zakljucak: U ovome je lepo odmarati se, ali bih za voznju ipak pre uzeo Evropljanina. Od lepih slika nema vajde.


Rucica od zmigavaca kao da su patent od "tamceta" preuzeli, po meni nevidjeno ruzno
Image
Mafi
Član
 
Postovi: 38
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:16 am
Lokacija: Vladimirci/Srbija

Prethodni

Povratak na Kamioni

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju