primo 1 je napisao:Pazi, na sajtu s kog sam skinuo pise da je XF 105, pa sad ako oni lazu ...
Link slike je http://www.autoevolution.com/images/tru ... -160_6.jpg, pa i po njemu mozes videti to.
Nema veze, ionako je uputstvo da postavljamo svoje slike pa cu se ubuduce drzati toga. Pa da krenem:
Kao sto sam vec napisao na temi o americkim kamionima pre par dana sam spazio lep Freightliner osiguravajuce kompanije Uniqua na Spensu, u Novom Sadu. Tamo sam postavio slike spolja, a ovde cu se osvrnuti na to sto ima unutra. Kamion je klasican americki, proizveden 1997. i na satu mu stoji nesto preko 600.000 predjenih milja. Posto brojac ima samo 6 cifara moguce da je kilometraza i veca za milion ili dva. Tahografa po americkim standardima nema. Menjac je 10 - brzinski Fuler, klasicno nesinhronizovan tako da tu uveliko rade duplo kvacilo i medjugas, a pre svega dobar osecaj za prebacivanje. Ko je ovde vozio starog Dajca i slicne naprave zna o cemu pricam. Prebacaj podrucja ide recimo kao na Volvou, dakle nista samari nego isteras do 5., podignes dugmence na ruciti pa onda opet po istoj semi do 10. Motor nije tih i u kabini se cuje mnogo vise od evropskih kamiona. Komande su sljastece, ali nesredjene, razbacane zbrda - zdola, a obelezavanje je katastrofa. Na slici vidite da ima mnogo potpuno istih tastera ispod kojih na plocicama ispod pise cemu sluze, ali nocu cete to tesko razaznati, a ni danju nije veselo. Kozni smek je lep, ali korist od toga dok vozite slaba. Sama kabina je uza, ali bitno duza od evropskih. Ravan pod je lepo i prakticno svojstvo, ali to imaju i ovde Actros i Magnum, a i kod ostalih to vise nije ogromna grba iz prohujalih vremena. I to bi bilo to. Zakljucak: U ovome je lepo odmarati se, ali bih za voznju ipak pre uzeo Evropljanina. Od lepih slika nema vajde.
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju