Logo

Henschel

Slike i rasprave o kamionima.

Postod milos265 » Ned Dec 28, 2008 10:36 am

Nesto u zadnje vreme ne stizem da slikam, pravo da ti kazem ali u pravu si...
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Sponzor

 

Postod najsporiji » Ned Okt 16, 2011 11:39 am

Hensele je nekada najvise imao Transped Beograd u svom voznom parku i to posle Praga,Skoda i Mercedsa. Tih 60-tih godina hensel f-22 bio kamion,a kada su '69.u garazu dosli novi f-261 henseli,to je bio pravi kamion sa svih svojih 260 ks.Puno sam se vozio tim kamionom i kao dete isao sa ocem jos tada malo po evropi i mogu reci taj kamion nije nigde stajao.Nije se to gasilo,bio je bucan,skucen,spor,neudoban za sve pare,u brdo mozes lagano trcati uporedo sa njim ali je bio nov i vozaci su bili prezadovoljni jer bolje vozilo nisu imali.Prodje tada daf ili skanija pored nas kroz Nemacku, mi kao da stojimo a gas "u patos" .Hidraulicni volan,direktan menjac ,kvacilo tvrdo kao kamen i kada te puste kao klinca da ga malo provozas po kraju,najveca muka je bila stisnuti i zadrzati kvacilo dok se presalta,sve drugo je bila pesma iako je imao hidraulicni volan velik' (meni tada)kao pola kabine.Da,tada su se vebasteri u henselu naknadno ugradjivali ispod desnog sedista i bili su bucni za sve pare ali je u kabini bilo milina sedeti.Kazu stariji vozaci,na snegu je hensel bio neprevazidjen,svuda je isao kao tenk i za njega nije bilo prepreke pa po tome slovi za puno bolji od svih drugih tadasnjih kamiona.Naravno,bilo je vec tada boljih kamiona od hensela ali kad' nemas bolje,super je i to sto imas narocito posle onoga sto se tada u to vreme,prethodno vozilo.Deo istorije koji ne treba zaboraviti ,stari dobri HENSCHEL.
Korisnikov avatar
najsporiji
Član
 
Postovi: 495
Pridružio se: Ned Jun 12, 2011 11:27 am
Lokacija: Svilajnac

Postod Siera » Ned Okt 16, 2011 11:47 am

Sviti kamioni iz tog vremena na našem tržištu su bili duplaci počev od Mercedesa 2232,Fiata,Mackova,Manova,Magirusa,Scania za razliku od evropljana koji su već tad bili na kamionima sa jednim diferencijalom (pričam o tegljačima)
Sećam se magirusa iz tog doba duplak ali sa paraboličnim gibnjevima, razlika izmedju ong sa klasičnim slaganim gibnjevima i ovoga sa paraboličnim bila je kao danas gibnjevi i jastuci
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod najsporiji » Ned Okt 16, 2011 11:56 am

Da,to je jedno vreme bila opsesija zagledati kamionske gibnjeve i parabolike su tada za sve ovde bio nedosanjani san obzirom na sve "baglame"od vesanja ovdasnjih vozila.U stvari,ne treba zaboraviti ni cinjenicu da su tada sva vozila za nase trziste(osim Slovenackog)dolazila u najgrubljoj osnovnoj varijanti i secam se prvih transpedovih skanija 111 kakve su kao nove dosle iz svedske tj.kako su svih skoro sto prvih,dovezli iz Svedske .Naravno,tada su fabrike za tako velike i jake kupovine,bogato "darovale kupce" hocu reci rukovodstvo koje je sklapalo posao ali i vozace koji su preuzimali kamione.Kako god,sva su vozila bila sa "vagonskim"gibnjevima,tvrda kao kamen i odlicna samo za kamen u bubrezima.
Korisnikov avatar
najsporiji
Član
 
Postovi: 495
Pridružio se: Ned Jun 12, 2011 11:27 am
Lokacija: Svilajnac

Postod Siera » Ned Okt 16, 2011 12:06 pm

Tačno tako je bilo u to vreme
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod ivemaster » Ned Okt 16, 2011 1:34 pm

tesko je to vreme bilo za vozace,i moj otac je tada vozio za Transped,njima nije bilo tesko jer nisi moga zamisliti nista bolje ipak su tada imali dobre kamione,ali danas videti sta se tada vozilo i kako i kako se danas vozi i sta,stvarno nije bilo lako biti vozac u to vreme sedamdesetih i osamdesetih godina
ivemaster
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1884
Pridružio se: Sub Okt 11, 2008 11:43 am

Postod Siera » Ned Okt 16, 2011 2:26 pm

Pa bili su lošiji putevi i mnogo preopterećeni, vozila nisu bila tehnički savršena. Kompletan tranzit zapadne Evrpoe ka istoku išao je preko SFRJ, preko Madjarske se krenulo tek devedesetih godina. Prosečna brzina u ono vreme na putevima SFRJ bila je 40km/h. Jedino tada taho nije bio veliki problem.
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod trucker_sd » Pon Okt 17, 2011 12:46 am

al vidis meni to malo nije jasno - i ti stari i tvrdi kamioni su i po tim losim putevima sa prosekom od 40km/h stizali svuda po toj staroj jugoslaviji
a danasnji mladi vozaci odmah pitaju "jel velika kabina, ima li retarder, jel automatik" itd
malo mi nisu jasni :)
iako nemam prednost - umrlice se pisu drugima...
Korisnikov avatar
trucker_sd
Član
 
Postovi: 40
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 4:52 pm
Lokacija: svuda...

Postod kosmajac » Čet Okt 20, 2011 9:23 pm

Pa nova vremena su dosla,ja sam svoja prva iskustva stekao sa Actrosom 1843(prva serija). Ne zeli niko vise da bude i vozac i mehanicar u isto vreme. Menjanje gume ili jastuka,creva od vazduha na otvorenom putu vrlo brzo dosta ljudi odgovori od ovog posla.
Korisnikov avatar
kosmajac
Profesionalni vozač
 
Postovi: 786
Pridružio se: Čet Maj 05, 2011 4:02 pm
Lokacija: Obrenovac

Postod trucker_sd » Čet Okt 20, 2011 9:32 pm

zapanjujuce je koliko ti koji dozvole da ih to odgovori od ovog posla, koliko oni ne kapiraju da je to jednostavno SASTAVNI DEO ovog posla
ja se takvih likova uzasavam...
iako nemam prednost - umrlice se pisu drugima...
Korisnikov avatar
trucker_sd
Član
 
Postovi: 40
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 4:52 pm
Lokacija: svuda...

Postod kosmajac » Čet Okt 20, 2011 9:54 pm

Pa dolazili su u firmu stalno momci,znas kako,nov vozni park,i odmah su se otimali za vizu,da rade Zapad. Posle mesec-dva napuste,jer je na nekom parkingu u Francuskoj,5 dana cekao da mu jave za povratnu turu. Najvise mi smetalo,iako su bili maltene moje godiste,sto su uvek bili puni sebe,oni sve znaju,nikad ne pitaju starijeg kolegu za savet,sto mene nikad nije bilo sramota. Ma najvise ljudi napustaju ovaj posao,jer on sve manje ima veze sa voznjom,sve se svodi na neko cekanje,ne samo granice,cekaj utovar,cekaj istovar,cekaj papire,i vecito neka borba sa tim papirima,ne mozes da ih saberes po kabini,racuni,putarine,sertifikati....Oduvek sam se divio ljudima koji rade zbirni transport,svaka njemu cast sa njegovih 12-13 faktura.
Korisnikov avatar
kosmajac
Profesionalni vozač
 
Postovi: 786
Pridružio se: Čet Maj 05, 2011 4:02 pm
Lokacija: Obrenovac

Postod trucker_sd » Čet Okt 20, 2011 10:38 pm

ma papiri ko papiri, stvar organizovanosti
a to da su mladi vozaci puni sebe, to je nasa gadna boljka
iako nemam prednost - umrlice se pisu drugima...
Korisnikov avatar
trucker_sd
Član
 
Postovi: 40
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 4:52 pm
Lokacija: svuda...

Postod trucker_sd » Čet Okt 20, 2011 10:39 pm

nego, Henschel ;)

Image
iako nemam prednost - umrlice se pisu drugima...
Korisnikov avatar
trucker_sd
Član
 
Postovi: 40
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 4:52 pm
Lokacija: svuda...

Re: Henschel

Postod Marko » Čet Jul 26, 2012 3:50 pm

Image
Žalosno je što današnja deca misle da je Mocart bio vlasnik kladionica, a ne da je prodavao čoko kugle

# Vratite Risa u Vojnu akademiju
Marko
Član
 
Postovi: 11507
Pridružio se: Uto Apr 29, 2008 10:54 pm
Lokacija: Nakon uništenja zvezde smrti planeta Endor

Prethodni

Povratak na Kamioni

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost