Hvala Kesha! Koliko sam primetio, nigde nemaju ovakav terminus niti stajališta sa leve strane, ali su dvosmerne Tatre vrlo korisne kada su radovi u toku.
ČKD Tatra KT8D5N, #1732Interesantan deo flote čine tramvaji KT8D5N, koji su Brnu isporučivani od 1998. do 2000. godine. Na prvi pogled se primeti da je branik zamenio kvačilo napred, kao i da su na njemu šiber vrata i noviji pantograf. Tramvaj je na liniji 8 ka Starom Liskovecu, do kog vodi zanimljiva vangradska deonica pruge.
ČKD Tatra KT8D5N by
Slobodan Kostic, on Flickr
ČKD Tatra KT8D5R.N2, #1706 i #1728Sa brda Petrov, gde se nalazi gradska katedrala puca predivan pogled na južni i zapadni deo grada. Između ostalih, ispod samog brda je stanica Nove sady sa četiri koloseka. Na leva dva koloseka se susreću dvozglobne Tatre na liniji 8.
ČKD Tatra KT8D5R.N2 by
Slobodan Kostic, on Flickr
Pragoimex VarioLF2R.E #1127 i ČKD Tatra KT8D5N #1733Pogled na deonicu sa četiri koloseka od stajališta Nove sady do Hlavni nadraži (gl. žel. stanica). Desno je, verovali ili ne, žestoko modernizovan tramvaj ČKD Tatra K2.
Pragoimex VarioLF2R.E & ČKD Tatra KT8D5N by
Slobodan Kostic, on Flickr
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.
"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa