deni002 je napisao:
I ja se pitam lalo je izgorio 405. Da li je kratki spoj ili je greška u sistemu? Najmanje vjerujem da je greška. Tatre su najizdržljiviji tramvaji. U mom gradu još vozi 20 zglobnih tatri sa pantografom naprijed a kupljene su 1998-99, a tatre sa pantografom na zadnjem dijelu su vozile do 2007-08 a kupljene su jako davno prije rata 1991 godine.
Da nisi spomenuo pantograf nazad nebi skontao da pričaš o Sarajevu, dakle ako nešto neznaš nemoj pisati (bez ljutnje)
trenutno ima 30-tak Tatri K2 koje voze po Sarajevu su iste one Tatre koje su nekad imale pantografe nazad, ali su im prebačeni prilikom remonta. To su vozila nabavljana 1973, 75, 77, 79, i 83 godine i nekad ih je bilo 90, znači nisu nabavljene 1998-99 kako ti kažeš.
Jedine dvije Tatre koje su došle nakon rata, došle su polovne 1996 kao donacija ČKD-Tatre, to su 291 i 292 i razlikuju se po kockastom prozorčiću za broj linije.