Logo

"Končar" & "Gredelj"

Slike i rasprave o tramvajima, vozovima, metroima i drugim šinskim vozilima.

"Končar" & "Gredelj"

Postod Sloba » Sub Apr 05, 2008 9:34 pm

Jako lepe tramvaje pravi i pravio je.

TMK 2100- 1994-2001
TMK 2200- 2007
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

"Končar" & "Gredelj"

Sponzor

 

Postod leif aka paparazzo » Sub Apr 05, 2008 11:51 pm

Zagrebacki TMK 101, 201 i 900 su izasli iz pogona fabrike Djuro Djakovic koja nema nikakve veze sa Koncarom
Korisnikov avatar
leif aka paparazzo
Član
 
Postovi: 519
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 2:58 am
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Ned Apr 06, 2008 8:51 am

Upecao si se.
TMK 900 nikad nije nosio oznaku ĐĐ
dok je to na 101 i 201 variralo, ali da ne otvaramo dve teme, nastavimo ovde.
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod volvos » Sre Apr 09, 2008 6:47 pm

Odvezite sada tu misteriju
Image
volvos
Član
 
Postovi: 4167
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 8:11 pm
Lokacija: Temerin

Postod Sloba » Čet Apr 10, 2008 2:16 pm

TMK-2100
Image
TMK-2200
Image
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod markotar » Čet Apr 10, 2008 5:07 pm

Hrvatska Wikipedia ima dobre clanke o pomenutim tramvajima. Za sve informacije i slike najbolje krenite sa donje adrese.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Tramvajski ... _u_Zagrebu
markotar
Član
 
Postovi: 1785
Pridružio se: Sub Feb 23, 2008 7:44 pm
Lokacija: Beograd

Postod Sloba » Čet Apr 10, 2008 5:11 pm

Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Čet Apr 10, 2008 5:45 pm

Upravljači:

TMK 2100
Image
TMK 2200
Image
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod s215hdh » Čet Apr 10, 2008 11:57 pm

Tramvaj je najlakse voziti... sednes i sibaj, nema motanja, imas prednost, samo na semafore pazis i to je to
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Goran sk » Pet Apr 11, 2008 12:00 am

pa to mogu i babe da voze :shock: :wink:
Korisnikov avatar
Goran sk
Član
 
Postovi: 23034
Pridružio se: Pet Feb 15, 2008 9:24 pm
Lokacija: Stuttgart-Skopje

Postod Milanche » Pet Apr 11, 2008 12:29 am

s215hdh je napisao:Tramvaj je najlakse voziti... sednes i sibaj, nema motanja, imas prednost, samo na semafore pazis i to je to

Paziš malo i na budale koje izleću na šine i sl. Malo im svirneš i to je to.
Za vožnju tramvaja treba B kategorija, to nisam znao do skoro, tako da razmišljam da upišem kurs za tramvajdžije ako se smorim od faxa! :D
Milanche
Član
 
Postovi: 713
Pridružio se: Pet Feb 08, 2008 2:54 am
Lokacija: Niš

Postod s215hdh » Pet Apr 11, 2008 1:17 am

Pa da, jedino sto treba da znas jeste da rucno menjas skretnice...
s215hdh
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5598
Pridružio se: Sub Feb 09, 2008 5:47 pm
Lokacija: Negde po svetu

Postod Sloba » Uto Maj 06, 2008 9:22 pm

Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod Sloba » Čet Maj 29, 2008 10:04 pm

Malo da obnovim temu:
Ovo su unutrašnjosti svih Končarevih tramvaja u Zagrebu:
Počnimo od najstarijeg:
Tip 2100
Image
Tip 2200
Image
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10781
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Postod cone » Sre Jun 11, 2008 8:34 am

BSA sklopio nagodbu sa Gredeljom

Ilegalno korištenje softvera u padu

ZAGREB - Tvrtke Autodesk i Tvornica željezničkih vozila Gredelj (TŽV Gredelj) sklopili su nagodbu zbog otkrivenog manjka softverskih licenci, priopćilo je u ponedjeljak Međunarodno udruženje proizvođača poslovnog softvera (BSA) u Hrvatskoj.

Dodaju da je TŽV Gredelj odmah uklonila sve nelicencirane kopije softvera i obvezala se osigurati da će ubuduće u svom poslovanju koristiti isključivo licenciran softver, kao i kompaniji Autodesk nadoknaditi prethodno korištenje nelicenciranih kopija.

U sklopu nagodbe, TŽV Gredelj je pristao i na ovu objavu, u znak podrške naporima BSA usmjerenim podizanju svijesti poslovnih korisnika softvera o važnosti uvođenja učinkovitog sustava upravljanja softverskom imovinom te redovitih internih revizija softvera.

»Politika naše tvrtke zapravo jest korištenje isključivo licenciranog softvera. Ovu ćemo prigodu iskoristiti za usklađivanje vlastite softverske politike s preporukama BSA, kako bismo osigurali vođenje uredne evidencije o licencama potrebnim za naše poslovanje«, kaže Željko Čizić, šef službe informatike TŽV Gredelj.

»U BSA držimo kako je slučaj TŽV Gredelj dobar primjer općeg stanja u Hrvatskoj. U proteklih nekoliko godina uočili smo da su hrvatske tvrtke sve ozbiljnije počele shvaćati vrijednost softvera kao imovine i ulagati u softverske licence«, kaže Mladen Vukmir, glasnogovornik BSA u Hrvatskoj.

Izvor: Vjesnik
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 10189
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Sledeća

Povratak na Šinska vozila

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju