Znam da ovaj podforum nije baš aktivan, ali mislim da ovaj sistem zaslužuje posebnu temu.
MAN WSW GTW 72
Lokacija: Vohwinkel Schwebebahn
Prvo vozilo kojim sam se vozio. U početku je bilo malo čudno ljuljuškanje, posle se čovek navikne.
Lokacija: Vohwinkel Schwebebahn
Nedeljom idu veoma često (6-7 minuta), pa je sledeći brzo došao. Usput se vidi i stanica.
Lokacija: Vohwinkel Schwebebahn
Ovo okretanje me je oduševilo. Inače, primetio sam da na ovom okretanju šišti neka para, da to ne služi da se šine malo ohlade?
Lokacija: Ohligsmühle
Brzina je manja od 50 km/h, ali s obzirom da je nezavistan sistem, to i ne nema neku važnost. Na slici se vidi da na stanicama postoji metalna rešetka ispod voza, kako bi se izbegla slučajna padanja ljudi.
Lokacija: Werther Brücke
Ovi stariji imaju drvena netapacirana sedišta, sem u srednjem modulu gde su se otvorili za isti. Broj u ovom otvoru, koliko ukapirah, prikazuje broj polaska.
Lokacija: Werther Brücke
I kod njih oko 19h dolazi do drastičnog smanjenja polazaka, pa u večernjim časovima gužve postaju ogromne.
Lokacija: Oberbarmen
Dok se na terminusu Vohwinkel Schwebebahn okreće odmah nakon stanice, ovde nastavi do depoa gde okrene. Za ovog sam mislio da kreće na novi polazak, ali je on ipak izašao kako bi mogao da se uparkira u rikverc.
Lokacija: Vohwinkel Schwebebahn
Jedan od dva depoa.
Vossloh Kiepe WSW GTW 15
Lokacija: Ohligsmühle
Novi vozići imaju odlična drvena tapacirana sedišta i drečavo zelenu unutrašnjost. Nažalost, kao za baksuz, dugo sam čekao da se provozam sa njim, nije hteo da naiđe, pa smo zbog toga baš kasno krenuli za Prag.