Miki Machak je napisao:Ćurdić je za tender dovezo top nova vozila a onda posle nekog vremena ih oterao za Beograd a nama u Niš doterao starudije pa nisu ni iz direkcije mutavi iskreno da ne provale mada da se pitam i njega i Arivu bi trebalo da oteraju iz Niša te linije da radi Niš ekspres i eventualno još neki domaći prevoznik da pare ostaju našem gradu a ne da idu Beogradskim prevoznicima...
Апсолутно си у праву и слажемсе са тобом, касније си дошао на форум ја сам о томе писао још пре пар година да ће тако бити са возним парком и тако је и било, али су ме тада тако напали да су могли растргнули би ме овде на форуму, што се тиче Ћурдића, возила за Дуваниште-6 и булеварац-13 су одавно зрели за замену, тресу и лупају као да немају амортизере, даље, возачи их терају као да су формуле, не путнички аутомобили него формуле као да се тркају, ваљда их због пропале изолације код мотора звук сам тера на то ал ајде и ја сам спортски возач и обожавам звук мотора па ово нећу да им замерим
, о употреби климе нема ни говора,као 80-тих и 90-тих прозори на шибер па је и промаја у ситуацији дај шта даш, ајде и то да занемаримо али што се тиче АРИВЕ на Доњој Врежини-2 и Сомборска-5 живо гробље од возила икарбуси-103 старији, душу су изгубили одавно, ем растерени, поједини шупљи у патосу и боку возила, а хигијена НУЛА, смрде унутра БОЖЕ САЧУВАЈ, толики немар око хигијене ја у најлошијим фирмама пред гашење нисам доживео као путник, све је прљаво и смрди на уље и дизел помешано са прашином
вентилација исто као код Ћурдића, ако аутобус нема неку спољну рекламу у виду залепљене фолије а старији ик-103 су скоро сви чисто бели без реклама, отварај луфтере и прозоре иначе загушљиво једва чекаш да се на станици отворе врата због ваздуха, једино им мало вреде они зелени мерцедеси што је терао ЈАНЧИЋ док је био у АРИВИ и ови млађи ик-103, мада су и они полако пред крај