Meni samo nije jasno, i ne znam da li ću nekada shvatili zašto su od zglobnih buseva pravili troosovince! ?
Smanjili su kapacitet!
U zglobni staje 160 ljudi, a u troosovinac (po njihovim proračunima) 130 ljudi.
Da ne pričam o problemima okretanja i skretanja zbog dužine.
Problemi skretanja su svakodnevni kod kružnih tokova od Ledene Stene do KPD-a, i na terminusima (doduše ne svim).
Kažu ljudi (i to oni iz "Ekspresa") da su počele da se pojavljuju naprsline i pukotine na mestima gde je spajano, krpljeno...
Pre mesec dana "negde" je ispala treća osovina (to se krije kao zmija noge), na okretnici u Novom Selu (prošla linija 1, sadašnja 10) je ispao točak na trećoj osovini (drug je slikao, kad nabavim donosim obavezno). Točak je ispao tako valjda što autobus nije mogao da se okrene (zbog svojih gabarita), pa tamo, ovamao, napred ,nazad popeo se na ostrvo i eto ti...ispade točak!!
A da ne pričam o "ćelavim" gumama na trećoj osovini i sl.
Iskreno, ne izgledaju loše, a sad što može da pukne, da se polomi...
Svi će da se slože da je bezbednost ispred svih parametara!
Svaki put kada udjem u bus pomolim se Bogu da u komadu stignem...
U početku, kada je krenula masovna "proizvodnja" gradskih Nibusa, sve mi se činilo extra i super, ali kad malo razmisli čovek...
samo bi voleo da upoznam čoveka koji je isprojektovao famozni troosovinac ili u žargonu kod nišlija "trotonac"!