Nije me dugo bilo sa vijestima iz Sarajeva...
Kupljeno je 7 polovnih trolejbusa Hess Swisstrolley 2 iz Berna. g.p. 1999
Trenutno su 2 na putu. (slike sa fb "kamioni - stil života")
Osim ovih trolejbusa nova vlast je najavila i kupovinu 20 novih trolejbusa kreditom EBRD-a, što bi bili prvi novi trolejbusi nakon 2 donirane Škode 21tr iz probne serije 1997, a zadnja veća kupovina novih trolejbusa bila je daleke 1987, kada je nabavljeno 16 trolejbusa Škoda 14tr.
Od završetka rata do danas vozni park je obnavljan samo polovnim vozilima, a trenutno je većina trolejbusa starija od 30 godina, i vozni park je u jako lošem stanju tako da izlazi svega 18-19 vozila na linije a primjera radi 2005 su izlazila 44 trolejbusa, a da ne spominjem prije rata kad je radila i linija za Vogošću, kad je izlazilo 68 trolejbusa u saobraćaj.
Što se trenutnog voznog parka tiče
Zglobni Solingenci (MAN SG200 HO) su završili karijeru. 612 (ex 4142) radio negdje do februara, nagurao 35 godina.
Hessovi iz S.Galena, ostalo 5 komada u voznom stanju, od ukupno 17 koliko ih je nabavljeno 2010. Sa 27 godina starosti jedini su trolejbusi koji nisu zagazili u 4 deceniju.
Hessovi iz Ženeve nekim čudom svih 9 i dalje na okupu, iako su proizvedeni 1987 i 88, pokazali su se kao jako dobri i pouzdani trolejbusi.
Solo Solingenci (MAN SL172 HO), ostalo 7 komada u voznom stanju.